Gå til innhold

Hvor ble det av CHANZEI?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har sett noe til hun. Noen som vet hvor hun ble av? Bytta nick kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dreit seg jo max ut her inne med ei løgnhistorie uten sidestykke,så hu ble vel så flau at hu krøp inni et hjørne og ble der...

 

Hu er på nettby,vaffal,så hu er i det minste ikke dau.

Skrevet

var med på serien unge mødre også.. Hva slaks løgnhistorie? Husker hun ble sinnsykt utsatt for personangrep jeg! var ikke særlig snill mot henne folk her inne akkurat.. men d er d vanlige. Chanzei hadde nemlig et bilde der hun så ut som ei veldig pen jente, og da ble hun et hett tema.

Skrevet

Hun holder til på babyverden.

Skrevet

Jeg har stor respekt for Chanzei. Hun ba ydmykt om tilgivelse og unnskyldte seg.

Verden kommer aldri til å bli et bedre sted å være med folk som skal grave opp alt mulig dritt om folk, selv etter at de har bedt om unnskyldning.

 

En dag kommer dere til å trenge tilgivelse og forståelse. Men det er ikke sikkert dere får det.

Noe som heter karma, nemlig.

Skrevet

Inne og forsvarer deg selv nå?

Skrevet

En ting er å spørre om hva som skjedde, en annen er å begynne å rakke ned på dama på NYTT igjen.

Bli ferdig med det. det er mange mnd siden jo!

 

Huff...

Skrevet

Karma Sharma! Du ser jo hva som skjedde med Chanzei. Hun var jo pent nødt til å unnskylde seg, hun ble jo tatt på fersken. Spørs om hun hadde krøpet til korset dersom hun ikke ble ferska... Å ha stor respekt for no sånnt, d viser tydeig tegn på å være NAIV.

Skrevet

Hun bytta nick til pølsa og tjompen eller noe i den duren.

Skrevet

Hvem av de på unge mødre var hun? Hun freaka som gikk og handlet sexy klær med moren sin?

Skrevet

Nei, det er hu fæle Line, det.. Chanzei er hu blonde som bodde oppi huttaheita!

Skrevet

Hun bodde i lottobygda Verdal i nord-trøndelag.

Skrevet

Nei, anonym 09:37, jeg er langtifra chanzei.

Det finnes noen her inne som respekterer når folk ber om unnskyldning, og tilgir.

Men tilgivelse er kanskje et fremmedord for deg??

Skrevet

Hun kunne latt være å sagt noe som helst.

Ingen tvang henne til å be om unnskyldning.

 

Så derfor har jeg respekt for henne. Mer enn for anonyme drittunger som sprer eder og galle enda en gang over en gammel sak. Nok er nok!

Skrevet

Ok. Takk for svar. Jeg ante ingenting om at hun hadde juge så mye her inne, så det var vel i perioden jeg ikke hadde nett antagelig.

 

Men da vet jeg hvertfall at hun ikke er her lenger.. Hva heter hun på babyverden da? :)

 

HI

Skrevet

Whats the point?

Skal du være en stalker, eller?

La henne være. Hun har ikke gjort deg noe. Og dessuten er det mange her inne som har større svin på skogen.

Skrevet

Nå er dere STYGGE!

Hvordan kan dere med god samvittighet sitte og grafse i andre menneskers privatliv på denne måten?

 

K A R M A!

Skrevet

Chanzei var hun feite med potetnesa, blå øyenskygge opp til øyenbryna og uefne klær.

 

Jeg hadde ikke villet tatt ett eneste innlegg som sier det minste ting positivt om henne for god fisk, hun glemte mange ganger å trykke på anonymknappen når hun skulle skamrose seg selv eller lyve om noe.

 

Jeg er en av trønderne som var på barselgruppe med henne før hun flytta, å fy faen så mye leven det var med den dama. hun klarte å splitte hele gruppa med å rakke ned på de eldre mødrene, slik at de lagde egen gruppe, herlighet som jeg skjemtes...

 

Den dødfødsel historia hennes var helt sinnsyk, hu dro det så utrolig langt!!!!!!!!!!

 

Flere som har sletta henne fra facebook og msn å alt som er etter å blitt LITT bedre kjent med a, hu er så fæl og ondskapsfull at jeg syns ikke synd på henne engang, det gjør jeg vanligvis på sånne folk, men hu der er bare TOO MUCH

Skrevet

Ja, jeg er en stalker! Haha, dust ;) Jeg snakket litt med henne her inne, men så ble hun bare borte. Så lurer så fælt på hvordan det går med hun. Hjemmesiden hennes er bare borte også..

Skrevet

Og dette gjorde deg til en mye bedre person enn henne.

Skrevet

du skulle vært der, møtt a..... alltid noe intriger å baksnakking, alltid noe MED henne.

 

etter å mistet i senabort/tidlig fødsel selv har jeg NULL respekt for drittkjerringer som lyver og herjer med det for å få seg oppmerksomhet og blomster, fy faen.

det er det værste jeg i mitt liv har opplevd, å så skal andre bruke det til sin forlystelse?????

 

tydelig at du ikke har vært ut for det selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...