Gå til innhold

NORTHERNLIGHTS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! Ho er jo på randen av ekteskapsbrudd pga internett avhengighet!

Ho har jo tydeligvis drevet mannen fra vettet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var nok ikke det som var grunnen, anonym 23:11 ;o)

Jeg har faktisk ikke lagt ut offentlig den virkelige grunnen.

Og kommer ikke til å gjøre det heller.

Skrevet

har all respekt for Northern som jeg skrev over her.. hun er ei super dame. men at du over her katigoriserer folk som at det skal være negativt å være 25,nygift og akkurat være ferdig med utdannelsen som en negativ ting, synes jeg vitner om at du ikke tenker deg så godt om før du uttaler deg du heller. Det finnes mange flotte i kategorien du beskriver, akkurat som det finnes i alle andre grupper. Ikke din jobb å dømme andre, da er du ikke det spor bedre selv. Syns jeg.

Skrevet

Ekteskapet går dunken, noe pga av hennes avhengighet til dib, burde ikke det si dere noe da? Hvor klok, sterk og tøff kan hun være da??? Ler meg i hjel, litt av et forbilde dere har!

Skrevet

hvis dere kranglete damer skal sitte å påstå videre ting, når Northern sitter her og sier at sånn er det ikke, så argumenterer dere ikke så veldig sterkt. Snakk om å dømme folk pga et par småting dere har hengt dere veldig opp i... Høres ut som en kopi av Se og Hør eller noe. Vil heller ha henne som forbilde enn dere hvertfall:)

Skrevet

Klukk, klukk...Klara klok.... Hmmm...Hadde ikke det nicket passet det litt bedre?

Man er jo tydeligvis kjempeklok når man har tre havarerte ekteskap bak seg, og offentliggjør ALL info om familien her...............................................

Nei, nå tror jeg du må gå litt inn i deg selv.....

Skrevet

Kanskje en tankevekker at dere sitter her og mobber et annet menneske som ikke har gjort dere et kvekk?

Skrevet

Dette er rein mobbing. Dere anklager henne for ting, hun sitter og sier ikke stemmer. og når hun prøver å forsvare seg slenger dere bare dritt om havarerte ekteskap osv. dere må da føle hun er bedre enn dere på en eller annen måte, siden dere føler dere så innmari truet at dere rett og slett driver hets. Sadister.

Skrevet

Det får de bare gjøre...lavmål er det, men sånn er det blitt her.

De kjenner ikke meg, og de bestemmer selv hvor langt de vil synke.

Meg drar de ikke med seg ned uansett =o)

Jeg står på sikker grunn.

Skrevet

Det er godt å høre. jeg tror på fakta fra den det gjelder, og ikke hele sladregjengen. sånn er det bare. Nå melder jeg meg ut herfra, så snakkes vi en annen plass en gang northern:)

jeg synes hvertfall du er kjekk og prate med:)

Skrevet

Syns at det er drøyt at ei dame med en haug med unger som er gift for 3 gang sitter her inne og gir oss ekteskapsrådgivning. Når hun i tillgg må pakke en nøbag sånn i tilfelle mann nr 3 klikker og opp i det hele truer han med å stikke av med sønnen. EH...alle med litt skamvett i hode hadde komt seg til helvete ut av et slikt forhold og det med bim og dib damenes velsignelse.

Men hvem faen tror egentlig NL at hun er??? Her inne sitter det hundrevis av kvinner som sliter i dårlige forhold og som prøver og samle mot, slik at de kan komme seg bort, å så kommer alltså denne NL og sier at de ikke prøver hardt nok. Herrigud!!!!

Skrevet

Jeg har aldri sagt at folk skal holde sammen "uansett".

Les en gang til, da. Og skjønn litt mer av hva jeg virkelig mener.

Men; De fleste par hadde hatt godt av å jobbe hardere, når krisa kommer. Hvorfor i alle dager skal det betviles?

Skrevet

ANONYM 23.32

HELT ENIG!!!

kunne ikke sagt det bedre selv!

Skrevet

Anonym 23;32.

Du har ikke tenkt tanken at reaksjonen til Northenlights i nevnte situasjon kan være et resultat av tidligere erfaringer med andre personer?

Skrevet

"Men hvem faen tror egentlig NL at hun er??? Her inne sitter det hundrevis av kvinner som sliter i dårlige forhold og som prøver og samle mot, slik at de kan komme seg bort, å så kommer alltså denne NL og sier at de ikke prøver hardt nok. Herrigud!!!!"

anonym 23:32:

Du trenger da ikke frykte for noen verdens ting. De aller fleste er da enige her inne i at man hiver kaillen med hodet først, ut døra, ved minste feiltrinn.

;o) Og de som sliter får nok støtte den veien, om det skulle være.

Skrevet

Jah, for det vet jo faktisk du alt om:)

Tror du har fått vel mye støtte som stikker når du finner det for godt:)

(tenker da på x - antall havarerte ekteskap og en haug med unger:)

Kos og klem vennen:o)

Skrevet

Tviler på at det er noen med vett i hode som stikker pga at mannen glemte å ta bosset, før han gikk....de er som regel en grunn til at et forhold havarerer, og derfor så syns jeg at det er helt utrolig at ei dame som NL, sitter her og belærer oss i kunsten å få et forhold til å fungere. Ærlig talt!!! Hade noen av oss andre lagt ut om et slikt forhold som NL og valgt å blitt, så hadde vi garantert blitt kaldt for dume og naive!!!

Hilsen anonym 22:32

Skrevet

Dumme staves ikke sånn, anonym 00:21

Og så bruker du altfor mange utropstegn. Ikke bra.

Skrevet

Det her er rett og slett bare tåpelig.

NL har faktisk gitt utrolig mange her inne gode råd og mye støtte, også er det dette hun får igjen når hun trenger støtte? Nei, vet du hva HI og resten av dere anonyme bedrevitere, dette er virkelig lavmål.

Skrevet

...gud så komisk...er det mulig...ja selvfølgelig er det en smule festelig at noen takker for seg regelmessig...men ikke klarer det.....er jo regelrett latterlig...

Skrevet

.....den nakene sannhet finnes ikke......men det gjør den svenske synden.......og best av alt den er en søt liten løgn iført gullsandaler og et par lindex jule-juggel-smykker lykkelig uvitende om den greske sjarmørens fundamentalt "forstyrrede" tolkning av begrepet monogami.......men samtidig uvitenhet og missforståelser er en skjønn symbiose uten sidestykke.........en rosa lykke med små irriterende sandkorn på vei inn i / opp i sjelens irrganger.......

Rætte rævva som feis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...