Gå til innhold

NORTHERNLIGHTS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på hva som var vits med de "tårevåte" trådene om at du skulle forlate dib når du er her fortsatt ganske mye???? skjønner ikke det jeg. og alle som ønsket deg lykke til og håpet på å se deg igjen...også går det 2 dager så er du her igjen...bare jeg som synes det er rart eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun ombestemte seg.... Det er da lov

Skrevet

Hmm, du kan ikke ha vært i mange stormer HI!

"Livet er langt, lykken er kort- salig er den som gir litt bort."

Kim Larsen.

Skrevet

Hva med Ugl@ da? Blir jo aldri kvitt de...

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

De sidene her inne er jo til å bli avhengig av. Tror jeg må gå på avenningskurs jeg, når den tid er inne. Mange ganger jeg tenker at nå må jeg ha en lang pause herfra. Men klarer det ikke. Kan hende hun er litt i samme båt som meg.:) Syntes det er koselig å ha henne her inne jeg ivertfall.

Skrevet

dette er et forum der man kan få lufte sine følelser og problemer med andre mennesker som man ikke kjenner i hverdagen, men likevel kan få gode råd og støtte fra.

Uheldivis finnes det sånne mennesker som deg her inne, som kun er ute etter å lage kvalm og som føler seg så mislykket i livet at de hele tiden må tråkke litt på andre for å føle seg bedre selv.

Skrevet

Og dette plager deg fordi?

Skrevet

Enig med hi!!!! syns at det er tragisk hva folk her inne gjør for å få oppmerksomhet! Er det ikke nok å bare skrive, kommer nok innpå innimellom" Blir bare patetisk når en tar lange avskjeder, når en er tilbake 2 dager senere..Hva er vitsen ligsom!!

Skrevet

Nå har jeg vært og sjekket listene over de mest aktive brukerne.

Såvidt jeg ser, er ikke northern på de to listene lengre. Hun får lov til å komme innom med oppdateringer hvis hun vil. Eller er hun kastet ut for godt?

Skrevet

Hun tok da ikke avskjed? Ligsom? haha

Hyener som sitter her og uler og piller på folk som ligger nede. Dere ser vi virkelig opp til.

Skrevet

Hi her

selvfølgelig har hun lov til å være her, men hva var vitsen med å skrive at hun skulle ta en laaang pause for å være mer sammen med familien og fordi tydeligvis mannen hennes så på dib-avhengigheten hennes som ett problem...? hun skriver også i dag at hu ikke skjønner at andre kan gi opp så lett når man er i forhold...betyr det ikke at hun selv har gitt opp når hu gjør det motsatte av hva mannen hennes ville?

Skrevet

Enig med deg HI;)Enig med deg HI;)Enig med deg HI;)Enig med deg HI;)Enig med deg HI;)Enig med deg HI;)Enig med deg HI;)Enig med deg HI;)Enig med deg HI;)Enig med deg HI;)Enig med deg HI;) sa det i hønsegården

Skrevet

Hønsegården er alle de som er enig med et visst nick her inne!!!! Når ingen sier henne i mot, selv om vi alle vet at hvis en eller annen med et ubetydelig nick hadde skevet ; syns at dere gir alt for lett opp i forholde deres, så hadde hun garantert blitt hudflettet, for her inne er det omtrent utkastelses grunn om mannen glemmer og gå ut med bosset. Så syns at det er rar at dere damer ¨nå syns at det er helt greit og leve og godta at du er sammen med en mann som er uto og ikke gidder og respekterer deg!!!!

Skrevet

Du sier hun får støtte på grunn av nick. Kanskje det. Min støtte får hun fordi hennes nick representerer en kvinne som gir gode råd, tar vare på andre når de lurer på noe eller sliter. Kommer med forsiktige hentydninger. Forstår ikke at det går an å angripe, tråkke på noen som ligger nede. Stor forskjell på det og det å angripe sak.

Skrevet

Synes det minner om syting og en stadig jakt på sympati for situasjonen hun befinner seg i. Herregud..ALLE sliter da av og til. Sikkert ikke like lett å være mannen i det forholdet heller. Snakk om å ikle seg offerrollen.... Vi har også slitt i vårt forhold men jeg gidder faktisk ikke å brette ut hele privatlivet mitt her. Det er faktisk mer verdt en som så. Men det er klart at når man har vært sammen med noen i 16 år, kan man ikke bare se tilbake på solskinnsdager... det gjelder vel for det aller aller fleste av oss.

Skrevet

Sympati... er det ikke det vi alle trenger når vi har det vanskelig?

Skrevet

Dette var jo koselig og omtenksom lesning.

Hvis du, HI, fulgte med litt, så sa jeg at jeg har innvilget meg selv tid på nettet, men MYE mindre enn før. Og at jeg titta innom her, var fordi noen ropte på meg på msn, og sa det lå tråder som etterlyste om hvordan det gikk med meg.

For dere som ikke har så lyst til å vite at det går bedre med meg;

Overse alt jeg skriver =o)

Så enkelt kan det virkelig gjøres!

Skrevet

Hi igjen

greit nok. men da synes jeg at de såkalte vennene dine på msn(som også er her)må respektere at du må bruke tid på mannen din og ikke få deg inn hit når du er så avhengig som du er.

Kan jo skjønne mannen din irriterer seg når du nå bare er her "litt" ..da kan jeg tenke meg hvordan det var før..

Skrevet

I denne tråden er det du som virker litt kort... Det er lavmål å lage tråder om andre folk og stille spørsmålstegn med ting de har skrevet/ikke skrevet. Da har du lite å komme med syns jeg.

Northern er ei av de få her inne som faktisk snakker rett fra levra uten å virke hverken som en bedreviter eller frekk. Har respekt for henne.

Det du driver med ligner noe jeg kjenner meg igjen i fra fjortisstadiet. det blir bare for dumt.

Skrevet

Er det muuuulig,?? Eller jo ,jeg blir ikke sjokkert egentlig.

Hvor mye makt ilegger du Northernlights når du trur vi ikke stå for hva vi mener bare fordi hon er et kjent nick her inne, hehehe.

Kanskje det hele bunner i at denne dama er ei orntlig grepa dame med masse glupt oppi i hodet sitt som hun villig vekk deler med oss andre. Hun har masse erfaring og masse å bidra med her. Vi er også mange som lært oss å sette pris på dette bidraget.

At man føler man bruker for mye tid her inne er langt ifra enstydende med at det er der problemene ligger ang forholdet. I så fall er det nok like mye den andre veien , men andre saker.

Vettu jeg skjønner henne godt jeg. Hun sitter på andre siden av jorden, langt fra familie og morsmål. Er det rart hun ønsker å beholde det norske ordforrådet og skape norsk Kontakt. Du virker på meg mer opptatt av henne du hi en hva du har godt av.

Skrevet

Akkurat sånn har det vært, Cat! Jeg har tviholdt på norsken min gjennom dib, og sett på det som ei dør til Norge. Et lyspunkt i hverdagen å lese norske aviser osv.

Noen klarer bare ikke å forstå andre mennesker, uansett hvilken situasjon man er i.

Takk og pris har jeg møtt mange oppegående mennesker her, og skaffet vennskap jeg tror vil vare livet ut.

Jeg har brukt nettet altfor mye, men har klart å skrenke inn så mye at jeg faktisk er stolt over meg selv.

=o)

Og hvis jeg er fornøyd med meg selv, så kan ingen dytte meg ned. Jeg har gjort mye bra de siste ukene, og føler virkelig at jeg har gått lengre enn de aller,aller fleste hadde vært villige til å gå.

Og jeg tror det bærer god frukt.

Skrevet

Du har min fulle og hele empati Northernlights. Så mange slemme damer her inne. Sikkert nygifte 25 år akkurat fått eller skal ha baby. Flyttet inn i nytt hus på byggefellt, ferdig med sin 3 årige høyskoleutdannelse. De er ikke klar over at livet har flere og langt mørkere sider å by på. Synd for dem. Stå på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...