Gjest Skrevet 13. august 2008 #28 Skrevet 13. august 2008 Jeg tenker at jeg dropper å spørre om sexen her jeg.. dere er jo helt på bærtur.. Jeg kan ikke bli gravid om jeg går på pilllaa, hallooooo... skjønner dere?!?!?!? Og ja, jeg tenkte faktisk prøve å kose meg litt med han dere kjekkasen min .. men, nå har han ikke svart på telefonen når jeg har ringt ham hele denne uka.. Tror dere han er blitt syk?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #29 Skrevet 13. august 2008 på lat er kult, da blir du vaffal ikke gravid det har jeg lest... Tror ikke du får noen sykdommer heller da.... Men den er jeg mer usikker på.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #30 Skrevet 13. august 2008 Oh shit azz......................jeg tør ikke svare for da kan det hende du misforstår hele situasjonen;-D Men ikke gi opp!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #31 Skrevet 13. august 2008 Jaaaaaaaaaaa kanskje han har vært i en ulykke og ligger på sykehus. Det er sikkert noe alvorlig siden han ikke svarer, det bare vet jeg...
Gjest Skrevet 13. august 2008 #32 Skrevet 13. august 2008 Jeg misforstår ingenting.. Jeg er ganske rett frem. Men tror du han elsker meg fremdeles?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #33 Skrevet 13. august 2008 Så bra!!! Såklart han elsker deg. Du må ikke tvile:-)
♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #34 Skrevet 13. august 2008 Kanskje han har mista telefonen sin, åsså lå jo nummeret ditt på den, åsså får han ikke kontakta deg og sagt ifra at han har mista den for nummeret ditt er jo borte.... Ja du skjønner....???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #35 Skrevet 13. august 2008 Klart han elsker deg han spurte jo om du ville gifte deg
♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #36 Skrevet 13. august 2008 Og klart han elsker deg! Alle som gir hverandre telefonnummeret sitt elsker hverandre! Spesielt hvis om du møtte ham på en bar i fylla!!!
Gjest Skrevet 13. august 2008 #37 Skrevet 13. august 2008 Jeg tror nemlig også det, at han har blitt syk eller kanskje bare mista telefonen sin.. Han sa jo så pent at han elsket meg, og at han gleda seg til vi så hverandre igjen.. Gjett om jeg skal ned til samme sted neste sommer'a!!! På stranda sa han at vi kunne sikkert lage 100 barn sammen, for det ville blitt mange pene unger.. Også sa han at jeg var den peneste norske jenta han noen gang hadde møtt.. og så sa han at hadde jeg ikke bodd i Norge så hadde han gifta seg med meg.. HAN måååå jo elske meg da... Sukk.. Har egentlig ikke snakka med han siden den søndagen når vi reiste. Men han ga meg telefonnummeret sitt da. En gang når jeg ringte så var det nok mammaen hans som tok den, men hu kan'ke norsk, så jeg skjønte ikke hva hu sa.. Og hu skjønte ikke meg heller. Men han tar den nok snart skal du se..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #38 Skrevet 13. august 2008 Bare ikke gi opp. Det er ekte kjærlighet når man må jobbe litt for den - det er jeg helt sikker på!
♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #39 Skrevet 13. august 2008 Mmmm... det var sikkert mamman eller tanta eller bestemora som tok telefonen!! Han var sikkert opptatt med å vaske opp eller noe for dem. Men åffer snakker du norsk når du ringer da??? Snakker han norsk??? Eller ja... han snakker vel litt svensk tenker jeg! For det har alle spanjoler jeg har møtt på ferie gjort!
Gjest Skrevet 13. august 2008 #40 Skrevet 13. august 2008 Han forstår veldig godt norsk faktisk. Ikke kjempeflink, men han har nok lært litt norsk av en eller annen nordlending, for han hørtes litt nordlending ut. Men han sa han var spansk.. og han kjente mange spanjoler også.... Jeg er sikker på at det var mammaen, eller tanten eller bestemora som tok telefonen. Har du også truffet mange kjekke spanjoler på ferie?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #41 Skrevet 13. august 2008 Tenk om han bor sammen med søstra si a.....kunne vært det også da. Mulig han har snakka mye med nordlandske fiskere som er i Spania og fisker baccalao..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #42 Skrevet 13. august 2008 Ha ha ha nå tok jeg skikkelig feil, det er jo i Portogal de fisker baccalao.. Dahh lizzom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå