Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Tenkte bare stikke hodet innom for her er det jammen behov for litt sprell ser jeg.. Noen som har lyst til å ikke være kjempealvorlig?
Gjest Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 - de vil nok heller leke med meg.. he he he.. Noen som har noen fine sommerflørter å fortelle om? - jeg fant meg en kjempekjekk spanjol på ferie.. Hmmmmmmmmmmmmmmm...
Karomamma Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Ho ho, jeg er her Kanskje du og jeg, ventetilfreddan, har møtt den samme mannen? Jeg traff nemlig en driiiiitkjekk kar i 1985 på Mallorca som het Juan. Han var skikkelig vellykket altså, eide (eller jobbet) i en stilig bar og hadde masse venner, eller mest venninner. Var det han? Ååååå, noen herlige brune øyne som blikket mitt druknet i. Nam nam, hehehe...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Hei og hopp både seier & glede og ventetilfreddan. Vi har nok alle lyst på noen hopp og sprell. Men enkelte vil liksom ikke la oss få lov... Trist og litt slitsomt:o/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Hihihi, han hadde vel elghatt og VG også???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Jeg husker en kveld som jeg egentlig ikke husker en dritt av. Men alle sa jeg var pen og sånn azz!!!
♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Å være kjempealvorlig er ikke en tilstand som holder lenge i denne leieren! Allid god plass til sprell og festligheter:=)
Gjest Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Hmmmmmmmm, det er nok ingen av dere som har møtt min deilige Spanjol nei.. Vil ikke røpe noen fornavn, men jeg er sikker på at etternavnet sier sitt: Iglesias.. Han er altså bare sååååå vannvittig kjekk, sier alle de rette tingene og er bare sååå forelsket i bare meg altså! *Knis* Han sa at om jeg ikke hadde bodd i Norge skulle han ha giftet seg med meg.. Tror dere det er et hint om at han vil at jeg skal flytte inn?
♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Vet ikke helt jeg... Det er noe ved etternavnet som gir meg inntrykk av at han vil suge seg fast til deg...IGLEsias...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Er det han sr. eller jr??? Jeg synes du skal flytte ned til Spania jeg..... Så gifter han seg sikkert med deg snart.. Sånne Don Johanner gjør ofte det...assa
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 Helt klart et hint om at du skal reise ned og flytt inn ja. Jeg hadde bare bynt å pakke forratte det skulle bli så sjapt som mulig azz.... å du......kan han synge el?
Gjest Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 Hi hi, jeg kan jo ikke røpe hvem det var.. Men han het hverken jr eller senior.. Det kan jeg love deg. Han var kanskje litt innpåsliten, tror dere han kan bli litt slitsom i lengden? Jeg mener, at han kan ha litt kontrollbehov og kanskje være litt vanskelig? Kan det hende at jeg angrer meg? Uff, nå ble jeg litt i tvil.. Uansett, jeg kan ikke være med på fest på fredag, for jeg har allerede avtalt å treffe kjekkasen min.. Vi har nemlig kjøpt webkamera vi to, og jammen skal vi ikke chatte og kooose oss litt.. *tjihi*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #13 Skrevet 13. august 2008 hoha...........go girl............det er skikkli lurt å sånn å bli godt kjennt først azz.........og med webkamera så blir det nesten som IRL:-) Schmart jente du!!
Gjest Skrevet 13. august 2008 #14 Skrevet 13. august 2008 - forresten så er han driiiiiiiiiiiiit god til å synge, også..
Gjest Skrevet 13. august 2008 #15 Skrevet 13. august 2008 Noen av dere som har prøvd cybersex noen gang? Jeg tenkte liksom at, siden vi ikke kan sees så masse, enda, så kunne jeg høre om han var interessert i det? - Men jeg vet jo ikke en gang om det er noe godt? Trenger egentlig svar fort...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #16 Skrevet 13. august 2008 fniiiis....................jeg hakke peiling azz........men han høres sjikkli driimy ut azz!!! Har han non kompiz eller sønn eller far eller sånn og el?
Gjest Skrevet 13. august 2008 #17 Skrevet 13. august 2008 Han hadde faktisk en bror som var skikkelig flink til å blande drinker.. Men, pappaen hans fikk jeg ikke hilse på.. Liker du pappaer? Han må jo være eldgammel. Minst 50 år...
♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #18 Skrevet 13. august 2008 Nææ... jeg synes det webkameraet blir litt i største laget jeg altså.... ser liksom så grovt ut.... bare tanke på å bruke det som...ja du vet...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #19 Skrevet 13. august 2008 Hakke vært borti det da.... Men hvor farlig kan det være?? Kan jo bare bruke kondom....
Gjest Skrevet 13. august 2008 #21 Skrevet 13. august 2008 Daa... folkens, man bruker jo ikke kamera som sexleketøy da... Man bare bruker det til å filme. Og man kan jo ikke blir gravid eller noe slikt når man ikke har sex liksom..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #22 Skrevet 13. august 2008 DU har blitt lurt azz!!! Mange som blir gravide alikevel!!
♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #23 Skrevet 13. august 2008 Hvorfor heter det cybersex hvis det ikke er sex lissom....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #24 Skrevet 13. august 2008 Skal du ha sex eller skal du ikke ha sex??? Nå må du bestemme deg, jeg skjønner ikkeno..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå