Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #26 Skrevet 16. august 2008 Jenter som på død og liv skal presse seg inn i altfor små klær! Spesielt jenter som har litt ekstra kjøtt på bena, så valkene henger over buksekanter og genseren ligger over. Har ikke noe imot folk som har litt ekstra på kroppen så lenge de klarer og kle seg normalt bare så det er sagt. Gutter som må vise halve rumpa. Dra på dere buksa for guds skyld. Ser utrolig teit ut! Hårete mannerygger; æsj! Jenter og gutter som tror de er skikkelig deilige. Jenter som ikke klarer å gre håret. Ser jo ut som de har et fuglereir i bakhodet. Ørehår er veldig ekkelt syntes jeg. Vet ikke om det stemmer, men jeg lærte på barneskolen at ordet kjærring fra gammelt av betyr det kjæreste man eier eller noe sånt, så jeg bryr meg ikke om kjæresten min kaller meg det:P Hehe
malingus Skrevet 16. august 2008 #28 Skrevet 16. august 2008 Ja ikke sant? Min har verdens mykeste gode bamsemage! Ikke diger, han er ikke mange kiloene over idealvekta, men sånn littegrann. Han er helt perfekt!
malingus Skrevet 16. august 2008 #29 Skrevet 16. august 2008 Og ja gutter (jeg kaller dem det!) som sagger!!!! Finnes ikke noe i hele denne vide verden som ser så utrolig teit ut! Ser de det ikke selv? De ser jo helt latterlige ut!!!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #30 Skrevet 16. august 2008 Gubben sitt støtt og stadig på traktoren, men jeg kan ikke huske at rompa noen gang har hengt utenfor.....ikke halve en gang. Tynne, små menn er usexy. Og menn uten kroppshår!
AS3* Skrevet 16. august 2008 #31 Skrevet 16. august 2008 En gubbe i traktor er mye mer sexy enn solariumsbrune overtrente menn med rosa skjorte, syns nå jeg :-) Og zagging - ja, det er skikkelig usexy. Ganglaget blir jo helt ødelagt Jeg kan også henge meg på superegoister/selvgode menn - det er turn off deluxe! Kul diskusjon :-)
Tarantellamora Skrevet 16. august 2008 #32 Skrevet 16. august 2008 UIsj, enig i det flere skriver at menn som er solariumsbrune med rosa skjorte og tettsittende bukser er vemmeligere enn bonden med ræva ute! Grøss.. Nesehår er ekkelt. Sånn år det står mange laaange tuster ut av nesen.. Kjære vene, klipp det!! Og selvsagt dårlig ånde og generelt dårlig kroppslukt.. Og jenter som har mage som går i tettsittende klær der valkene henger over buksa..Og har for små bh,er slik at det er valker på ryggen til tross for at de ikke er tykke... Og damer som drar buksa så langt opp at en kan se kjønnsleppene som skilles i buksa..Urrgh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå