Let's hear it for the boys! Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 er å kalle kjæresten sin for "gubben"! Det er totalt strippet for seksualitet, romanse og kjærlighet. Det samme med "kjerringa"! Om den dagen kommer da jeg kaller kjæresten min for gubben, er løpet kjørt!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hvor ble det av i tykt og tynt...................tilgivelse på dårlige dager. Syntes du høres forbanna snerpete ut=)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 hmm... kjæresten min er svensk, så det hender jeg kaller han det i humoristisk samenheng.. men er i grunn enig, sexy er det ikke... men søte smågutter kan gjerne kalles "lilla gubben" på svensk.. søtt, synes jeg!
Let's hear it for the boys! Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 Jeg mente selvsagt ikke når det er sagt på en humoristisk måte Og på svensk blir det kanskje litt annerledes... Men jeg får så utrolig sterke assosiasjoner til en bonde på traktor og halve rompa på vift!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Den bonden får sikkert ekstremt dårlige assiasjoner av tanken på deg også.
Let's hear it for the boys! Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 Traff jeg et sårt punkt? Haha.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Hvorfor skulle du det, jeg bare snur på problemet ditt jeg.
Kosel Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Det mest usexy som finnes er fett ustelt hår!! uansett kjønn
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Ååååååhhhhh....nå traff du meg rett i hjerterota Kosel.........kunne ikke vært mer enig, iallefall de menneskene med langt pistrete hår...usj
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Føtter og tær..Samme hvor velstelte og velduftende...Hater tær, men liker heller ikke sokken på , så det området holder vi oss laaaaangt unna ) Han må værsågod holde seg unna mine tær også...)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 Det mest usexy som finnes er placenta, også kalt morkake... Det er det kvalmeste av alt!! BLÆÆÆÆÆÆ......
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 KVALM ER NÅR NOEN HAR FETTE HÅRA LANGT NEDE PÅ KNEA USJ. Eller når du kaller en liten gutt for slask,eller typen din.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Det mest usexy er FEITE menn! Og ubarberte, skitne menn. Idet hele tatt ustelte mennesker; disgusting! Og en til, "bollemus" på menn, dvs at det er masse flesk like på øversia av penis...uæææææ! Jepp, har feite-menn-fobi! ;-D
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Jeg synes skitt under neglene er det mest usexy som finnes. Og dårlig ånde. Og skitten kropp.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 Gubben min kan være veldig sexy til tider ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #16 Skrevet 15. august 2008 Noe av det mest usexy jeg vet nå om dagen er moten med hårbånd tredd nedover hodet slik at håret over blir skjøvet opp til en liten "sopp" (sett både gutter og jenter med det). Sorry hvis det er noen her inne som synes det er superfint, men jeg lover - det kommer til å være en av trendene vi ler like godt av som de massive skulderputene på 80 tallet! Ellers er det ultimate turn off personer blottet for selvironi!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #17 Skrevet 15. august 2008 Jeg synes tightsmoten er dritstygg.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #18 Skrevet 15. august 2008 bukser trukket langt over magen og inn i rumpen. Gubbehelvete og kjerringhelvete koselige navn:o) hehe
dama Skrevet 15. august 2008 #20 Skrevet 15. august 2008 det er enda verre å omtale han som "gutten min" vi snakker pedofili?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. august 2008 #21 Skrevet 15. august 2008 gubben er jo dritbra.. personlig synes jeg det mest usexy som finnes er dårlig munnhygiene..men hey...hver sin smak:-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #22 Skrevet 15. august 2008 HEEEELT ENIG med HI her!!!! Sambo kaller meg baby, og det er da herlig synes jeg:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #23 Skrevet 15. august 2008 Jeg sier "gubben"... Jeg synes at "sambo" høres bare sært ut... Men det er sikkert dialekt som gjør det da. Jeg kan jo skryte på meg en talefeil og begynne si shærste eller noe sånt..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #24 Skrevet 16. august 2008 Veltrente, muskuløse menn, som "vet" at det og tror de er deilige, er for meg den største turn-offen! Ekle selvdiggere!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #25 Skrevet 16. august 2008 Enig! Sånne fulle av seg selv-mannfolk. Æsj..og dem er det en del av. Grøss så usexy! Takke meg til min sexy gubbe med bamsemage. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå