Gå til innhold

Hvor lenge bodde du hjemme med "alt inkludert"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flyttet ut like etter jeg var 18..

Skrevet

Bor fortsatt hjemme jeg:) Aldri bodd noen andre plasser heller;)

Begynte å betale "husleie" da jeg fødte min sønn, da var jeg 17=)

Skrevet

Bodde hjemme til jeg var 16. Flyttet hjem igjen en periode når jeg ble gravid etter at mamma overtalte meg til det, slik at jeg kunne spare til depositum, verste feilgrepet i mitt liv å flytte hjem den perioden.

Uansett betalte da bare en tusenlapp i måneden, kunne få mat hjemme men jeg likte stort sett ikke noe av maten de hadde, så jeg kjøpte mesteparten selv.

Skrevet

Flyttet med mannen da jeg var 17:)

Skrevet

15 år og 4 mnd.

begynte da på videregående, og flyttet aldri hjem igjen.

Skrevet

Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 16. Har ikke bodd hjemme siden da. Eller altså, 1-2 uker i sommerferien etc. Men ellers så har jeg bodd på hybel siden da frem til jeg var 23. Jobbet nesten 50 % ved siden av skolen.

Skrevet

Jeg flyttet da jeg var 15, håper virkelig at datteren min blir hjemme mye lenger enn det, for lett hadde jeg det iallefall ikke de første årene!

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg bodde vel hjemme til jeg var 22år, med unntak av 1år i 18års alderen da jeg leide en leilighet.

Jeg betalte ingenting hjemme, jeg jobbet i klessbutikk og gikk på skole.

Skrevet

har aldri betalt for å bo hjemme, flyttet ut for å studere når jeg var 20 år og året etter sammen med kjæresten. jobbet også siste året, men likevel all-inclusive hjemme.....

Skrevet

Bodde hjemme med alt inkludert til jeg var 18.

Bor fortsatt hjemme på grun av sykdom, men har betalt for meg siden jeg fylte 18 år.

Skrevet

Flytta ut då eg var 16, gjekk vidaregåande ein annan plass. Mamma og pappa betalte skulebøkene t.o.m. VGS. Ellers klarte eg meg sjølv med stipend frå lånekassen, samt at eg jobba når eg var heime i helgene.

Skrevet

Bodde hjemme til jeg var 22, da flytta jeg til Oslo. (4 år siden)

Hadde da alt inkludert, men hjalp jo selvsagt til med ting som måtte gjøres.

Skrevet

Flyttet ut når jeg var 16 år.. Og flyttet tilbake for ca 10 mnd( da jeg var gravid) da jeg var 19 år.. Og jeg betalte for meg..

Skrevet

Har klart meg selv siden jeg var 16 år :) Bodde først et halvt år i hybel før jeg møtte min sambo og vi flyttet sammen.

Skrevet

Har bodd hjemmefra siden jeg var 17, når er jeg 23 (snart 24). Da jeg bodde hjemme jobbet jeg litt ved siden av skolen, så da kjøpte jeg det meste av klær og sånt selv, men mine foreldre dekket alt av mat og andre nødvendige ting. Siden har jeg bodd hjemme hver sommer og hatt sommerjobb, har ikke betalt noe husleie, men bidrar med div. småting som litt mat i ny og ne. Også står jeg for mesteparten av husvasken og klesvasken om sommeren, og sambo hjelper pappa med plenklipping, div vedlikehold og sånne ting. Neste vår er vi begge ferdig utdannet, så håper dette er siste sommeren vi trenger å bo hjemme... man blir litt sliten, det tærer på forholdet til foreldrene mine. Og de som nærmer seg 50 og jobber veldig lange dager merker at det er mange år siden de hadde en ettåring i hus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...