Gjest Skrevet 11. august 2008 #27 Skrevet 11. august 2008 Jeg var 17 og ville KUN ha med kjæresten, gikk fint det:)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 11. august 2008 #28 Skrevet 11. august 2008 Jeg hadde med pappaen til jenta vår og søsteren min. Det ble en veldig flott opplevelse for oss alle tre og godt for pappen å kunne gå ut på gangen i 5 minutter uten å føle at han forlot meg alene. Jeg merket ikke at han var ute en gang, siden jeg var mer opptatt av å puste meg igjennom riene, men hadde nok merket det om det kun hadde vært han som var med meg.
Pappas fultreffer :) Skrevet 11. august 2008 #31 Skrevet 11. august 2008 Hadde med meg sambo jeg Han skal være med neste gang også.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 11. august 2008 #32 Skrevet 11. august 2008 Jeg hadde med min samboer, ingen andre fikk være med inn der..blir nok ikke noe familietreff denne gangen heller! hehe:) Hadde jeg vært alenemor så hadde jeg kansje hatt med meg min mor...ingen andre isåfall.
2hærligegutter Skrevet 11. august 2008 #33 Skrevet 11. august 2008 jeg hadde med sambo og tanta mi. Sambo satt i en stol og leste/sov, begynte kl 8 om kvelden påskeaften. Tanta mi kom i 1 tida på natta, de var på hytta da vannet gikk. Sambo gikk ut da de tok den siste vann blemma foran hodet kl 8 på morgenen dagen etter, og han kom ikke inn igjen før etter at de var ferdig med å sy og hadde ryddet det værste av blodgriset. Så det var kun tanta mi som var med på selve fødselen.
solita 06 Skrevet 11. august 2008 #34 Skrevet 11. august 2008 Jeg hadde med svigerinnen min, hun har vært sammen med storebroren min "bestandig" og hatt 3 normale fødsler. Var ikke sammen med barnefar så han var helt uaktuell. Tror ikke mamma ville taklet og se meg ha smerter og så er det så leeenge siden hun har født selv.
M by M Skrevet 11. august 2008 #35 Skrevet 11. august 2008 Pappaene begge gangene. Har to barn med hver sin pappa. Vurderte seriøst å ta med mamma begge gangene. Ikke fordi jeg følte jeg trengte henne der men fordi hun ikke har født selv før og det hadde vært fint å la henne få oppleve at barnebarnet hennes ble født. Hun måtte ha keisersnitt begge gangene og er litt lei seg for at hun ikke har født selv. Kanskje jeg tar henne med neste gang om jeg får flere barn.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 #36 Skrevet 11. august 2008 Barnefar:-) Hadde også snakket om at mellomste skulle få bli med under siste fødsel fordi hun hadde lyst, men noe holdt det igjen. Det er jeg glad for da fødselen varte i 36 timer og endte i hs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå