Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søstrene mine.

Jeg var 18år, søstrene mine var hhv 30 og 26år.

Hadde nesten ikke kontakt med bf i tillegg bodde han i Tønsberg og jeg i Tr,lag.

Skrevet

Kjæresten min begge gangene.

Men jeg har en del venninner som ikke var sammen med barnefaren, og de hadde med seg mammaene sine.

Skrevet

Hadde sambo med begge gangene, mamma hadde fått åndenød og neller - hun har ikke psyke til sånt. Hadde to veldig tøffe fødsler selv, så hun har ikke godt av slike opplevelser tenker jeg. Men hvem vet, kanskje hadde hun overrasket meg positivt. Syns du skal ta med mamman din hvis hun har lyst. Må være ganske tøft å se datteren sin føde, men tenk for en start på forholdet mellom mormor og barnebarn :)

Skrevet

Min kjære var med når snuppa ble født :) denne gangen vet jeg ikke helt hvem jeg skal ta med.

Samboeren min syntes det var litt ekkelt å være med sist, han fikk med seg litt mer av det som skjedde og ble litt redd i tillegg til at han ikke tåler blod så godt :)

Mamma vil ikke være med og ikke tror jeg hun vil være noen god støtte heller i og med at hun ville vært så redd for meg.

Lurer egentlig på om jeg skal føde alene bare :) er litt redd for at jeg skal spørre noen også tørr de ikke å si nei.

Kunne tenkt meg å spørre svigermor eller en venninne, men jeg tørr ikke hehe :)

Skrevet

1. gang: mannen min

2. gang: kjæresten min

3. gang: ingen :-)

Høres ut som en fin ide å ta med mammaen din. Veldig godt å ha med noen som vet litt hva som trengs og som du er trygg på.

Skrevet

jeg hadde med samboeren min å mamma. Blei veldig redd under fødselen,, så jeg var kjempe glad for å ha to nære der

Skrevet

Hadde bare med mannen min til min søsters store forskrekkelse. Hun trodde jeg skulle ha med mamma

Skrevet

søsteren min, kjæresten min og bestevenninna mi :)

Skrevet

Samboeren min :-) Har fått beskjed om det der blir han aldri med på igjen, så kanskje det blir mamma neste gang, he he:-)

Skrevet

Hadde med samboeren min begge gangene, og kunne aldri tenke meg å ha med mamma ;-)

Skrevet

1. gang: mannen min

2. gang: måtte gjøre unna det meste av arbeidet alene sammen med jordmor i sykebilen, men de stoppa da jeg skulle presse, så da fikk mannen med seg innspurten og resultatet ;-)

Og skal jeg føde igjen: mannen min!

Skrevet

Samboeren min:)

Skrevet

ingen ut over jordmor og barnepleier, etter vært kom legen for og ta keisersnitt, men jeg slapp det.

Skrevet

Samboeren min....

kunne ALDRI tenkt meg å ha med mamma. Eller noen andre heller for den saks skyld. Ihvertfall ikke svigermor. hun hadde bare brydd seg om samboeren min og ungen. Det vet jeg.

Skrevet

hadde med samboeren min:) ville egentlig ha med meg bestevenninnen min oxo. men det ville ikke sambo så respekterte det:) og han var så flink atte , så trengte bare han alikevel, hehe. bar noen mnd tidligere hadde jeg vært med på min søster sin. både jeg, kjæresten og mamma faktisk:)

Skrevet

Samboeren min

Skrevet

Sambo, altså barnefar var med! Hadde absolutt ikke kunne tenkt meg å hatt med noen andre. Han syntes det var litt av en opplevelse han da så han blir med neste gang å. Jeg har et godt forhold til min mor men aldri i verden om hun hadde fått blitt med. Men det er mange som har med mammaen sin. Får noen kan jo det være greit.

Skrevet

Kun mannen min. Hvis jeg ikke hadde hatt en mann å dele opplevelsen med, så ville jeg hatt med en venninne og/eller mamma.

Skrevet

Barnefar. Men angrer den dag idag, skulle ønske jeg heller dro alene.

Skrevet

Hadde med mamma, pappa og broren min, så litt av en forsamling. Hadde null kontakt m bf på det tidspunktet. Ingen trodde jeg skulle føde før dagen etter, og nesten ut av det blå var jeg i full fødsel mens jeg hadde besøk. Var egentlig meningen at bare mamma skulle være med. Men ærlig talt så hadde jeg ikke brydd meg om halve byen var tilstede da, for de som var der var d siste jeg tenkte på =)

Skrevet

hadde sambo med.. viss han ikke hadde kunnet så hadde eg faktisk spørd pappa.. mamma blir eg stresset av å bare ha ho på besøk her hjemme..

Skrevet

hadde sambo med. mamma var innom 1 par tusen ganger pga hun jobbet på ambulansen. men for hjem rett før Nora kom ut

Skrevet

Jeg hadde med samboer og han opplevde fødselen som mye mer traumatisk enn jeg gjorde.

Fetteren min var med kusinen sin under fødselen. Hun hadde akkurat blitt forlatt av barnefar, og orka ikke tanken på å komme på sykehuset uten mann. Så da stilte han opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...