Gå til innhold

Dere jenter som har helt PERFEKTE menn/samboere :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til Gravid-i-London, jeg lurer på hvor du har fått de tallene fra? Over halvparten av nordmenn-og-kvinner har vært utro, meg selv inkludert. Jeg tror det er viktig at man stoler på partneren sin, hvis ikke blir livet uutholdelig.....MEN......det er nok mange av de over her som sier at de VET at mannen aldri vil være utro som vil bli nødt til å svelge de ordene igjen en gang.......DESVERRE.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det hadde jo vært veldig trist hvis alle mennesker her på jorden ikke var slik som de fremstår som. Da kunne vi kanskje skyte oss selv alle sammen :-). Så jeg velger å tro på at noen mennesker har noe godt i seg, selv om HI har mistet viljen til å tro på det.

I vårt tilfelle vet jeg at mennesker ikke er perfekte (jeg var utro i et tidligere forhold), men at man kan bestemme seg for hvordan man velger å leve livet (vil aldri være utro igjen). Jeg vat at mannen min aldri har vært utro, pga de verdier han har som han alltid er åpen om. Når det er sagt, klart man ikke vet hva fremtiden bringer. Men jeg vet hvordan han er nå, og hvordan han har vært før. Livet smiler til oss.

Skrevet

-Skal ikke si at det ikke finnes i min omgangskrets. Men at mannen min er utro? Nope!

-Han finner ikke på dumme ting for å såre meg med vilje, sjelden han i det hele tatt har såret meg:) Kan ikke komme på noe som virkelig sitter i, i hvertfall.

-Min mann er faktisk veldig perfekt i forhold til hva en del her inne forteller om sine menn:

* han er sjelden og aldri ute på byen, men er han, så kommer han til avtalt tid

* Han står gjerne opp med minsten

* Han har tatt nattevåk han også

* Han vasker hus når som helst, på eget initiativ

* Han var overvektig, men med kun egeninnsats, har han gått ned 20 kg på 4-5 mnd. Jeg er for tung, men han sier han elsker meg som jeg er og bryr seg ikke om det, samtidig så prøver han så godt han kan å støtte og hjelpe meg med min vektnedgang. Han viser det på alle måter, at han er glad i meg og ungene våre:D

Misunnelig eller?

Skrevet

Jeg har til enhver tid fått de gifte mennene jeg har ønsket, men deres koner tror fremdeles de har perfekte menn. Slik går regnestykket opp for alle...

Skrevet

Ikke misunnelig...

Lurer bare på hvordan jeg,hvordan dere kan si att min mann er ikke utro,da må dere se han 24/7 da...

Ei venninne har ett godt forhold,trygt og stabilt.

Med barn og alt. Ute på byen så prøvde mannen hennes seg på meg.Æsj!

Jeg har mange nok eksempler på utroskap-desverre... Og som singel har jeg fått tilbud fra flere enn EN gift for å si det slik.

Men jeg hater jo utroskap da,så jeg kunne aldri blitt med en annen dames mann!

HI

Skrevet

mannen min:

-står opp med tulla på morgenen når han ikke jobber og i helgene

-bytter bleier så ofte han kan

-holder alltid avtaler

-drikker seg bare passe brisen og kommer alltid hjem når han først er ute

-vasker og styrer så lenge jeg sier hva som må gjøres. Han pleier ikke å vaske på eget initiativ.hehe.

-var like mye oppe på natta som meg da tulla var liten

-står opp på natta ennå om det skulle behøves

-vasker klær

-er det snilleste mennesket som finnes og elsker familien sin over alt på jord

-har i løpet av 6 år aldri såret meg og er det mest trofaste menneske som finnes

-ifamilien og omgangskretsen er han kjent for å være den snilleste som noen av de andre har kjent noensinne.

-han klager aldri og går alltid på jobb

Det finnes faktisk slike mennesker. Det gleder dem å være gode, det gleder dem fordi de får så mye igjen for å være slik;) Mannen min er det mest renhjertete menneske jeg kjenner og jeg er veldig stolt over at jeg fikk han;)

jeg må mange ganger si ifra at han ikke trenger å gjøre alt han gjør.feks å hente vann til meg når glasset er tomt, men han er bare sånn og han gjør det på eget initiativ.

Håper HI får en skikkelig mann du kan stole på en gang;);)

Skrevet

Glemte en ting. Han hater utroskap over alt på denne jord. X Forloveden hans var utro. Å være utro er det siste han ville ha vært. Kall meg naiv, men dette er jeg mer sikker på enn vitenskapelige beviste fakta!

Skrevet

Vel, jeg stoler på mannen min inntil det motsatte er bevist!

Og han er faktisk perfekt - for meg!

Skrevet

Det finns faktisk mennesker som ikke er utro.Stoler fullt og helt på mannen min.

Jeg har aldri vært utro og kommer ikke til å være det heller.Så han kan stole på meg , hvorfor kan ikke jeg da stole på han?

Har mye med mennesketypen å gjøre.

Skrevet

ingen er perfekte, men ikke alle er utro.

Skrevet

Han er ikke helt perfekt, men i forhold til mange av krekene de stakkars damene her har funnet seg, så er han en helgen=)

Skrevet

en kan ikke stole 100 % på noen faktisk..

men 99%er faktisk godt nåkk! en kan ikke gå rundt å tenke slik som du gjør..

Skrevet

Når dere slutter å formen mannen etter deres ønske og heller tar han for den han er ................. så blir det bra.

Problemet er når dere har formet han, så er han ikke intr. for dere lenger. Da er han ikke slik som han var og dere vil ikke mer......

Paradoks.

Skrevet

Mannen min er langt fra perfekt, men jeg er faktisk ganske så sikker på at han ikke ville funnet på å være utro allikevel. Jeg er nok mer tilbøyelig til slikt selv, selv om jeg håper at jeg klarer å holde meg i skinnet denne gangen;)

Skrevet

Ingen er perfekte. Og å forvente at folk skal være det, er å forvente for mye syns jeg. Alle kan i utgangspunktet være utro. Vi trenger bare forskjellige grunner til å være det og hva som trigger det hos hver enkelt varierer. Det som vil skille oss til syvende og sist er de som faktisk klarer å motstå fristelsen - selv om det nødvendigvis ikke gjør en til noe bedre menneske. Tror de som da klarer å motstå gjør det for å redde sitt eget skinn, ikke av kjærlighet til partneren i seg selv. Livet er langt og vi vet ikke hvilke humpler vi må over i løpet av det. Så ikke døm deres kjære så hardt. Neste gang kan det være deg som har bæsja på leggen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...