Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 - Åååå gud nei slikt finnes ikke i min omgangskrets (utroskap f.eks) - Aldri i verden om min mann ville funnet på å gjøre slikt mot meg - Min mann gjør ingenting for å såre meg - Min samboer er ikke slik,han er bare sååååå perfekt! *tenker,tenker* Er dere helt blåst i hodet og dumsnille???' Eller tror dere att verden bare er rosenrød??? Jeg trodde også alt det der om min mann! Helt til det motsatte er bevist! Og vi jobbet sammen,vi bor på en liten plass,alle kjenner alle osv. Som dere bruker som argument for att typen deres aldri gjøre noe galt. Jeg lurer på hvordan dere kan være sååå godtroende?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 du er syk du, selv om din mann er syk trenger ikke ALLE å være det, når det er sakt er min perfekt:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Synd at du tror at alle menn er sånn som din viste seg å være da. Må være trist å være så bitter..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Det er faktisk min også kanskje mannen din ikke orket tryne ditt mer ,skjønner han godt jeg
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Selv om din mann ikke klarte å holde seg i skinnet så er ikke det ensbetydende at alle andres menn også er slik.... Min man er ikke perfekt, men hans "feil" er til å leve med:) Han er en magisk mann som spiller på hele mitt følelsesregister. Sånn det skal være!! Vi står sammen i tykt og tynt. Vi er enige i verdiene, byggeklossene og ønskene for livet vårt!
Gjest Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Det er nok bare du som ikke har møtt en skikkelig mann ennå HI.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Vet du.. Jeg tenker mange ganger det samme bare på motsatt måte: Er dere som finnes slike menn blåst i hodet og dumsnille?? Jeg har ingen perfekt mann. Det er det ingen som er. MEN jeg vet at han ikke hadde vært utro mot meg. Jeg vet at han ikke gjør noe for å såre meg. Jeg finnes ikke blåst eller dumsnill men jeg kjenner min mann og han kjenner meg. Vi elsker hverandre og respekterer hverandre. Og det er egentlig nok..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 He,he. Dette var et utrolig teit innlegg. Tror det har mye å si hvordan man behandler hverandre.Vet at min mann aldri ville gjort noe for å såre familien sin..han er bare rett og slett ikke typen til det. Jeg vet 100% sikkert at jeg aldri ville gjort noe sånt heller. Når det er sagt, vi er begge skilsmissebarn..Vet hvor pyton det er med steforeldre..og hva det gjør med barna.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Joda,drømmemannen finnes og noen er perfekte,iallefall ikke utro,det vet jeg... Men hvordan VET dere att dere kan være trygge på det? T.o.m før dette ble oppdaget hadde jeg alltid tanker i bakhodet... Tenkte ikke slik at "nei slikt gjør ikke min mann"... Når sant skal sies har min venninne nettopp catcha mannen sim for utroskap nå.. Og to nabopar her,bor på stort byggefelt,er også i samlivsbrudd nå pga dette her... Er jo såååå mye slikt! H-innlegger
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Småsporvinj gjeng på tryne : Ja det hadde jo vært topp det,å møte en MANN med stor M,som holder seg til familien sin... H-innlegger
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 DET gjorde vi også,hadde både ett varmt,trygt og intimt forhold,eget hus og gode jobber. Ingen bekymringer... Men han falt allikevel for fristelsen,og DET skal du ikke si 100% sikkert att ikke din mann gjør og... HI
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 Ja det er nok mye utroskap.Men ikke alle driver med sånt. Skjønner at man begynner å lure , man hører oftere om negative hendelser enn positive. Sikkert mange som bor i bygda deres som ikke er utro også!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 Anonym over deg her. Det er bare noe med at du føler det, dere er på lik bølgelengde og setter pris på det samme i livet!! Jeg hadde en x der jeg alltid tenkte slik som du, og han holdte alltid taler om at utro det skulle han aldri være, men det var han. Og følelsen var der alltid... det var noe som ikke stemte. Men med mannen min nå, så føles det så trygt og godt, osm om vi vil, hpper og ønsker det samme for fremtiden. Vi setter pris på det samme, de små tingene og respekterer hverandre! Det synes jeg er viktig,at man respekterer hverandre for høyt til å svikte den andre parten! Viktig å huske at et samliv ikke går av seg selv, man må gi og ta og jobbe for alltid! Husk å vise at man elsker hevrandre! det skal så lite til for at man føler seg spesiell og satt og pris på deilig følelse!
Slalotte Skrevet 10. august 2008 #14 Skrevet 10. august 2008 Sorry for å si det HI men du er en mannehater.. hehe.. Selv om forholdet ditt gikk rett i vasken så betyr det ikke at håpet er ute med kjærlighet.. Jeg har absolutt ingen perfekt mann, han har såret meg på mange måter.. Men han har aldri vært utro og er ganske sikker på at han ikke hadde kommet til å være det... Men sant som du sier at man kan aldri være 100 % sikker... Men er det egentlig det det handler om? Å være perfekt? For det er INGEN som er perfekt.. De som sier at mannen er perfekt er noen store idioter.. rett og slett.. Det handler om å elske den personen du er deler livet med..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #15 Skrevet 10. august 2008 Nei, man vet aldri men viktig å ta vare på det man har og ikke la det seile sin egen sjø!! Det er en fulltidsjobb å pleie og ta vare på forholdet! Viktig å huske hverandre i en hektisk hverdag, gi hverandre oppmuntring, kjærlighet, og snakke sammen! Man vet aldri..... men jeg mener, håper og tror aldri min mann vil svikte meg!! Og jeg vil aldri svikte min mann!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #16 Skrevet 10. august 2008 lottemooj er NYFORLOVET <3 Helt enig i alt du sier... Unntatt mannehater da,hehe... Er ikke det... Ønsker meg en MANN jeg=) HI
Dunder Skrevet 10. august 2008 #17 Skrevet 10. august 2008 Hvis noen skriver at de har en mann som flyr på byen hver helg og aldri skifter bleie eller gjør husarbeid så er jeg ikke naiv om jeg sier at min mann ikke er sånn... Blir veldig vanskelig for han å late som om han er hjemme en lørdagskveld mens han egentlig er på byen... Noen er kanskje naive, men ikke alle. Eller mener du at flertallet av alle menn er drittsekker?
Slalotte Skrevet 10. august 2008 #18 Skrevet 10. august 2008 Oki da forstår vi hverandre Og husk på det at det er alltid en "perfekt" mann der for alle... Legg merke til gåsetegn... hehe.. Du finner deg en du kan samle på, man lærer av feilen man tar vettu Nå vet du hva du skal lete etter.. Lykke til! ;p
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #19 Skrevet 10. august 2008 jeg har møtt mange drittsekker i mitt liv, men min mann er ikke en av de. Han er helt utrolig! Perfekt er han ikke, men han vil nok ikke være utro mot meg. Det frykter jeg faktisk ikke, og det er første gangen jeg har vært i et forhold hvor jeg ikke har frytet det. Og jeg er ganske sjalu av meg. Jeg VET han er poppis, både pga utseende og væremåte, og får ALLTID oppmerksomhet når vi er ute sammen, eller han er ute alene. Til og med når han er ute for å handle mat! Litt frustrerende for sjalu meg, men jeg vet at han har det godt her hjemme, både med meg, fordeling av husarbeid, økonomi, samliv, sex og barnet vårt. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden, og selv om jeg irriterer han og han irriterer meg blandt, så går det over! Han vil aldri finne noen bedre enn meg, og jeg vil aldri finne noen bedre enn han, og det vet vi begge. Perfekte er vi ikke, men vi er perfekte for hverandre!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #20 Skrevet 10. august 2008 Bitter er du ihvertfall,og sikkert med god grunn. Men du mangler det å ha møtt en _ordentlig_ mann.Håper du får oppleve hvordan det er å ha en Mann med stor M:)
siddismamma Skrevet 10. august 2008 #21 Skrevet 10. august 2008 Leste i en undersøkelse en gang at 10% av nordmenn hadde en eller annen gang vært utro. Betyr jo at 90% ikke har vært det det.. Tror ikke noen er perfekte, men jeg tror jeg har funnet en som passer perfekt for meg, og det holder i massevis Jeg vet at jeg kunne ikke vært utro, og tror ikke han kunne vært det heller. Kall meg gjerne naiv, men jeg mener at dersom man er i et forhold hvor man betviler hva partneren finner på når han er alene, så er man ikke i noe godt forhold.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #22 Skrevet 11. august 2008 Typen min er min partner i ett og alt, han er 100% til å stole på, og det er minsanten jeg også! Men han er da slett ikke perfekt! -han kan være humørsyk, påståelig og sta - han er kjempesjenert og sier ikke et kvekk når han er sammen med familien min og folk han ikke kjenner - han har en lei tendens til å si " det er ikke noe å diskutere, jeg har bestemt meg" - er ikke akkurat spenningssøkende, må dras med på nye ting Min ultrasjenerte og supersnille mann er faktisk 100% til å stole på, og jeg er ikke blåst i hodet eller dumsnill. Har vært i forhold før hvor jeg har vært usikker på om typen faktisk sier sannheten osv, men det er ikke slik i dette forholdet:-D vi har vært sammen i 10 år uten antydninger til slikt, og det sier vel litt. Sikkert mange som har lignende forhold!! Synd med mannen din da; men ikke skjær alle over en kam fordet.
Miss Misantrop Skrevet 11. august 2008 #23 Skrevet 11. august 2008 Jeg håper da virkelig at noen forhold er helt perfekte. Ellers sprekker boblen min og den vil jeg helst få ha. Gud skal vite at mine forhold har vært langt fra perfekte, men trenger alikevel utopia.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #24 Skrevet 11. august 2008 Jøss, trenger menneskehateren utopia? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå