Slalotte Skrevet 9. august 2008 #26 Skrevet 9. august 2008 Heter charlotte.. Da mamma fikk vite at hun var gravid så viste hun at det var jente så fant ikke noe gutte navn til meg..
Barn i huset <3 Skrevet 9. august 2008 #27 Skrevet 9. august 2008 Navnet er Mailen:) er så mange kule gutte navn, så har ikke peil på hva jeg ville hatt:)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. august 2008 #28 Skrevet 9. august 2008 Jeg heter Heidi.Jeg er veldig fornøyd med mitt navn .Når jeg var liten digga jeg serien om Heidi, Hadde jeg vært gutt så skulle jeg het Stian.
Den drygaste Skrevet 9. august 2008 #29 Skrevet 9. august 2008 jeg fikk ikke noe guttenavn jeg men mamma ville kalle med sandra. men mormor protesterte og sa at jeg måtte hete lena... så da ble det det.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. august 2008 #30 Skrevet 10. august 2008 Lisa, og fornøyd, hvertfall med tanke på alternativene de hadde *grøss*
Musemor med tre søte små Skrevet 10. august 2008 #31 Skrevet 10. august 2008 Jeg heter Nina, litt kjedelig, men klarer ikke å se for meg selv med et annet navn. Hadde jeg blitt gutt ville jeg blitt hetende Thomas
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 10. august 2008 #32 Skrevet 10. august 2008 jeg heter emma christine...oppkalt etter oldemor...ikke mange som heter det på min alder...men er sånn passe fornøyd...hehe....;o)
Armani:-) Skrevet 10. august 2008 #33 Skrevet 10. august 2008 Charlotte heter jeg. Hadde jeg blitt gutt så kanskje jeg hadde hatt navnet Christoffer,(da min yngre bror heter det).....Aner ikke,men kan hende siden han ble født etter meg og de valgte det navnet på han:-)
Gjest lillehi Skrevet 10. august 2008 #34 Skrevet 10. august 2008 Hilde her. Helt greit navn. Helt fram til jeg ble født het jeg Kristian. De var sikker på at jeg var en gutt, men der tok de feil gitt!! :-)
heisand? Skrevet 10. august 2008 Forfatter #36 Skrevet 10. august 2008 så fint navn du har emma christine!
mizza med nr.2 på vei Skrevet 10. august 2008 #37 Skrevet 10. august 2008 Melissa heter jeg... Er veldig fornød med navnet mitt jeg =) Det er jo blitt mer vanlig nå blant små jentene Mamma visste at jeg skulle bli jente så guttenavn tenkte de aldri på. Men de vurderte å kalle meg Isabelle.
skorpionfruen Skrevet 10. august 2008 #38 Skrevet 10. august 2008 Jeg heter Marí, uttales mariiiii ikke maaaari. Dette gir som oftes rom for diskusjon, har vært passe lei av dette. Nå liker jeg navnet, spesielt i kobinasjon med mellomnavnet mitt som er ganske sjeldent.
En Prins + Prinsesse Skrevet 10. august 2008 #39 Skrevet 10. august 2008 camilla heter jeg.. er fornøyd med det.. men glad jeg ikke ble gutt, da skulle jeg hete audun!!
ZZzZzzZ Skrevet 10. august 2008 #40 Skrevet 10. august 2008 Hilde her også! er igrunn fornøyd:) Anders hvis gutt..
Gjest Skrevet 10. august 2008 #41 Skrevet 10. august 2008 Helene her, hva jeg skulle hett om jeg ble gutt ANER jeg ikke.... Mamme trodde det var jente TVILLINGER så hadde det ikke vært for at jeg oppkalt etter oldemor skulle jeg hett hilde. Så mamma er veldig glad for MatHILDE. he he he.....
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 10. august 2008 #42 Skrevet 10. august 2008 Jeanette heter jeg. Pappa oppkalte meg etter sangen til The Monroes. Hadde mamma fått valgt jentenavn, så hadde det blitt Samantha,Charlie,Madelaine, eller noe slik. Så sånn sett er jeg fornøyd:) Men er ikke fornøyd mtp assosiasjonene folk har til Jeanette.. Hadde jeg blitt gutt, hadde det blitt det min bror heter: Kenny Mikael . (Synes det er et tøft navn jeg, men veldig amerikansk)
-Lady Godiva- Skrevet 10. august 2008 #43 Skrevet 10. august 2008 Jeg heter Hanne fordi jeg ble født baki bilen på et sted som heter Hannevika. Skulle egentlig hete Ingrid...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 10. august 2008 #45 Skrevet 10. august 2008 kine sesilie heter jeg, buker bare kine... var ikke fornøyd når jeg var lita, men nå er det helt greit.. hehe
Mojo med trollungen Skrevet 10. august 2008 #46 Skrevet 10. august 2008 Hanne.. ikke fornøyd.. mye hanne på landet oppgjennom åra hehe mamma vurderte også therese.. men det ble hanne ja.. hanne panne stekepanne øh.. rimer jo ikke.. og min lillebror heter fredrik så da sku jeg sikkert hett det hvis dem fikk gutt først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå