Gå til innhold

hva heter du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter charlotte.. Da mamma fikk vite at hun var gravid så viste hun at det var jente så fant ikke noe gutte navn til meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnet er Mailen:) er så mange kule gutte navn, så har ikke peil på hva jeg ville hatt:)

Skrevet

Jeg heter Heidi.Jeg er veldig fornøyd med mitt navn .Når jeg var liten digga jeg serien om Heidi,

 

Hadde jeg vært gutt så skulle jeg het Stian.

Skrevet

jeg fikk ikke noe guttenavn jeg men mamma ville kalle med sandra. men mormor protesterte og sa at jeg måtte hete lena... så da ble det det.

Skrevet

Lisa, og fornøyd, hvertfall med tanke på alternativene de hadde *grøss*

Skrevet

Jeg heter Nina, litt kjedelig, men klarer ikke å se for meg selv med et annet navn. Hadde jeg blitt gutt ville jeg blitt hetende Thomas

Skrevet

jeg heter emma christine...oppkalt etter oldemor...ikke mange som heter det på min alder...men er sånn passe fornøyd...hehe....;o)

Skrevet

Charlotte heter jeg. Hadde jeg blitt gutt så kanskje jeg hadde hatt navnet Christoffer,(da min yngre bror heter det).....Aner ikke,men kan hende siden han ble født etter meg og de valgte det navnet på han:-)

Gjest lillehi
Skrevet

Hilde her. Helt greit navn. Helt fram til jeg ble født het jeg Kristian. De var sikker på at jeg var en gutt, men der tok de feil gitt!! :-)

Skrevet

så gøy se tråden oppe ennå:o)

Skrevet

så fint navn du har emma christine!

Skrevet

Melissa heter jeg... Er veldig fornød med navnet mitt jeg =) Det er jo blitt mer vanlig nå blant små jentene ;) Mamma visste at jeg skulle bli jente så guttenavn tenkte de aldri på. Men de vurderte å kalle meg Isabelle.

Skrevet

Jeg heter Marí, uttales mariiiii ikke maaaari. Dette gir som oftes rom for diskusjon, har vært passe lei av dette. Nå liker jeg navnet, spesielt i kobinasjon med mellomnavnet mitt som er ganske sjeldent.

Skrevet

camilla heter jeg.. er fornøyd med det..

men glad jeg ikke ble gutt, da skulle jeg hete audun!!

Skrevet

Hilde her også! er igrunn fornøyd:)

Anders hvis gutt..

Skrevet

Helene her, hva jeg skulle hett om jeg ble gutt ANER jeg ikke.... Mamme trodde det var jente TVILLINGER så hadde det ikke vært for at jeg oppkalt etter oldemor skulle jeg hett hilde. Så mamma er veldig glad for MatHILDE. he he he.....

 

 

Skrevet

Jeanette heter jeg. Pappa oppkalte meg etter sangen til The Monroes. Hadde mamma fått valgt jentenavn, så hadde det blitt Samantha,Charlie,Madelaine, eller noe slik. Så sånn sett er jeg fornøyd:) Men er ikke fornøyd mtp assosiasjonene folk har til Jeanette..

 

Hadde jeg blitt gutt, hadde det blitt det min bror heter: Kenny Mikael . (Synes det er et tøft navn jeg, men veldig amerikansk)

Skrevet

Jeg heter Hanne fordi jeg ble født baki bilen på et sted som heter Hannevika. Skulle egentlig hete Ingrid...

Skrevet

kine sesilie heter jeg, buker bare kine... var ikke fornøyd når jeg var lita, men nå er det helt greit.. hehe

Skrevet

Hanne.. ikke fornøyd.. mye hanne på landet oppgjennom åra hehe :D

mamma vurderte også therese.. men det ble hanne ja.. hanne panne stekepanne :P øh.. rimer jo ikke..

 

og min lillebror heter fredrik så da sku jeg sikkert hett det hvis dem fikk gutt først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...