heisand? Skrevet 9. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2008 hva skulle du hete om du ble motsatt kjønn?
Poteto Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Tone, var ikke fornøyd før, men nå bryr eg meg ikke så mye.. viss eg var gutt aner eg ikke hva eg skulle ha hett.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Jeg skulle sikkert het det som min yngre bror heter: Ivar.
flashdancepants Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Fornøyd med Margrethe nå, men det var kjipt-o'rama da jeg var liten. Nå har jeg etterhvert funnet navn-feller på min egen alder. Nå oppskatter jeg også at ikke "alle" heter det. Hadde jeg blitt gutt, som mamma trodde helt til jeg kom, hadde det blitt Allan. Knis.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Louise Kathrine heter jeg, er kjempefornøyd med det, siden jeg valgte det selv når jeg skiftet navn for noen år tilbake
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Heter Janne. er ikke fornøyd med navnet mitt.... hadde eg blitt gutt skulle eg hett Trond. vis mamma fikk en gutt skulle den hete Trond eller Tord? men fikk vist bare jenter:)
Gjest Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Jeg heter Trine Lise, (syns det er et fælt navn) men de trodde egentlig at jeg var gutt på UL, så mamma og pappa hadde alt blått.. Hadde jeg vært gutt skulle jeg hete Martin!
Poteto Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 janne, da va trond gutten te mamma skulle ha hett..
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Heter Hilde. helt greit navn det, ikke så mange som heter det... aldri hatt noe særlig mobbing med navnet. tror ikke mamma og pappa hadde noe alternativ for gutt.. annet enn at mamma egentlig ville ha Jarle som navn om hun fikk en gutt en gang.. men det navnet likte ikke pappa i det heletatt - pga dialekta her.. (tjukk L midt i navnet). men så fikk hun 3 jenter da... så var jo ikke noe problem =)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 9. august 2008 #12 Skrevet 9. august 2008 Julia. Og er fornøyd.. Foreldrene mine fikk vite kjønnet mitt på ul,så guttenavn tenkte de ikke på.
Gjest Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 Åse-Tatiana... Veldig fornøyd=) Er så sjeldent og klinger veldig pent... Kler meg godt, hører det ofte=)=) Hadde jeg blitt gutt skulle jeg hett Svein-Åge:)
Sånn kan det gå Skrevet 9. august 2008 #14 Skrevet 9. august 2008 "ikke så mange som heter det... " Da jeg gikk på barneskolen var Hilde et veldig vanlig navn. Kjente ørten Hilde den gang. Men du er jo en del yngre enn meg da så da var det nok på retur vil jeg tro.
jente,jente, ? Skrevet 9. august 2008 #15 Skrevet 9. august 2008 Guro heter jeg. Hadde jeg värt gutt skulle jeg hete Mads Ludvig.
hit og dit Skrevet 9. august 2008 #16 Skrevet 9. august 2008 Janne heiter eg, og det er nå heilt greit. Ville gjerne heite Line eller Laila som før tiårsalderen, og forstod ikkje kvifor ikkje ALLE andre likte det navnet også. Navnet eg skulle hatt som gutt er superharry (og ein smule belasta i desse dager), og mamma er glad eg er vart jente: Jan Viggo. Det andre guttenavnet er etter farfar: Jostein, og det er fint synes eg. Mest på grunn av oppkallinga
alenemamma_ Skrevet 9. august 2008 #17 Skrevet 9. august 2008 Jeg heter Gine. Kunne ikke fordra det når jeg var mindre, men nå gjør det meg ingenting! er ikke så mage som heter det heller, så alle nye jeg hilser på sier enten feil eller så spør de en gang til:p
Veslaa Skrevet 9. august 2008 #18 Skrevet 9. august 2008 Sandra heter jeg, og er egentlig ganske så fornøyd, for jeg kjenner veeeldig få på min alder som heter det. Kommet endel barn nå som heter Sandra. Da jeg var 8-10 år gammel fant jeg ut at jeg ville hete Sandra Mathilde, så alle dukker het Mathilde, og enda så er drømmen jente som heter Mathilde (kan gjerne være noe forran). :-) Skulle jeg blitt gutt sier mamma jeg skulle hete Sindre.. Vet ikke om det er noe hun sier bare fordi det rimer, eller om det faktisk er sant.. Hehe..
Meg og knoll&tott Skrevet 9. august 2008 #19 Skrevet 9. august 2008 SIv. Enkelt og kjedelig. Savnet ett mellomnavn da jeg var mindre. Morten var guttealternativet. Og di sto mlm Siv, Ellisiv og Michelle. Men endte opp med det enkleste...
Gjest Skrevet 9. august 2008 #22 Skrevet 9. august 2008 *Emilia skulle det selvsagt stå ) Er greit fornøyd med navnet mitt, tenker egentlig ikke så mye over det )
Mam&Ama Skrevet 9. august 2008 #23 Skrevet 9. august 2008 Jeg heter Cecilie, har alltid vært ganske fornøyd med navnet:) Er veldig glad for at jeg ble jente fordi guttenavnet mamma ville ha var Bjørnar.. Og min søster skulle hete Bjørn.. For en fantasi:p
sveis Skrevet 9. august 2008 #25 Skrevet 9. august 2008 Marianne! Helt greit navn, men altfor mange på min alder som heter det. Skulle gjerne hatt et mer spesielt navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå