Gå til innhold

kan trolla deres slå denne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

men han var jo trosalt en pirat da å de øddleger jo ting ikke sant

he he

hanhadde en veldig god forklaring på hvorfor han gjorde dette da, å det var sikkert veldig morsomt det er en slik med hull i så den revner lett, det er et helvete å ta på trekket den tåler veldig litte.

men allikavel så er det ikke lov,han srørste på 6 sa

jeg skjønnte det inni meg at det var galt men jeg klarte ikke å stoppe mamma.

nei det er ikke lett å oppdra unger bestandig men jeg blir jo litt bekymara da når de gjør slike ting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det blir liksom sånn at man ikke vet om man skal le eller gråte;) Jeg skjønner veldig godt at de ble litt "revet med" i eventyret sitt, men de må jo likevel lære å skille mellom lek og alvor;) hehe¨

Uff.. synes de var ganske skjønne også da:D

Skrevet

kommer nok til å le av dette om en stund god stund

kanskje en sang tekst til konfermasjon eller ja bryllupsang tenker de skal få høre det da jeg he he he neida

de blei litt vanskelig å være sinna når heile historien til piraten kom ja

men det er ikke noe man bør være bekymra om at det er noe galt med de ang dette?

Skrevet

Poden vår har banket mange fine merker på bilen... Det var jeg som ikke hadde lagt hammeren på plass.. Han drev på og banket på trappa og en trekubbe.. Tenkte jo ikke på at han ville synest bilen var ok å banke på!!

Vi har heldigvis en bruksbil, ikke en pyntebil!!

Skrevet

svogeren min kjøpte ny bil for 5 år siden er 10 nå jenta da

syntes tantungen at den var så fin så hu skreiv runa med STORE bokstaver på bilen flink jente.

(mine har la bilene stå ifred da, ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...