lissi33 Skrevet 10. august 2008 #26 Skrevet 10. august 2008 Snoopy, jeg håper du har rett. Da jeg leste det du skrev fikk jeg sug i magen, nesten så hjerte hoppet over et slag.. huff.. Er skikkelig nervepirrende:) Jeg er helt ferdig egentlig.. hihi..
Gjest Skrevet 10. august 2008 #27 Skrevet 10. august 2008 Jeg er! Forhåpentligvis blir det med denne pp, men jeg er helt sikkert ikke så heldig, nei...:/
Elviraen Skrevet 10. august 2008 #28 Skrevet 10. august 2008 Jeg er ikke så garva på dette så jeg lurer på hvordan noen kan være i 1pp å samtidig ta Pergopiller? må man ikke prøve litt før man begynner med slike EL fremmende piller? eller er det ikke det de har til hensikt? Hva er pergotime?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #30 Skrevet 11. august 2008 Jeg har prøvd i 8 mnd allerede. sluttet på pilla i november i fjor, og hadde enda ikke fått mensen igjen,så derfor fikk jeg provera og pergo for å starte systemet mitt igjen. Blir spennende å se om det virker. Jeg fikk ingen bivirkninger, og nå nærmer det seg EL... Blir mye kosing nå fremover ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå