Gå til innhold

Er det noen flere her som er i 1 pp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok siste pergo pille idag, og nå fremover så blir det masse kosing og jeg HÅPER virkelig at jeg får EL!!!

*krysse fingre for*

Er det noen andre her som er i 1 pp? Så kan vi jo dele erfaringer og følge hverandre! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Er i 1pp helt fram til jeg får tanta i dag eller i morgen...hehe:)

Skrevet

Jeg er også i første PP. Er VELDIG spennende dette. Sluttet på P-pillen for noen måneder siden, men det er først denne perioden vi har vært hjemme begge to ved EL =)

Skrevet

Jeg tok siste p-pille i går, så jeg er også i 1. pp:)

Vi får krysse fingrene for oss!

Tror ikke jeg har eggløsning før om et par uker, så håper det skjer noe da!

Gikk på første pp sist!:)

Skrevet

Jeg sluttet på pilla 15 mai men fikk ikke mensen tilbake før 17 juli.

Jeg hadde eggeløsning forrige helg, og blodspor idag 7 dager EL, så er utrolig spent om det var festeblødning jeg hadde i dag.

Jeg vet vi traff eggeløsning, men er jo ikke alltid det klaffer av den grunn. Kan teste på torsdag:)

Skrevet

Dette blir en spennende mnd da jenter! Helidige dere som fikk igjen mensen så fort etter pilleslutt. Jeg måtte vente 8 mnd på den!!! :( Og da måtte jeg gå på provera for å få den.. :( Men håper det vil stabilisere seg litt nå...

lissi33: jeg tror du er gravid jeg =) Skal krysse fingrene mine for deg!

Skrevet

Hei! Jeg er og endelig i 1pp. Var ferdig med TR på fredag, så er utrolig spent på om vi treffer el:) og om jeg idet hele tatt har el... hadde syklus på 42 dager denne gangen:/

Snoopi81: Krysser fingrene for deg, håper du får EL!

Skrevet

Da ble det visst ikke mer enn 1pp den gangen heller da;)

Skrevet

1 pp på oss også :) Tok siste pille for ca 17 dager siden. Har pcos men helt fine hormonverdier. Håper det klaffer fort!

Skrevet

WOW! Gratulerer beanine!!! :) Det var kjapt ja!!!

Skrevet

Håper syklusen din stabiliserer seg Maria86! :) Skal krysse fingrene for deg også!

Skrevet

håper dere kommer etter like kjapt:)!

Skrevet

Jeg er også i 1.pp. Sluttet med p-piller i begynnelsen av juli og er snart ferdig med 1. TR. Satser på el om ca 1 uke.. Spennende! Gratulerer beanine! Håper jeg er (nesten) like heldig:-)

Skrevet

Vi er i første periode. Gleder meg som en unge til å bli gravid igjen!

Skrevet

sluttet på p-pillen i Juli, ikke fått TR igjen, så vi er vel egentlig ikke i 1 pp enda.....

Vi tar det mer som det kommer, skjer det så skjer det....snuppa er iallefall snart 1 1/2 år så det gjør ingenting om noe skjer :-)

Skrevet

Er i 1.pp her og. TR var ferdig onsdag, blir en spennende tid i møte..

Slutta på p-pilla for litt over 2 uker siden, så tviler på at det kan gå så kjapt..

Men noen er jo heldige da, så man får se:)

Skrevet

1. pp her og jenter;) har IKM om 3 dager;);) Gratulerer til du som ble gravid!!

Skrevet

Vi er i 1. pp og testet positivt på EL-test i dag tidlig... Tok el-test for første gang for 2 dager siden, bare for moro skyld og da var den negativ. Men i dag tidlig var den veldig positiv!! Sluttet på pillen i mai, og giftet oss i juli, og nå er det ønske om en voksende mage som står på agendaen. Så dette kan bli en spennende måned.

Skrevet

Jeg sier bare lykke til alle sammen!!

Jeg skal begynne å teste etter EL enten imorra eller tirsdag. Siden jeg går på pergo, så sies det jo at EL kommer en uke senere. åååååå, tida går sååååååå sakte!!!!

Hvor gamle er dere forresten og hvor bor dere hen??

Jeg er 27 og bor i oslo. :)

Skrevet

Lykke til du også!

Jeg er 27 år og har nylig flyttet til Drøbak, men jobber i Oslo.

Har dere barn fra før av?

Skrevet

Jeg er også i 1. pp :)

Er nesten litt skummelt dette her.. Får se neste uke hvordan dette har gått.. bestemt meg for å ikke stresse meg opp :P

Skrevet

1 pp her også =) Har en gutt på 2 år og 4 mnder fra før. Nygift og hadde EL på bryllupsdatoen haha :) Venter tanta NÅ egentlig, så det er bare å vente og se det an.. Lange dager :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...