Slalotte Skrevet 9. august 2008 #26 Skrevet 9. august 2008 Jeg spurte om jeg kunne se den og det gjorde jeg Jeg var jo nysgjerrig ;p
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. august 2008 #27 Skrevet 9. august 2008 Jordmoren spurte om jeg ville se den, og jeg takket ja. Samboeren så ut vinduet.. Synes det var fint å få se den, den har gjort en god jobb gjennom 9 mnd, og sørget for å holde babyen i live. Skjønner ikke hvorfor det skal være så ekkelt å se den?
Gjest Skrevet 9. august 2008 #28 Skrevet 9. august 2008 Med nr 1 - nei, med nr 2 - ja. Syns ikke det er noe eklere enn blodet som havner i bindet etterpå for så vidt jeg da.. Hadde ikke behov fpr å studere denn fryktelig nøye, men SÅ ekkel er den da ikke heller?
melkekua™ Skrevet 9. august 2008 #29 Skrevet 9. august 2008 Jeg var veldig nysgjerrig første gangen og hadde sterkt ønske om å se den, og det var ikke så ekkelt som jeg hadde trodd. Andre gang gadd jeg ikke, jeg hadde jo sett hvordan en morkake ser ut )
Alba44 Skrevet 9. august 2008 #30 Skrevet 9. august 2008 Nei, så den ikke, men husker jeg spurte om den så fin ut. Hehe...
Sånn kan det gå Skrevet 9. august 2008 #31 Skrevet 9. august 2008 Både jeg og mannen min så alle 8. Skikkelig fascinerende. Ved de 4 hjemmefødslene studerte vi dem nøye, begge to, for å være sikker på at de var hele.
SokkeLaila Skrevet 9. august 2008 #32 Skrevet 9. august 2008 Ja, jeg ville se den og fikk se den. En helt ok morkake på 550 gram!
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. august 2008 #33 Skrevet 9. august 2008 Ja spurte om jg kunne se... Syns også det var fasinerende... Er tross alt den som holder liv i babyen i magen... Så helt annerledes ut enn jeg hadde forestilt meg..
TurangaLeela Skrevet 9. august 2008 #34 Skrevet 9. august 2008 Jeg verken kom på spørre eller fikk se den første gang, men det var en litt dramatisk fødsel.. Andre gang ville jeg se den, for morro skyld, tåler det meste sånn, men tåler ikke skrekkfilmer..
brooklyn Skrevet 9. august 2008 #35 Skrevet 9. august 2008 de spurte ikke og jeg kom ikke på å spørre, men jeg så den lå i en sånn stålbolle på et trillebord. Ikke noe plastpose her, nei. No sirree-bob:) Garantert fordi den var så flott at de skulle vise den frem på lunsjrommet. Bare føler det på meg:)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 9. august 2008 #36 Skrevet 9. august 2008 Jeg ble spurt om jeg ville se den.. takket pent nei =)) Har virkelig ingen interesse av det nei!
flashdancepants Skrevet 9. august 2008 #37 Skrevet 9. august 2008 Jeg så den ikke. Men er av typen som er interessert i alt, hehe, så jeg skulle gjerne sett den. Litt sånn, jaha, er dette en bra eller mindre bra morkake, kunne jeg spurt? Også kunne de sagt; her kan vi se at du har vært glad i ost og sjokolade...etc. Fascinerende!
Tøysetipp Skrevet 9. august 2008 #38 Skrevet 9. august 2008 Nei! Hadde hverken synes det ene eller det andre. Ble ikke spurt (hadde ks) Skjønner godt at noen vil se, og at andre lar det være.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 9. august 2008 #39 Skrevet 9. august 2008 Nei jeg ble kjørt avgårde til operasjonsstua så ingen spurte meg, men de spurte mamma om hun ville se den, hehe det ville hun IKKE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå