line_n & sara Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 jeg spesifiserte under pressinga, at vi aldeles ikke ville se eller høre om den! husker at søsteren min fortalte at hun fikk "plutselig" morkaka løfta opp foran seg, og hadde visst ikke satt så stor pris på det! er det vanlig å få se den, hvis man ikke sier ifra?
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 eg fikk se min. eg ville ikkje. og ikkje spørte di helle.r hun bare løftet den opp.. æsj! neste gang skal eg si fra at eg ikke vil se den.
Poteto Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 huske ikkje.. trur ikkje da.. høyrte når dei velta den ned i posen..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Det var faktisk det siste jeg tenkte på når du ligger der med verdens nydeligste helt nye baby i armene. Og hadde synes det hadde vært ekkelt om de hadde vist den....
It's all about me Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Så den så vidt da den kom ut, men glemte å be om å få se den. Var nok annet å tenke på.
SuperGlad Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 ja fikk se den, har video av den å bildet..... kremt....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Nei. Men jeg var vel rett og slett helt borte etter fødselen uansett så. Var ikke noe vits å prøve å vise meg noe, så bortevekk som jeg var. Men jeg blødde så mye også, de måtte jobbe med meg istedenfor å vise morkaka........
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 jeg fikk spørsmål om jeg ville se den begge gangene, men takket høfflig nei... hehe... følte ikke noe behov for det...
Krokka og prinsessa Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 Joda, mamma og jormor hadde DEN samtalen om hvor unik denne morkaka er. De studerte den inngående, mamma var HELT med! Hun sa at jeg bare MÅTTE se den. Både jeg og sambo kastet bare ett lite blikk, før vi koste oss med nyfødte snuppa i stedet ;o)
MathildeC Skrevet 9. august 2008 #12 Skrevet 9. august 2008 Jada, de viste den til meg. Husker ikke om de spurte om jeg ville se den (jeg var helt fjern da, etter vakumforløsning). Husker jeg syntes det var interessant, syntes ikke det var vemmelig i hvert fall. Men var liksom ikke det viktigste akkurat da....
LizzyG Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 De viste den ikke til meg, og jeg spurte heller ikke om å få se den. Men jeg så den når de løften den bort.
Kjærlighet <3 Skrevet 9. august 2008 #14 Skrevet 9. august 2008 Ikke når jeg fikk min første, da var det ikke spørsmål om noen morkake i det hele tatt. Hadde ikke noe behov for å se den heller. Men når nummer to kom visste jordmoren den til oss, ble litt satt ut siden jeg ikke hadde ventet det. Men til tross for at jeg takler blod, sår og slike ting særdeles dærlig syntes jeg ikke det var ekkelt i det hele tatt. Ikke spesielt intressant heller, men synes det er greit i ettertid å ha sett en :-)
iznogood Skrevet 9. august 2008 #15 Skrevet 9. august 2008 Morkaker er ikke akkurat noe jeg har tenkt så mye på under fødselen - så det kan være derfor jeg har fått den hold opp og beskuet fra begge sider (se... på denne siden er livets tre...) tre ganger :-) Hverken eller ekkelt - ser ut som en morkake, og jeg har alle tre gangene syntes at babyen er mye gøyere å se på fra alle sider :-)
Gjest Skrevet 9. august 2008 #16 Skrevet 9. august 2008 ERRU GÆÆRN? Jeg gjorde som deg hehe, når jm spurte om jeg ville kjenne på hodet til babyen når det sto i åpningen så skrek jeg bare "Neeeei, og jeg skal pokker ikke se den ekle morkaka heller tenk, veit dere er glad i å vise frem den men jeg nekter" også grein jeg litt fordi tuppa glapp inn igjen hoho. Hadde faktisk glemt det lille utbruddet der
Mille** Skrevet 9. august 2008 #19 Skrevet 9. august 2008 Signerer bare Spetakkel. ;o) Kan forresten føye til at jeg har sett morkakene etter de andre 3 fødslene jeg har vært med på. Studert de inngående tom. )
Gjest Skrevet 9. august 2008 #20 Skrevet 9. august 2008 Ja, kan ikke forstå hva som skulle være så ekkelt med det..?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. august 2008 #21 Skrevet 9. august 2008 Jada, og de spurte hver gang. Sist så spurte de meg om jeg røyka da de kikka på den...
Mille** Skrevet 9. august 2008 #22 Skrevet 9. august 2008 Ikke jeg heller, men er vel ikke alle som tåler sånt like bra. Som f.eks min mann. ;o)
Axus' girlfriend Skrevet 9. august 2008 #23 Skrevet 9. august 2008 hehe, jo, den fikk jeg sett. babyen min ble fraktet ned på intensiven med en gang etter fødsel pga pustevansker, så morkaken ble liksom "babyen" som kom ut..eh..ikke like kos men.. i tillegg har jeg studert masse fysiologi og anatomi, så jeg synes faktisk det er veldig intr!
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2008 #24 Skrevet 9. august 2008 Nei, jeg fikk ikke se noe til den eller vite hvor tung den var eller noe.
skorpionfruen Skrevet 9. august 2008 #25 Skrevet 9. august 2008 Hun spurte og jeg sa ja. Hinnen som fosteret har ligget i løftet hun opp så jeg fikk se og jeg synes det var rart å tenke på at babyen har ligget i den tynne hinnen. Synes ikke det var ekkelt, men fasinerende del av kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå