mamman til flere Skrevet 9. august 2008 #26 Skrevet 9. august 2008 Jaha, hvordan kan du tolke alt dette ut i fra den setningen? Det er fint å se at ordforrådet ditt ikke har vokst siden sist, O' Dryppende. Kanskje du klarer å finne på noe nytt nestegang? Fet/fedme, kalkun, fitte og stygg. Det er sikkert mange flere ord/nick som kan være mer beskrivende. Dr. Yppert, kanskje? Må jo være en samlebetegnelse for alt over?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #27 Skrevet 9. august 2008 Vel.... At jeg sitter her som din store mentor og O`store Guru for hverdagsproblemer er i alle fall en utrolig morsom tilværelse:-) Ser du sitter her å dyrker meg og mine favorittord som andre her inne sitter med fettbefengte fingre og ei diger rann med frådende sikkel etter kronisk trøstespising av potetgull og tjuvsmaking av årets julebakst av smult!! Skal si deg en ting lille fettsmurfen min!! At slike 3 rangsdamer som deg som ikke duger til hverken tømmestasjon eller tidsfordriv for desperate mannfolk sitter her inne å analyserer personer bak et nick, må være toppen på idioti:-) Prøv heller å meld deg på neste møte, så skal du få treffe verdens herligste mennesker...Selv om jeg lover deg dyrt og hellig at jeg skal trøkke deg så langt ned i gjørma og bryte deg mentalt ned som det er mulig å få til:-)
mamman til flere Skrevet 9. august 2008 #28 Skrevet 9. august 2008 Beklager å måtte si det, men noen stor Guru er du nok ikke. Jeg dyrker heller ingen av dine favorittord. De var forbeholdt guttungene på barneskolen, har ikke hatt noen trang til å hverken høre eller bruke de siden. Ja, jeg begynner å forstå at du tror at alle som ikke er enige med deg er feite. Merkelig syn på livet du, men for all del, dersom det er det som får deg til å stå opp om morgenen, så kan du få leve i troen. Skal ikke ødelegge illusjonen din. Jeg har hverken vært desperat eller direkte ufin i mine innlegg, bare satt spørsmål ved enkelte innlegg. Har ikke behov for å trakassere andre slik som du. Hva slags møte skulle jeg melde meg på igjen? SM-møtene dine kan du ha for deg selv. Hvis jeg ville få et innfall av lyst til mental og visuell selvpining, ser jeg på Unge Mødre eller Svisj (eller hva det nå heter).
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #29 Skrevet 9. august 2008 Ler meg ihjel, tikktikkbooooom... Morsom du... Og jeg er sååå enig med deg! :-) Mennesker som i mangel av argumenter må kalle alle det ene og det andre er i hvert fall alt annet enn morsomme.. Det er slik fire åringer krangler.. Du din... din.. dumming!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #30 Skrevet 9. august 2008 Nok ei anonym kalkunfitte med dangelbær på tunga:-) Eller var det tikktikkbooooooom som har forlenget tunga til å sitte å slikke seg selv der bak:-)
mamman til flere Skrevet 9. august 2008 #32 Skrevet 9. august 2008 På seg selv kjenner man andre... Nei, det var nok ikke det, skjønner du, Drypper'n. Bruker alltid nick, jeg. Selvsagt var det en "kalkunfitte", for ingen ved sine fulle fem kan vel la være å like _deg_ som er så veltalende og omtenksom? Og om noen skulle være enig med _meg_, ja, da MÅ det sikkert stå ille til både fysisk og psykisk.
Cat.68 Skrevet 9. august 2008 #33 Skrevet 9. august 2008 For å være så forhatte er det merkelig mye oppmerksomhet dere vier yppert og Angelica. Bare innrøm det, dere blir så opphisset av inleggene deres at dere konkurrerer om å være de som best skal oppdra de og trøkke de ned i samme søla dere kritiserer de for å spre rundt seg.Herregud sier jeg bare. At dere ikke en gang for alle klarer å skjønne at de får dere akkurat dit de ønsker..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #34 Skrevet 9. august 2008 Nå er snart tråden komplett.. Hvem mangler til Bassa's forsvar? ingen snart? Fumlis kom raskt på banen. Så litt anonymt frem og tilbake.. og DER kom Cat.68... Dette er mitt første innlegg i denne tråden, men fy fader så lavmål dette er.. å kalle andre kalkunfitter? Har du sett ei kalkunfitte på nært hold yppert? HAHAHA- det forteller mer om deg enn alle som HAR disse såkalte kalkunfittene. De ser tross alt bare sin egen.. og du har tydligvis mange å referere til... hahaha ...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #36 Skrevet 9. august 2008 Ja, det er jo ganske latterlig at de først gnåler om at anonymknappen må bort på Kranglesiden, for så å flytte inn her. For noen tapere.... Angelica er stygg som nøkken (se bare på facebook) og er en elendig mor som ikke engang klarer å ha en ok forhold til barnas far (ikke rart med den patetiske personligheten)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #37 Skrevet 9. august 2008 Du synker et par hakk lengere ned desverre. Vil jo si du er en av de som tar til deg alt det tullet de skriver, siden du føler for å gå personlig inn her. Ekstremt patetisk.
Cat.68 Skrevet 9. august 2008 #38 Skrevet 9. august 2008 Jeg gnålet aldrig om at anonymknappen skulle bort. Jeg gnålet om bedre moderasjon, Så til det helt vesentlige, Jeg er på skravle,krangle, småtroll, ris og ros.. osv,osv. Da anonymforumet dukket opp fant jeg ut at jeg vile være her også. Så lev med det. ;o)) Dere synes Yppert og Angeliga er så forferdelige som kaller folk for kalkunfitter og fettsmurfer eller hva det nå skulle være. Men selve mener dere et det er Heeeeeeeeelt i orden å kalle folk for stygge og dårlige mødre, og tilegne de patetiske personligheter.???? Ja dobbeltmoralen leeeeeeenge leve. HURRA;HURRA;HURRA.
Gjest Skrevet 9. august 2008 #39 Skrevet 9. august 2008 Kjære anonym 19.48...=) Først må jeg si *jøss* er dette virkelig alt du klarer, meeeeeeeed hele nettet foran deg med brunstige utvalgte ord å ta av så velger du dette.....*rister oppgitt på hode*... Hva skal jeg si, mest av alt har jeg lyst å vugge en slik søt snurpefitte som deg ro i armene mine, slik at du i det minste har mulighet å føle litt nærhet..............meeeeeeeeeeeeen er redd armene mine ikke strekker til rundt en slik fettsmurf som deg=) Så i steden for å brunste deg rundt med valkene dine i en dib verden, så anbefaller jeg deg den virkelig verden, tro meg den er ikke så ille som du tror=) God bedring, mulig InnMariSterk har noen gode råd og tips til deg, for hun har i det minste kommet en laaaaaaaaangt stykke inne på psykriatisk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå