Gå til innhold

Har dette blitt Englebassas nye, private skravle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nesten en ren nytelse å se at dette har blitt "noens" nye skravle med kozer og klemzer og personlige meldinger med et snev av stolthet over å kjenne hverandre..

Før klagde de over at krangle var så skravlete. Men der er det blitt dødt nå, så da må de inn her for å vise frem at de kjenner hverandre..

Dere kan bruke krangle som dere fikk for dere selv, sånn som dere ønsket. Hold dere der da! Eller på skravle!

Hvis folk ikke er enige i at en dame er pen eller ikke, så kan man for pokker si det på et anonymt nettforum uten å bli kritisert for det?!

Ei dame med barn som stiller seg ut på den måten, må tåle at ikke alle er enige i hvordan hun ser ut.

Nei- kom dere tilbake på SKRAVLE, og la oss beholde anonymforumet i fred for dere kranglere. Det er der dere er de anonyme styggedommene kommer...

Beklager!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerere. Kan ikke være gamle de to barna der??

Koz og klemz og andre skesuelle hint på en internettside for mødre og fedre.. ( hallo!!!???????)

Alle som ikke tåler å høre deres sannhet er feite og ubrukelige damer ( Perspektivsjekk!)

Eller vent! alle er jo generelt sett feite og ubrukelige damer som kun lever for basemums og chips.. (åh, så voksne man er..)

Rister på hodet..

Skrevet

Hun skryter jo av at hun er så fantastisk mor og stemor for barna... ja, de hadde nok vært stolte om de viste hva du drev med på nettet... Og mannen din blir nok imponert om han finner ut at du driver og legger deg "på rygg" for en annen mann på en babydebattside?? Herregud, bli voksen!

Jeg er SÅ GLAD for at det er flere som endelig har oppdaget hvor elendig denne dama er! Hadde folk bare sluttet å svare på innleggene hennes så hadde dette blitt en bedre verden, hvertfall dib-verden! :)

Skrevet

Jeg aner ikke hva dere snakker om, så denne Englebassa har tydeligvis ikke overtatt helt.

Skrevet

De to kunne tatt seg jobb på gård som møkkaspredere når som helst, og jeg dropper glatt å svare på innlegg fra noen av dem....

Skrevet

Hvor elendig denne damen er??? Hvordan kan du uttale deg om det? Kjenner du henne utover hva du ser på DIB?? Nei, tenkte meg det, ja!!

Hvis dere ikke deler hennes humor og fantastiske ironiske sans, så hvorfor ikke bare overse innleggene hennes da?

Dere er jo så forbanna alvorlige hele gjengen!

Skrevet

Jeg er ikke HI, men hvis det å kalle folk feite kalkunfitter i annenhvert innlegg er stor humor, da innrømmer jeg gjerne at jeg mangler humoristisk sans...

Skrevet

Englebassa = **Angelica**

Skrevet

Men hvorfor ta det så jævlig seriøst?? Som jeg sa, hvis det plager dere, er det ikke verre enn å overse det?

Men å rakke ned på andre anonymt, DET er lavmål.

Skrevet

Ja, virkelig lavmål og rakke ned på andre anonymt på et anonymforum..

Hæ??

Som hun andre sier her over. Å kalle andre ukjente damer for kalkunfitter med valker og diverse i annen hvert innlegg er kjempesmart og ikke lavmål i det hele tatt..???????????? hjelpe meg..

Jeg finnes ikke seriøs, men jeg klarer ikke finne de uintelligente utsagnene hennes og loverboy`en hennes morsomme.. Ikke det grann.. Bare patetiske..

Finnes nok av passende forum fordrittslengig og seksuell utfoldelse men jeg synes virkelig ikke det passer på DIB.

Skrevet

Så du mener at siden det er et anonymforum, kan man rakke ned på andre anonymt? Morn, mann økseskaft!!

Kanskje ikke dette er humor for dere. Greit nok. Akkurat kalkunfiitte og lignende uttrykk synes ikke jeg heller er hysterisk morsomt..

Men å si at dama er elendig ol, det synes jeg er helt meningsløst. Det vet dere ikke!!

Skrevet

Om jeg oppretter et nytt nick for å slenge dritt, så er jeg vel i realiteten nøyaktig like anonym som om jeg ikke signerer med nick? Ikke en sjel her inne vet hvem jeg er uansett...

Og ja, en kan overse tråder startet av disse to moroklumpene, men så lenge de er inne i en del andre tråder og slenger med kjeften( eller fingrene da) til folk som kanskje har problemer de sliter med, da er det ikke så godt å unngå dem..

Skrevet

Du trenger ikke beklage deg, jeg er hjertens enig.

Det at Englebassen ikke føler seg hel uten Den Dryppende, er egentlig ganske festlig. De to utfyllerhverandre sikkert på ett eller annet plan som er uforståelig for folk flest. Sikkert ikke mange i verden som deler deres form for kalkunfittehumor, så da må de henge sammen.

Det en over her nevnte med at vi ikke skjønner humoren, vel det har hun rett i. Jeg personlig finner det ikke morsomt at noen er sarkastisk og snakker nedsettende om andre. Hadde det bare vært innimellom, men det er en konstant gnagende surmuling om overvektige og vaksinerte, og for for de som er syke og går på trygd..og for ikke å glemme alle de morderiske menneskene som har kommet til Norge.

Ironi er en fin ting, men da burde man kunne kunsten å bruke den.

Jag sitter stadig og lurer på om Den Dryppende, Englebassen og Den Fomlende med skrikerungene kun har selvironi. Dvs. at de rett og slett beskriver seg selv i et, i deres øyne, morsomt ordelag.

Skrevet

Ler meg ihjel........................=) At enkelte kan bli så opphengt i et nick på en babyside........................Ganske trist, men så utrolig artig for meg å vite at ordene mine setter riper i hverdagen deres=)

Skrevet

Eh, nå skjønner jeg ikke hva du ler av, Englebasse. Hvis HI's innlegg får deg til å le deg i hjel, da har du en meget spesiell form for humor.

Dessute, det er ganske slemt å si at du ler deg i hjel, siden dette gir oss forhåpninger - og siden skuffelse over at du fortsatt er her.

At ordene dine skal klare å sette riper i noens hverdag stiller jeg meg undrende til. Du er ikke så betydningsfull.

Skrevet

Hahaha!!!!!! Morsom du tikitikitikkboooooooooooooooooooooooooom.

PANG!!!! Der sprakk du;-)

Og ja, jeg har masse selvironi og. Og folk ELSKER meg for det. Så det så;-)

Skrevet

Nå er det heller ikke en betingelse å le for å gå på to bein, så........=)

Skrevet

Sånn, da har jeg fått svar på det jeg lurte på. :)

Men jeg kan dessverre ikke si at jeg elsker deg av den grunn.

Skrevet

Du TROR du har fått svar på det du har spurt om, men har du egentlig det?

Og bare så du vet det.. Hadde du kjent meg så hadde du elsket meg;-)

Skrevet

Tja, det vet vel egentlig bare du.

Og jeg tviler sterkt på at jeg hadde elsket deg. Beklager, du er ikke verdens navle. Finne sikkert en god psykolog for deg ett eller annet sted der ute.

Skrevet

Hihi;-) Du er ganske festlig du.

Skrevet

Instinktet vil gjerne takke, men så kommer fornuften inn og sier at dersom du synes jeg er festlig, er det egentlig en fornærmelse av min gode humor.

Skrevet

Tolk det som du vil du;-)

Det lønner sef forøvrig å stole på innstinktet.

Nå må jeg stikke. Skrikerungen har våknet opp fra 3 timers dvale.

Ha en strålende dag tikktikkbooom.

So long!!

Skrevet

Denne skjønte jeg ikke i det hele tatt. Ikke en betingelse å le for å gå på to bein? Hmm. Håper du tar deg tid til å utdype denne setningen slik at den kan være mulig å forstå for andre enn deg selv.

Skrevet

Ahhhhh..... så nok ei kalkunfitte som irriterer seg grønn over at noen spyr over at glufsa ser ut som en kalkun!!! Fortsett heller å dekke til valkene og kalkunen med dyna og lyset på soverommet av!! Fedme, kalkuner og stygge damer går som regel hånd i hånd:-)

Mornings Angelica:-) Ser at du er blitt det nye offeret fra klubben for overvektige og sure fittter!! Ikke noe å bry seg om det:-) De ønsker bare at de kunne være som deg vet du:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...