Turtelduen Skrevet 8. august 2008 Forfatter #26 Skrevet 8. august 2008 Å huff da... Ja da får vi håpe du føder så fort som mulig!!!!
konemor med gutt+spire:) Skrevet 8. august 2008 #27 Skrevet 8. august 2008 ja om ikke så er d jo ikke annet å gjøre enn å se hva de bestemmer seg for ¨på sykehuset, men vet at jeg må finne en annen stilling å føde i enn den vanlige for får ikke beina opp i de støttene forslag til hva jeg kan gjøre for å få noe i gang? om ikke annet enn å korte ned vente tiden eller få tiden til å gå litt
Turtelduen Skrevet 8. august 2008 Forfatter #28 Skrevet 8. august 2008 Om du orker å gå på kino er det god tidsfordriv! Ellers så er det deilig å nyte spa, hørt om spa for gravide, vet ikke hvor... Jeg vet bare om akupunktur og sex som riefremkallende jeg... Desverre... Men ellers så kan du jo føde på knærne, at du står å lener deg til noe på kneea... Det har jeg hørt er effektivt, da du bruker tyngdekraften også... Bruke evnt prekestolen (er det det det heter tro...)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 8. august 2008 #29 Skrevet 8. august 2008 hadde faktisk tenkt litt på å stå på alle fire før alt dette hendte så tor kanskje det kan bli den om jeg får føde naturlig kino blir litt lenge å sitte i ro dessuten gråter jeg bare om d blir litt trist gråt under kung fu panda hehe får vel bare prøve å finne sytøyet mitt, men tar lang tid det å synst jeg hehe jeg blir nok bare å vente tror jeg. klarer jo ikke tenke på annet enn å få møte sønnen vår uansett tar oppmerksomheten vekk fra smertene da vertfall.
Turtelduen Skrevet 8. august 2008 Forfatter #30 Skrevet 8. august 2008 Ja, det må være helt forferdelig å ikke kunne gjøre noe særlig for å få tiden til å gå da... Men nå gråter en her så vi snakkes. Må nok legge meg jeg også tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå