Gå til innhold

Hehe, vi er desperate jenter... :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da spesielt meg....!!!

Blir helt gal av meg selv her, hoho.

Prøver alt og spør om alt her inne... Ikke rart folk ikke gidder å svare på enkelte av innleggene, ser jo selv hvor håpløse dem er. ;)

Jaja, men godt å se også at jeg er sammen med flere her. Er jeg ikke?!

Og at det er lov å være sliten, lei og desperat mot slutten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. det er lov!! :) Begynner å bli ganske så desperat selv her. 6dager igjen til termin, og synes synd på de rundt meg, da spesielt min kjære mann hvis jeg går noe særlig over tiden!

Skrevet

mye en lurer på mot slutten :) i tilleg til at det er vannvittig kjedelig å bare sitte her å glo i veggen.

har ikke sett innleggene dine så kan ikke svare på om de er håpløse, mne vet at jeg selv spør om mye rart.

tror faktisk jeg spør om det samme flere ganger, kan bare ike huske at jeg har spurt om det før hehe :)

har fire uker i gjenn nå så da blir det ikke er mas fra meg her inne :)

Skrevet

Jeg har litt over 1 uke, og føler jeg maser hull i hode på dem her inne... ;)

Enda dette er 4 gang så husker jeg ingenting! Og ikke husker jeg hva jeg har spurt om heller... Hehe. Og da er det jammen ikke greit!

Skrevet

hei kan jeg spør deg om hvordan nr 3 var i forhold til nr 2?:)

raskere fødsel?var han en luring som de sier at 3 mann kan være ..var d lettere osv

Skrevet

1 og 2 mann var helt rolige og fine. Tok 12 timer og 6 timer. Ingen maserier eller noe. Men dog heller ingen åpning eller modning etter 6 timer med rier hjemme... (Det som satte fart med de to første var at jeg fikk epidural og da drypp og vannet ble tatt. Dermed fikk jeg effektive rier...)

Med 3 mann så hadde jeg noe maserier i ca 4 uker før, ikke så veldig lureri...

Men jeg tok også modningsakupunktur og fødte etter 3 behandlinger. Da jeg kom inn hadde jeg også 3 cm åpning og helt moden...

Vet ikke hva som gjorde at det var så forskjell, maseriene eller akupunkture...

Men jeg følte ikke hun var en lurer... Det tok også bare 3 timer fra jeg kom til sykehuset til hun var ute... (Med epidural)

Det var definitivt lettere, fordi jeg var moden og hadde åpning...

Jeg følte vel der og da at hun var en luring, men jeg ser nå at hun ikke var det. Hun ville bare være med å gjøre det lettere, ;)

Er det lenge til din termin?

Skrevet

jeg skal til modningsak,på tir..min første fødsel varte i 4 timer..å andre 1.5 time..så jeg er spennt på denne gangen..

d er 3 lange uker til:)

du da

Skrevet

åh har dere født før? kan jeg få spørreom noe da? :) er helt grønn og første gangs :)

kan man merke på kroppen i forkant at noe snart skjer? for jeg merker overhode ingen ting :( er helt rolig med tanke på fødselen, gruer meg ikke, har ikke pakka baggen ikke har jeg vaska alt til babyen kommer heller. har vondt i magen annen hver natt med det er i forbindelse med luft og diare(sorry at jeg nevnte det). skjer ikke no her :(

og hva e maserier?

åh så jeg maser hehe sorry :)

Skrevet

ja spør i vei:)

maserier er ueffektive rier som ikke gjør annet enn å plage deg,uten å modne livmorhalsen å åpning..

jeg har merket med en gang når fødslen er der..er og rolig når jeg kjenner kynnere å mensmurringer..men så får jeg og en ro over meg når d skjer..å forbereder meg ,går i dusjen å pakker ferdig..

men d er kanskje idividuelt da..:)

Skrevet

åh :( så fødselen slår ikke spnn pang til altså :) hadde kanskje håpet at det er stille før stormen jeg. at helt pluttselig går vannet eller jeg får rier eller no sånt :P er så lei!! og merker jo ikke noe. hadde jeg bare fått et tegn eller noe. :)

vet dere om alkoholfri rødvin har samme "effekt" som vanlig rødvin? er jo noen som sier d liksom skal sette fødselen i gang.

Skrevet

men riene kommer jo først da:)d begynner så smått,å øker å øker i intensitet,helt til du skjønner at dette ikke går bort..så kroppen gir deg som regel god til til å venne seg til smertene gradvis..å plutselig til et punkt skjønner du at dette er ikke tull..

vannet mitt gikk med nr 2,å da er d jo greit..da vet man at nå er d ikke lenge igjen..da får man bare vente på riene..vannet mitt gikk 2 dager før termin..men riene kom ikke før dagen etter..så jeg fødte 1 dag før termin:)

Skrevet

Som sagt så hadde jeg ikke maserier eller noe med de to første... Da bare startet riene sakte men sikkert... Og jeg skjønte at det var riene og jeg kaller det at de startet helt i det blå...

Mens hos noen starter jo fødselen pang ved at vannet går...

reorkine eller hva det var; jeg har 11 dager igjen... :P

Er dødslei! Og kjenner murring hele tiden, og får svak rie om jeg stimulerer brystene... Har tatt 3 behandlinger med akupunktur nå, og håper jo at noe skjer i natt. Selv om mannen er borte...

Skrevet

å du kan og gå gjennom et svangerskap uten noe tegn til fødsel,før de plutselig kommer ..for riene kan komme plutselig ..men de starter ikke pang på liksom..de begynner smått,for så å øke på:)

Skrevet

Å heldigvis for det!

For da blir en liksom vant til smertene... Jeg syns det er helt greit jeg, frem til jeg får epidural da. Hehe.

Men jeg har hørt at dem som blir satt i gang kan oppleve litt sånn pang...

Skrevet

turdelduen:oj så spennende..håper akupunkturen funker da..hvor mangen ganger tar du i uken?

jeg skal ta 2..

Skrevet

Jeg har tatt 3 denne uken...

Han sier det at gravide er trege på å reagerer på punkter, og det merket jeg. Var mye vondere i dag. Skal tilbake til mandag om ingenting skjer...

Men nå har jeg ikke sexmaskinen min her da, så jeg får ikke påvirket der i helgen :(

Men får håpe det skjer av seg selv uansett...

Du begynner til uka? Blir spennende å se åssen det går med deg da! :) Er kjempe spennende!

(Jeg må le av meg som er så desperat, babyen kommer jo ut uansett...)

Skrevet

jaja får vel bare vente. er jo ikke stort anet jeg kan gjøre. :)

hadde håpet at d begynte før tirsdag, da skal vi på sykehuset får å vurdere igangsettelse, men vil helst at det skal gå naturlig. har hørt at det er best for babyen og meg. både med tanke på smerte og d med haste ks.

men kan det vere nærme når jeg kjenner han beveger seg mye i hele magen? :) håper og håper jeg :) er like skuffa hver kveld jeg legger meg fordi ingen ting har hendt. så blir jeg veldig glad når jeg får disse smertene i magen for da tenker jeg at NÅ skjer d noe. men alltid bare luft eller noe sånnt :( men er det bedre med stripping enn å bli satt på kur?

Skrevet

Ja, det er det vel... Har ikke prøvd noen av delene jeg, men hører så mye om det å bli satt i gang...

Men det at han beveger seg mye har ikke noe med at fødsel nærmer seg tror jeg, min har hoppet tau i flere uker nå tror jeg...

Er du straks i termin du eller?

Skrevet

litt over tre uker igjenn :(

men verker konstant og det tærer sånn på både krefter og humøret. skal til vurdering tirsdag men vil at det skal skje av seg selv, men ikke om tre fire uker d klarer jeg ikke. d trodde de ikke på sykehuset heller. så nå vil jeg prøve alt for å få han ut på vanlig vis.

Skrevet

Så du får kanskje satt i gang fordi du har vondt til stadig?

Skrevet

turdelduen:

ja jeg skal holde deg oppdatert hvordan d gikk:)

jeg har fått akupunktur for både allregien ,vann i kroppen å bekkenet for ca 2 mnd siden..utrolig bra resultat,hvertfall på allergien,å vannet i kroppen..bekkenet har holdt seg stabilt,men d er jo ennå vondt da..

så jeg responderer godt på nålene..men d trenger ikke bety at jeg gjør d nå og hehe

Skrevet

Ja, samme her. Har respondert utrolig bra på nåler og har gjort det før på modning/igangsettings akupunktur. Så da har jeg troen på at det vil gjøre det på deg og da... :)

Men sist så skjedde det ikke noe før tredje gang da...

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg da!

Skrevet

synes dette er en drit spennende tid:)å litt skremmende..

men nå går jeg å legger meg..av og til får jeg en rastløshet over meg,kribler i hele meg,vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv..en urolig kropp liksom..innvendig..ekkel følelse..

så da mååå jeg i seng..:)

snakkes da vettu..helgen kan ikke gå fort nok hehe

Skrevet

japp det får jeg. har hold på med verking i rygg og hofter siden februar. siden april har jeg ikke hatt en hel natts søvn pga smerter i rygg og hofter. i tilleg til låsning i bekkenet. så siden midten av april har jeg humpet på krykker :(

i tileg er det konstant halsbrann pga magesår, besvimer ofte og har disse magesmertene som ikke gir selg helt som kommer og går.

Skrevet

Ja, vi snakkes nok. Er alene hele helgen jeg... :P

God natt! Håper det skjer noe hos oss begge snart!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...