Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, kan vel bare si meg enig i alt du skriver.

Ikke rart det blir krig i verden, når noen på død og liv må lire av seg noe dritt hver gang de åpner munnen (tastaturet).

Og vi har nok de samme forutsetningene til å bruke dib. Jeg har lappen da. Men er temmelig redusert i benbruken:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se her ja, det ble en del svar etterhvert:)

Takk for mange og lange svar jenter, det er godt å se at det som alltid er mange damer av et helt ennet kaliber enn de som sniker rundt med drittslenging:)

Ugl@, lykke til på tirsdag, det er en helt ny verden;)

Jeg dytter en gang til så jeg er sikker på at mange får med sg dette:)

Skrevet

Jeg synes du skrev et godt innlegg=) Men jeg har ikke fått med meg noe særlig av hetsing her inne....Kanskje fordi jeg ikke har opplevd det selv? Vet ikke, men om det er tilfelle som du skriver, burde folk virkelig ta seg i nakken og skjerpe seg!

Og Mami; har virkelig noen sagt noe så idiotisk om den nydelige jenta di?? Herregud, det er virkelig lavmål!

Skrevet

Joda, jeg er enig med deg i at det er lavmål at noen henges ut og hetses her, men tror samtidig ikke at det er til å unngå så lenge de legger om til at man kan være anonym.

Er jo bare å se på Kranglesiden - er jo helt dødt der nå...

Jeg har forresten i lange perioder vært på topp 10 listen, men har aldri opplevd noe hets. Merkelig hva som gjør at noen plukkes ut...?

Jeg hadde ærlig talt ikke brydd meg heller da, så kanskje det har med at noen reagerer veldig og dermed blir det "gøy" for de som mobber?

Er jo endel her inne som er på nivå med fjortiser, så annet er vel ikke å vente.

Skrevet

cherry coke, det meste og verste foregår nå på anonymforumet, før var det småtroll og krangle. Litt sniker seg inn på skravle også, men ikke mye.

Til dere som ikke har fått med dere hva som er skjedd, vær bare glad for det, er jo ikke akkurat trivelige saker...

Skrevet

Spetakkel; du har ikke blitt hetset nei, men jeg finner deg i samtlige "hvem liker du ikke tråder" sammen med feks meg selv og Ugl@...

Men du er også en mindre personlig dibber en mange, selv om du er her mye. Og du har et meget godt fraspark i innleggene dine, noe som helt klart hjelper.

Skrevet

Joda, jeg vet jo at ikke alle liker meg, men det bryr meg liksom ikke spesielt mye.

Tror absolutt du er inne på noe ang det å være personlig: de har ikke noe å ta meg på på samme måte som dere som deler mer.

Men er det ikke litt naivt å tro at man kan brette ut om alt mulig og ikke forvente reaksjoner?

Jeg mener absolutt ikke at det burde være sånn, men det overrasker meg ikke.

Skrevet

Tror også at mange her inne gjør seg til mobbeoffer, ved å legge ut mye personlig info etc. Slik kan har "bøllene" fritt spillerom og kan sparke de som ligger nede. Det forsvarer selvfølgelig ikke bøllene, men ofte synes jeg at folk bør tenke seg om to ganger før de starter innlegg og legger ut om personlige ting. At de i tilleg er blant de populære og aktive brukerene, gjør nok saken ikke bedre....

Skrevet

Opplever ikke hets direkte selv lengre, ler av de innlegga som til tider kommer på anonym sia....ikke noe stort problem, der får nok endel andre mye mer. Jeg er kansje ikke forferdelig anonym, men jeg har heller ikke hjemmeside så sånn sett så er jeg ikke av de mest "åpne" her heller.

Skrevet

Jada cherry coke, det var nok av innlegg om hvor fæl hun var :-S

Og sånne mennesker er jo så feige for de tar deg på det som gjør mest vondt. Jeg er ei tøff jente og jeg vet at ikke alle kan like meg (særlig i og med at jeg ikke er en person som jatter med bestandig heller), men når de begynner å rakke ned på ungen min så stikker det litt i hjertet ja.

Tror også på teorien til Tillab om at de velger folk som gir mye av seg selv og deler med mye personlig for som jeg sa lenger opp så har det ikke vært noen sånne innlegg med "mami" i overskriften etter at jeg gjorde hjemmesidene mer private.

Trist at det må være sånn, men så lenge folk ikke kan oppføre seg så får man beskytte seg selv mot sånt tull..

Spetakkel,, deg er det jo ingen som tørr å bølle med hehe ;)

Skrevet

*jeg blir så sint!!!!!!!!!!!!!!*

Jeg skrev det innlegget også blir det slettet! *fck*

ÅÅ!

(hehe, måtte bare få med det, fordi det var sååå langt *grr*)

Nå mista jeg motivasjonen så skriver ikke annet enn signerer.

Og at: Jeg har fått mine doser her også, men det er lenge siden nå. Litt deilig å være her inne uten at jeg må forsvare meg hele tiden. Å kunne være her inne og få svar, og ikke minst kunne svare uten å få dritt slengt etter seg er deilig! :o)

Skrevet

He he, tror du de anonyme er redd jeg skal komme gjennom skjermen? ;-)

Skrevet

Hehe ja sikkert ;) litt slik som den linken som ble sendt rundt, hvor du ser på nydelige bilder av norske fjorder også plutselig skriker et monstertroll mot deg ;) ;)

hehehe neida, men du har jo litt mer bein i nesa enn for eks monajenten :) og jeg tror at det er lettere å gå etter de som man VET blir såret enn de som kanskje bare ler og synes at personen er en idiot.

Ikke like morro når man ikke får noen reaksjon.

Skrevet

Ja, det er akkurat det som var poenget mitt.

Hvis man vet at man blir såret er det ganske naivt å i tillegg legge ut masse personlig informasjon og linker til blogger etc.

Og igjen - jeg sier ikke at det er ok, men tror ikke det er til å unngå.

Skrevet

Så enig, så enig. Tror egentlig de aller fleste her inne har "fått sin dose", har vel egentlig lest no' dritt om alle og en hver fra tid til annen.

Husker heeeelt i begynnelsen at en anonym ikke kunne skjønne hvordan JEG kunne bli mamma, ut i fra hjemmesiden min. Og for litt siden sto det på anonymforumet at jeg vanket med A og B gjengen fordi jeg har barn med pakistaner, hehe. Jaddta,jaddta,jaddta.. Men det verste jeg ser er når disse anonyme skriver om andres barn. Det er lavmålt. Sånt virkelig sårer, uansett liksom. Alt KAN liksom prelle av oss voksne, men når man leser at noen syntes at ungen din er "shtøgg" da får man oppriktig vondt i mammahjerte sitt..

Vi er alle forskjellige. Forskjellige interreser, forskjellige liv. Noen er gift, noen er alene, noen krangler med mannen, noen har lilla hår, noen er nedfor, noen liker å strikke, noen liker å feste, noen liker å dra på cafe, andre spiller håndball, noen er rike, noen er fattige..You get the point.. Men èn ting har vi alle til felles - og det er at vi er mødre. Det skal ikke være sånn som dette. Vi er kvinner. Vi burde backe hverandre opp!

Skrevet

Jeg får virkelig ikke med meg noe mer.. Nå igjen altså?

Så hyggelig folk er her da.. :( (ironi).

Skrevet

Spetakkel, tror at det er et poeng i at du er litt som monstertrådene:p *flire*

Plutselig bare POPPER du opp på skjermen:p

MEn det er jo klart du har rett i at årsaken er som den er, selv om det blir for dumt at det skal være sånn.

Jeg tar meg ikke allverdens nær av disse tingene jeg heller, ikke denne runden, men jeg ble veldig overrasket første gangen dette skjedde meg, nå har jeg lært at det er sånn det er her. Men tror likevel det er viktig å minne de (som sikkert uansett ikke engang gidder å lese denne tråden) om at det er mange grunner til at man benytter en side som denne:)

Men nå må jeg løpe, italiensk vinforretning, på et fantastisk lite stykke Italia midt i Danmark venter på meg og Visakortet!

Skrevet

Enig i det du skriver, men er aldeles ikke overrasket. Og tror vel aldri det kommer til å slutte heller.

Mennesker som utleverer seg i stor grad løper en risiko ved at det kan bli brukt imot dem. Takler man ikke det, er nok det beste å anonymisere seg littegranne.

Har hørt litt selv jeg, men kan ikke si det går inn på meg nevneverdig. Synes folk som rakker ned på andre er stakkarslige, og vet at det ligger problematikk bak det også som ikke er forenelig med å hisse seg opp over..

Og de som mener at barna ikke fanger opp de dårlige holdningene foreldrene tydeligvis besitter, er mer naive enn et eple på et plommetre.

At man kan gjemme seg bak et nick gir en ikke dermed automatisk lov til å oppføre seg som et rasshøl.

Skrevet

Signerer.

Har sett en del av hetseinnleggene, men har aldri helt skjønt grunnen til at de som mobbes blir det. Kjenner dem ikke igjen i hetsen hvis dere skjønner hva jeg mener :)

Men sånn er det vel ofte med mobbing, det trenger vel ikke alltid være en reell grunn...

Veldig synd at det er sånn, men er også en av dem som heller ikke tror det kommer til å gi seg - dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...