Gå til innhold

Flathode unger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere egentlig om mødre som lar babyene sine bli helt flat i bakhode???

Litt "barnemishandling" synes jeg..

Det ser jo ikke akkurat pent ut..

Foreldre må vel ha såpass vett at de skjønner at babyen ikke kan ligge på rygg i samme stilling helt til de beynner å bevege seg selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alltid mora kan noe for det. Noen barn blir fortere flathodet enn andre.

Skrevet

Jeg har sett unger som er så flathoda at det ser ut som du har kutta av halle skallen bak.. Ikke mye pænt, nei....

Det er de late mødrene som bare lar ungene ligge der som får flathoda unger. Innvandrerbarn har forresten oftere flatt hode enn andre, det er fordi de har så mange barn leste jeg et sted, at de har ikke tid til å underholde alle. En grense for hva de skal rekke over de også.

Skrevet

Du skriver dette bare for å provosere eller?

Hvis ikke er det jo fint lite du kan om hvorfor de kan få flate bakhoder.

Skrevet

Og hvorfor har innvandrerbarn flatere bakhode? Hørt om den ariske rasen? Altså oss hvite nordboere. Vi har denne karakteristiske kulen i bakhodet som gjør at vi ikke har flatt bakhode. Denne har ikke andre folkeslag.

Skrevet

Jeg har mange barn, men ingen av dem har hatt flatt hode.

Kjenner ei dame med enebarnattpåklatt, og hun stimulerte den ungen hundre ganger mer enn jeg noensinne har stimulert mine barn.

Aldri sett så flatt hode som på den gutten.

Skrevet

Hvis det ikke er for at de ligger flat på rygg hele tiden som er grunnen , hva er det da???

Før man ble så hysterisk for krybbedød og man fant ut at det hjalp å la barna ligge på rygg i stedet for på siden og på magen var det nesten ingen barn med flathoder...

Jeg personlig tror at det er latskap og tankeløshet som gjør at det er så mange flathoder i dag..

Skrevet

Hehe, vær forsiktig med hva du sier. Ungen i magen din kan komme til å bli flathodet.

Skrevet

Ingen av mine andre barn er flathodet så jeg skal nok klare det igjen..

Et fint bakhodet er ikke noe problem for denne damen nei..

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg trodde flatt hode hadde med fødselen å gjøre jeg, hvor lang tid den tok..

Skrevet

Herrejesus så mye idiotisk man skal lese her inne på disse sidene..

Har den ariske rase (!) en karakteristisk kul i bakhode?? Jøss, den må jeg og mine brødre ha gått glipp av gitt, uansett hvor ariske vi er.

Selv kan jeg virkelig ikke huske å ha sett et eneste farget barn med flatt bakhode. Heller ikke fargede voksne mennesker.

At innvandrere har så mange barn at de ikke har tid til å stimulere den er et så diskriminerende og motbydlig utsagnm at det fortjener vel strengt tatt ikke å bli bemerket engang.

HI, hva med å dra hode ut av rævva og tilegne deg litt kunnskap før du eksponerer idiotien din?

Skrevet

Kjære all verden, hvor dum går det egentlig an å bli?? Skulle ikke vært lov å lage slike idiotiske tråder! Barnemishandling, du kan ikke ha mye i topplokket......

Men, man skal egentlig ikke bli overrasket her på dib lenger, her florerer mye rart!

Skrevet

DU beviser hvertfall at det er bedre å ha flatt hode enn flat hjerne!!!!!!!

OG du beviser at noen mennesker er så uvitende at det er helt flaut.

Min unge er litt flat i hodet, fordi fødselen ble komplisert og tok altfor lang tid. Og har du hørt om at hodene retter seg ut etterhvert?

Ikke?

Tentke meg vel det..

Skrevet

HI, har du hørt om KISS???? Det også kan resultere i flatt bakhode.

Du er jaggu uvitende, skremmende uvitende!

Skrevet

Flatt bakhode kan være genetisk betinget, som store stortær, lange øreflipper, buede øyenbryn osv.

Skrevet

Fy faen, du er blåst i huet, HI! Bedre med flatt bakhode enn flatt batteri i hodet!

Skrevet

Når du sier flathode-unger tenker jeg neandertaler-unger. Du må jo være en av de, så uintelligent som du er. Hadde du ikke blitt så godt tatt vare på her i samfunnet hadde du strøket med , husk det er de sterkestes rett.

Ingen av mine hadde flate bakhoder, men minsten ble litt skjev ettersom han nektet å sove med hodet andre retninger enn mot venstre. Jeg snudde ham flere ganger på natta, men det hjalp ikke. Han sov ikke 10 timer sammenlagt i døgnet en gang, og de resterende timene lå han ikke. Teorien din stemmer altså ikke.

Skrevet

Og HI.. det står i profilen din at du er født i 1977 !? Det har jeg faktisk vanskelig for å tro.. bebiimagen.. Nicket sier jo sitt.

Skrevet

idiotisk med slike tråder HI.

min jente har har litt/ hadde litt flatt bakhode. og for å si det sånn hun lå ikke mye på gulvet. hun ble heletiden bært på av alle.

flatt bakhode fikk hun pågrunn av en lang fødsel og de hjalp ikke heller noe særlig til at hun heletiden ville sove med hodet sitt rett. unasett hvilke vei jeg snudde det så rettet hun selv på det.

Jeg tror dette innlegge ble lagt ut for å provusere, ingen kan vell være så tykk i huet!!!

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Nå tenkte jeg ikke å dytte på denne tråden, men må spørre; hvorfor er det vanskelig å tro at HI er født i 1977?

Skrevet

Fordi at det er veldig lite voksent å legge ut en sånt innlegg..?

(Det var forøvrig ikke jeg som skrev at det var vanskelig å tro at hun er født da. Men jeg skjønner tanken..)

Skrevet

Amen til deg KaMa

Skrevet

Sønnen min er flat i bakhodet, men han ble født med dette. Han har blitt mye bedre, via stimulering. Jeg hørte med jm. hvorfor han var falt i hodet, og da fikk jeg til svar at det var mest sannsynlig fordi jeg gikk så langt over tiden, og at fødselen tok så lang tid...

Så hold de dere uintelligente uttalelsene dine for deg selv, ditt nek!

Skrevet

Men det er jo f*** ikke pent da! Uansett grunn!

Og kan man gjøre noe for å unngå det, håper jeg folk gjør det!

Mini her har ligget veldig variert, både på magen, ryggen og sidene. Og har et perfekt, passe rundt hode.

Er et par i parselgruppa mi som har skikkelig flatt bakhode. Nei, de ser virkelig rare ut stakkars!

Skrevet

barselgruppe skulle det stå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...