magica fra tryll Skrevet 8. august 2008 #26 Skrevet 8. august 2008 En deilig hippievogn i mørk rød cordfløyel med stor fin bag. Fått av en venninne som kjøpte den på Fretex for noen år siden;)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. august 2008 #27 Skrevet 8. august 2008 Vi har Teutonia Fun, dvs den samme som Spirit, bare med fire hjul (svingbare forhjul) og er kjempefornøyd. Men bagen (hardbag) er litt liten og måtte skifte tidlig til sportsvogn. Ønsker meg så veeeldig en Emmaljunga (har funnet en brukt), men har ikke samvittighet siden vi også trenger søskenvogn...
MyskeMor Skrevet 8. august 2008 #28 Skrevet 8. august 2008 Emmaljunga big star supreme, kjøpt brukt (den kan bare kjøpes i Danmark), fordi vi venter vinterbarn og bor laaaangt i nord:) Godt med ekstra stor vogn da, selv om bilen blir fryktelig liten...hehe. Tidligere eier sa hun brukte den i 2 år, mest som hjemme-trille/sovevogn.
barbara Skrevet 8. august 2008 #29 Skrevet 8. august 2008 Teutonia Mistral Marine Fashion 08. Funny at barnevognene har så lange og fancy navn, høres nesten ut som utstillingskatter jo:-)
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #30 Skrevet 8. august 2008 Hmm..nå ble jeg veldig i tvil. har vært inne på barnevognguiden.no, og tetonia spirit S3 får gode karakter. Må vel vente litt å se. Har blitt anbefalt å vente lengst mulig med å kjøpe vogn. Så vi får se:) klem
Gjest Skrevet 8. august 2008 #31 Skrevet 8. august 2008 vente lengst mulig er jo ikke det lureste.. kan være opptil 3 mnd leveringstid på enkelte vogner..
imami Skrevet 8. august 2008 #32 Skrevet 8. august 2008 Vi skal ha bugaboo! Jeg skjønner ikke hvordan dere orker å dra rundt på de svære, tunge simo-vognene? Kan noen forklare? Jeg mener ikke å være frekk, jeg bare skjønner det ikke :-)
steinbukkjente '85:) Skrevet 8. august 2008 #36 Skrevet 8. august 2008 Vi har bestilt emmaljunga city cross i fagen Java, skal ha city bag til å begynne med, den er i fargen Elk... gleder meg til den kommer om ikke så lenge:)
Pappalille Skrevet 8. august 2008 #38 Skrevet 8. august 2008 Maxi-Cosi Mura 4. Bestilt i Grey Slice som den sorte fargen så fancy heter i katalogen =)
blå og rosa+lillebror Skrevet 8. august 2008 #40 Skrevet 8. august 2008 emmaljunga edge duo kombi aldri vært aktuelt med noe annet
Nummer tre <3 Skrevet 8. august 2008 #41 Skrevet 8. august 2008 bugaboo cameleon med brun base og sand kalesje.. gleder meg til å kjøpe den!!!!
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 8. august 2008 #44 Skrevet 8. august 2008 Emmaljunga city cross Har kjøpt sportsdelen og skal bestille en citybag nå snart. Kjøpte denne pga vekten og størrelsen, og synes dessuten den er skikkelig fin
Lotta med novembergutt Skrevet 8. august 2008 #45 Skrevet 8. august 2008 Vi skal ha TFK joggster twist
Sunnybeach4gull :) Skrevet 9. august 2008 #47 Skrevet 9. august 2008 Simo kombi :-) Kjæmpe fin å brukevennlig/ hardfør vogn :-))
EinFrosk Skrevet 9. august 2008 #48 Skrevet 9. august 2008 Tror vi skal ha OTH urban jungle. Jeg har luksusen av å jobbe med små barn i barnehage som alle sover i vogn. OTH skiller seg veldig ut i forhold til hvordan de er å trille. Bor slik at jeg går mye, og da vil jeg ha en lett vogn:-)
blomst82 Skrevet 9. august 2008 #49 Skrevet 9. august 2008 Simo duo. gjør ingen ting om den er litt tung, bare sunt for meg som skal løfte og dytte den. Bor på landet også da. Har i tillegg en phil&teds vogn som jeg er veldig fornøyd med. Skal ha den som søskenvogn:)
ninna22 Skrevet 9. august 2008 #50 Skrevet 9. august 2008 jeg har kjøpt emmaljunga edge duo combi i water blue farge. skal hente den om en uke...gleder meg såååå=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå