Gå til innhold

hva slags barnevogn skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En deilig hippievogn i mørk rød cordfløyel med stor fin bag. Fått av en venninne som kjøpte den på Fretex for noen år siden;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Teutonia Fun, dvs den samme som Spirit, bare med fire hjul (svingbare forhjul) og er kjempefornøyd. Men bagen (hardbag) er litt liten og måtte skifte tidlig til sportsvogn.

Ønsker meg så veeeldig en Emmaljunga (har funnet en brukt), men har ikke samvittighet siden vi også trenger søskenvogn...

Skrevet

Emmaljunga big star supreme, kjøpt brukt (den kan bare kjøpes i Danmark), fordi vi venter vinterbarn og bor laaaangt i nord:) Godt med ekstra stor vogn da, selv om bilen blir fryktelig liten...hehe. Tidligere eier sa hun brukte den i 2 år, mest som hjemme-trille/sovevogn.

Skrevet

Teutonia Mistral Marine Fashion 08. Funny at barnevognene har så lange og fancy navn, høres nesten ut som utstillingskatter jo:-)

Skrevet

Hmm..nå ble jeg veldig i tvil. har vært inne på barnevognguiden.no, og tetonia spirit S3 får gode karakter. Må vel vente litt å se. Har blitt anbefalt å vente lengst mulig med å kjøpe vogn. Så vi får se:)

klem

Skrevet

vente lengst mulig er jo ikke det lureste.. kan være opptil 3 mnd leveringstid på enkelte vogner..

Skrevet

Vi skal ha bugaboo!

Jeg skjønner ikke hvordan dere orker å dra rundt på de svære, tunge simo-vognene? Kan noen forklare? Jeg mener ikke å være frekk, jeg bare skjønner det ikke :-)

Skrevet

Brio Happy duo, brun:-)

Skrevet

Vi har bestilt emmaljunga city cross i fagen Java, skal ha city bag til å begynne med, den er i fargen Elk... gleder meg til den kommer om ikke så lenge:)

Skrevet

Maxi-Cosi Mura 4. Bestilt i Grey Slice som den sorte fargen så fancy heter i katalogen =)

Skrevet

TFK Joggster III i rød!

Skrevet

emmaljunga edge duo kombi :) aldri vært aktuelt med noe annet :)

Skrevet

bugaboo cameleon med brun base og sand kalesje.. gleder meg til å kjøpe den!!!!

Skrevet

Tenkt litt på basson parna duo vogn :)

Skrevet

Emmaljunga city cross :) Har kjøpt sportsdelen og skal bestille en citybag nå snart. Kjøpte denne pga vekten og størrelsen, og synes dessuten den er skikkelig fin :)

Skrevet

Vi skal ha TFK joggster twist :)

Skrevet

Emmaljunga Smart Duo Combi ;)

Skrevet

Simo kombi :-) Kjæmpe fin å brukevennlig/ hardfør vogn :-))

Skrevet

Tror vi skal ha OTH urban jungle. Jeg har luksusen av å jobbe med små barn i barnehage som alle sover i vogn. OTH skiller seg veldig ut i forhold til hvordan de er å trille. Bor slik at jeg går mye, og da vil jeg ha en lett vogn:-)

Skrevet

Simo duo. gjør ingen ting om den er litt tung, bare sunt for meg som skal løfte og dytte den. Bor på landet også da. Har i tillegg en phil&teds vogn som jeg er veldig fornøyd med. Skal ha den som søskenvogn:)

Skrevet

jeg har kjøpt emmaljunga edge duo combi i water blue farge.

skal hente den om en uke...gleder meg såååå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...