miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Vi har sett på teutonia spirit S3! Kjempefin og hørt masse positivt om den. Vil ha den i svart:) Gleeder meg til å kjøpe den:)
Maya_1 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Har nesten bestemt meg for Teutonia Mistral S. Men ikke sikker enda Åssen bag skal du ha til?
November nurk, i Desember Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 vi har bestemt oss for emmaljunga. men dillemaet er ennå om det blir smart, edge, eller mondial.
Nagilimia Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Vi skal ha emmaljunga citycross med citybag.
Skatt i magen :) Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Vi har bestilt teutonia spirit s3 med mykbag (+ den beste madrassen de har, kun det beste er godt nok til gullet vårt!), dunpose, vindtrekk, myggnetting, regntrekk og stelleveske, alt i helt sort, veldig praktisk og greit Elsker den vogna, gleder meg vilt til vi får den, den kommer i uke 36, altså første uka i september.
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Vi har teutonia mistral sport til førstemann, og jeg har ikke vært fornøyd!! Den har liten bag, slik at man får dårlig plass til vinterpose.Dete er også liten plass under vognen til varer. I tillegg synes jeg at den har blitt fort ødelagt. Store sprekker i gummien rundt håndtaket kom ganske raskt. Den er også blitt stygg generelt, så til tross for at den bare er brukt i 2,5 år, er det uaktuellt å bruke til neste mann. Eneste positive er at den tar liten plass når den er sammenlagt og enkel å få med seg. Denne gangen skal vi ha emmaljunga duo edge, som jeg har høre mye bra om. Hvis man vil ha en vogn som varer så tror jeg det er lurt å velge duo vogn, med barnevogn og sportsvogn del. På sportsvogner bruker man jo samme vognen, med bare løs bag oppi.
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Easy walker Sky:-) gleder meg til å ta den i bruk;-)
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Bugaboo cameleon denim edition! Er kjempe fornøyd Masse masse herlig tilbehør!
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 TFK twinner twist! Hørt mye bra om den! Så blir den like liten som en vogn for 1 baby når den blir lagt sammen! Gikk rett inn i Audien til pappa'n!
Endelig-mamma Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Bugaboo cameleon Sand Vært bestemt over ett år nå *s*
strikkemegihel Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 Anbefaler ikke Teutonia spirit s3. Har den selv og med mindre du kun skal trille i by/ på asfalterte veier er det ikke en spesielt god vogn. Justeringen i ryggen er nå utslitt etter bare 1.5 år og hardtopbagen ble for liten lenge før barnet var klar til å sitte oppreist. tror nok jeg hadde likt vognen bedre om man kunne skifte til lufthjul, men det går ikke an. Jeg syns fortsatt den er kjempefin å se på, men det hjelper lite når den er så lite praktisk. Det er og greit å vite du nok må ha en ny vogn etter 1.5-2 år, da vognen ikke er spesielt lang i ryggen og barnet rett og slett vokser ut av den. Vel dette er mine erfaringer med denne vognen. kommer til å bruke den til nr to som kommer om ikke så lenge, men skulle ønske jeg hadde hatt litt mer kunnskap om hva som var viktig med en vogn den gang vi kjøpte den.
har4barn Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 Her var (dessverre ) min gamle simo kombivogn fra 99 fortsatt fin nok til å brukes til en til. Dette blir det fjerde barnet vårt. Hadde lyst på en ny Simo. Elsker dem, men føles litt sløsing å kjøpe ny når den gamle er mer enn bra nok. God kvalitet i hvert fall! Får heller glede meg til å kjøpe en kjempefin sportstrille til våren. Blir nok Simo da også.
En liten mamma Skrevet 7. august 2008 #15 Skrevet 7. august 2008 Vi har Emmaljunga City Cross med Citybagen etter storesøster. Er superfornøyd med den vogna, så lillebror arver den. Gleeeeder meg til å sette på citybagen igjen, den er så fiin!
Gjest Skrevet 7. august 2008 #16 Skrevet 7. august 2008 har simo duo og teutonia mistral.. begge fra 2007. Bruker disse til babyen også, i tillegg til at jeg må kjøpe en carena double swing søskenvogn. Teutonia spirit 3 er ingen god vogn hvis man ikke bare skal i by / asfalterte veier.. egner seg absolutt IKKE i ulendt terreng..m Men.. den er fin å se på da!
MintCondition Skrevet 7. august 2008 #17 Skrevet 7. august 2008 Vi skal ha OTH Uran Jungle. Kjenner flere som har hatt Teutonia Spirit som har klaget på et ryggjusteringen har blitt ødelagt etter ett års tid faktisk..
Gjest Skrevet 7. august 2008 #18 Skrevet 7. august 2008 emmaljunga city cross. har funnet ut at det er den letteste vogna med tanke på bekkenet og inn og ut av bilen. men kjøper uten bag, orker ikke kjøpe bag for så kort tid. har den gamle simo kombivogna hvis jeg triller tur ute i begynnelsen.
lykkelig78 Skrevet 7. august 2008 #19 Skrevet 7. august 2008 Easy walker sky!!!! den står klar til bruk!gleder meg
Gjøkeredet③ Skrevet 7. august 2008 #22 Skrevet 7. august 2008 Har kjøpt Simo Combi.. Gleder meg til å ut å trille med den:o)
alokim Skrevet 7. august 2008 #23 Skrevet 7. august 2008 Vi har kjøpt Dbs kombi vogn. Hadde Brio kombi vogn på de to første og var veldig fornøyd med den men den var fra 1998 og veldig godt brukt.
enda en Skrevet 7. august 2008 #24 Skrevet 7. august 2008 Vi skal ha simo kombi! Hurra for den utslitte vogna vi har fra før, da kan jeg kjøpe ny med GOD samvittighet! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå