Gå til innhold

Mange 3,gangs mamma'r her?


Mizz-Lene

Anbefalte innlegg

Så vittig.. Jeg er i akkurat samme båt som deg. Venter i slutten av april.. Litt skrekkblandet fryd!!! å skulle bli mor til 3 barn.!! Satser på at det går bra, selv om ikke alle dagene blir like rosenrøde sannsynligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei..

 

Jeg har 2 fra før...og venter nå nr 3...:)

Gutt på 8 år..og ei jente på 5 år.....

Og nå er jeg bare superkvalm og gleder meg til det er over så jeg kan nyte svangerskapet...:)

 

Rosmari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to jenter fra før på 2 1/2 og 4 1/2. Har termin 7. april og fortalte det til småjentene i går (uke 10 nå). De ble veldig glad, men ho minste forstår nok ikke dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen,gratulerer:)her er det en til,venter nr 3 ,3april!

Dette ver planlagt,å her hjemme blir det 2 stolte storesøstre på 7og 2,når de får vite det da,venter litt enda!!vi gleder oss,hadde vært gøy med en liten guttebass siden det også mest sannsynlig er sistemann i rekka,3 er nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr. 3 i midten av april. Har en på 7 og en på 5 år fra før:) Har allerede mage, og er kun 9 uker.. Magen kom mye fortere denne gangen enn de to andre gangene. Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjena Mizz-Lene!!

Etter å ha vært på juli 07 terminklubb kjenner jeg deg godt :o) Gleder meg til "rotteracet" mot Fredrikstad utpå her - denne gangen vinner jeg!!

 

Hilsen ho som venter nr 3 også - men tilhører januar 09 klubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr tre 25.april. Har en gutt på 6 og en jente på 10 år fra før. Blir rett og slett en liten attpåklatt på en måte, men veldig planlagt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...