Gå til innhold

Mange 3,gangs mamma'r her?


Mizz-Lene

Anbefalte innlegg

Hadde ingen planer for en ny baby så kjapt, men helt uten å prøve uteble mensen denne mnd. Fikk en gutt juli 07 og i april blir han storebror. Helt sprøtt...

 

Ser ut til at mange venter nr. 3. Spennende å følge hverandre med alt man lurer på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter min nr. tre i April. De andre barna mine er 6 og 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det er noen flere.

Trodde ikke jeg skulle få med gubben på det, men nå sitter jeg her da med termin 8. april.

Storesøster og storebror er 4 og 6 år. Gleder meg såååå til å fortelle det til dem. Men venter vel til uke 12 ca. før vi sier noe. (Det er såååå lenge...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg har en på 10år og en på snart 3år. Har termin 4.april inntil videre. Dette blir vår tredje om alt går bra. :) Vi er iallefall svevende på rosa skyer akkurat nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også nr 3.

Har to barn,de er 7 og 3 år:)

Syns allerede jeg har begynt å få mage:( er bare 5+3 idag.Føler at alle ser det på meg og:)

Når skal dere fortelle nyheten?Tror jeg skal vente en liten stund til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er også bare 5 uker på vei, men føler at folk ser det på meg. Sikkert bare oppblåst. Jaja. gleder meg til den skikkelige magen kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Melder meg på jeg også. Nummer tre på vei og har regna terminen til 1.april. Har barn på fem og sju fra før :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 3 ganske så tette. Har en gutt født sep 06 og en gutt født mar 08, så nå håper jeg på jente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei venter nr 3 i april en gang har ennå ikke kommet meg til legen,

har selv en på 7 og er på4...gleder med men litt skummel tanke å bli mor til 3 har ikke synke helt inn ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fra -04 og en fra -06, 2 år og fire måneder imellom; blir akkurat samme avstand mellom nr 2 og 3 om alt går bra. Men mistet tvillinger i mai; så vi kunne vært fler og tettere...

Mannen har uansett oppjustert ønsket sitt fra 3 til 5. Vi får nå se tenker jeg, begynner jo å bli gamle efterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, her kommer også nr 3, 8 april om alt går bra;) Har to gutter på 3 og 7 fra før. Både gruer og gleder meg til den lille kommer. Dette var overhode ikke planlagt hehehehe men vi tar det med et smil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også vår 3. lille. Vi har to gutter på 6 og 2 år (de blir 7 og 3 en mnd. før babyen kommer). Håper veldig på en jente... Har tenkt å vente så lenge som mulig med å fortelle det til storebrødrene, det blir jo så lenge å vente for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 3 i April.

Har fra før ei jente født februar 04 og en gutt født Juli 05.

Hun eldste har veldig lyst på ei lillesøster, men skal vente med å fortelle det til jeg er blitt godt over 12 uker. Syns jo også det kan bli lenge for dem å vente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi ønsker seg også veldig en liten baby i huset, men jeg venter enda en mnd eller to med å fortelle noe hvis jeg kan klare å skjule den voksende magen så lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:) tredjemann på vei her også... har en gutt på 4 år og en gutt på 3 år(15 mnd aldersforskjell), og har termin 1. april:) Planlagt men fortsatt i sjokk...:) Smiiil:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morsomt å se at det e flere enn meg som venter nr 3.. tre tette også for den saks skyld.. har en gutt på snart 3 og en snart 1 og nå termin med neste i april. Ikke planlagt, vurderete en stund å ta bort.. men hadde ikke hjertet til det.. blir nok mas den første tiden men tenk hvor stor glede de har av hverandre i årene som kommer.. hvor bor dere ?? noen i hønefoss området.. jeg er 28 år..noen på samme alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nummer 3:) Ei jente på 7 og en gutt på 3 fra før og er 28 år selv:) Bor i Sandnes i Rogaland. Denne var planlagt helt ned til siste innspurt;)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeng venter også nr.3. Laaangt ifra planlagt, men begynner vel å komme over sjokket nå.

Har en gutt mars 05, jente oktober 06 (19mnd mellom), og nå en i april. Blir litt over 4år mellom eldst og yngst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...