Gå til innhold

SS-damene..på vei til pin-up girls!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere?!

I dag har jeg spist

frokost: kaffelatte på soyamelk

lunch: kylling salat

middag: blomkålsuppe

snacks: iskaffe på soya

Vurderer sterkt å ta med meg lille ned på treningssenteret for å få løpt en tur klokken 18. Vi får sjå.

Det er så deilig å bli tynnere, for det blir jeg helt klart. Bare jeg kunne miste litt flere cm rundt rumpa så er jeg jaggu snart veldig happy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost: 3 små ketolysebrødskiver med ost og skinke.

Brunsj hehe: Ble kaffe (med sjokoladesmak) hos en venninne, smakte mer som karamell...godt var det, og som Tinker'n har sagt til meg: da pleier det å være altfor mange karbs i det ;o) det var dagens utskeielse.

Sein lunsj: 2 små ketolysebrødskiver med ost og skinke.

Middag: Huff.....jeg veit ikke....blir vel å ta opp noen kyllingfileter snarest...og lage salat til å ha ved siden.

Tror jeg jaggu har gått ned 1 kg til :o) blir spennende å se på vekta imorgen.

Skrevet

flink du er melkekua! ;D Selv med kaffe-utskeielsen! Vel,vel.. jeg elsker mine iskaffe på soya og det er det ikke mange karber i. :D

Skrevet

Guri, så flink du er;)

jeg har spist:

Frokost: 3 knekkebrød med magerost

Lunsj: Skogsbærsmoothie

Middag: Cordon bleu med masse grønnsaker. Og pittelitt rosèpeppersaus.Ikke smør i den altså,hehe.

Kvelds: Skogsbærsmoothie.

Eller har jeg drukket ca 2 liter vann. Skal trene senere i kveld. Blir deilig.

Skrevet

Går dere ned så mye på lavkarbo altså?? Kan man gå på det hvis man blir gravid??:)

Skrevet

ikke smør? det er som å banne i kirka det for oss ketolyse-jentene. her spises det meierismør rett fra boksen omtrent. ;)

flink du også da!

Skrevet

Hvordan lager du iskaffe på soya? Har aldri laget iskaffe før. Og hvor mange karber er det i det?

Skrevet

Oi. Da går vi på helt motsatt slankekur..hehe. Her spises ikke fett og kalorier...hehe.

Skrevet

Bruker bare sånn nescafe-pulver i litt varm vann, heller i isbiter og soyamelk. Det er 0,1 gram per 100 ml i den soyamelken jeg bruker. Du må sjekke på typen melk du kjøper. Noen er det 1, noe og noe er det mer i. Feks vaniljesoya..der er det vel opp i 6 karber per 100 ml! :o

så kan du drikke den slik, eller helle alt i blenderen. om du liker kaffen din søt så har du i litt søtningstoff og kardemomme er også godt.

Skrevet

hehe, ja det gjør vi! her er det nesten ikke karbohydrater, ingen telling av kalorier og masse fett! ;D

Skrevet

Vel, de anbefaller vel ikke ketolyse når man er gravid. Altså at man spiser så lite karber at man setter seg selv i ketose. Men ja, man kan spise generell lavkarbo når man er gravid. Altså spise lite hvetemel, sukker osv. Bruker fullkorn og fullkornspasta, brun ris osv. Men da kan man ikke tylle i seg masse fett i tillegg asso. hehe. Det er bare når man spiser så lite karbohydrater at kroppen nytter seg av fett til å brenne fett.

Skrevet

Jeg har gått ned 5 kg på 2 og en halv uke.

Det er vel ikke anbefalt å slanke seg under en graviditet.

Skrevet

Tror hun mente at er det greit å gå på det om man skulle bli gravid og kanskje ikke oppdage det sånn med en gang eller noe!! De færreste slanker seg vel når de er gravide, men klart man kan være bevist på hva man spiser. Jeg skal helt klart prøve å holde meg til lavkarbo om jeg skulle bli gravid. Ser ingen grunn til å begynne med hvitt mel og slike produkter igjen. Annet en at det er godt da!

hehe.

Skrevet

Det høres helt sykt ut for meg.. Hadde fått lettere panikk jeg da..hehe. Er ikke gravid altå, men kan jo plutselig bli det...hihi;) Er i vår 1.pp nemlig;)

Så jeg slanker meg litt nå, før jeg er på tjukka igjen...haha. Orker ikke gå ned så mye neste gang, så tar det unna nå om jeg får det til. Blir jeg gravid, så kommer jeg til å spise normalt sunt;)

Skrevet

Aha :o) Da er jeg med!

Ja, kommer nok til å leve litt lavkarbo hvis jeg blir gravid igjen også ;o)

Skrevet

5 kg!!!!!!! WHAT! Fytti så bra. Jeg har gått ned 1.5 kg bare, men 8 kg før jeg begynte sammen med dere nå da. Så kanskje derfor det går tregt?

Skrevet

hehe, tja..panikkfølelsen kan vel komme at at man har lært at man slanker seg ved å spise lite, variert og uten fett. hehe. den slutter når man veier seg de første ukene og ser at det funker! :D

skjønte at du var prøver da. lurt å ta litt på forhånd ja. hehe.

Skrevet

En stund til jeg blir nor pin-up da men....

Frokost: 3 ryvita med magert pålegg

Lunsj: calzone med spinat og feta fra Bit

Mellom: Kaffe og 1 coockie(smekk på lanken)

Middag: Chili con carne med masse grønnsaker, sorte bønner og brun ris

Kvelds: Frukt/bær eller ryvita

På mandag starter jeg å jobbe igjen.... Skal jobbe bare i 4 uker, men skrekk og gru.... Har store planer om å sykle til jobben, ca 4,5km en vei. Og har et fysisk yrke. Satser på at de fire ukene gjør underverker.

Om 2 uker starter innabandyen igjen og, skal bli godt å trene sammen jentene igjen etter 1 sesong med permisjon!

=)

Skrevet

Hehe.. ja det er lurt..hihi. Fikk med dere at jeg bytta nick fra Lille luri og meg?

Alle vet at man liksom ikke skal spise fett osv ved slanking. Er utrolig morsomt at kroppen slanker seg ved deres metode også. Og det ser ut som om dere går ned fortere enn meg hvertfall...hehe.

Skrevet

Jeg tok bilder i dag, for å se hvordan jeg ser ut. Jeg ser forskjell og det er deilig. Er ikke en tjukkas lenger, hehe.

Skrevet

ikke jeg heller! hahaha! ;p

Skrevet

Kan dere være så snille å forklare litt om hva slags middager dere spiser? Lager dere egen mat til barna deres?

Skrevet

jepp, jeg er fornøyd med magen og livet. puppene har jeg i grunnen alltid vært fornøyd med selvom de kunne vært bittelitt mindre. ansiktet ser ok ut, men rumpa og hoftene kan godt minke noen få cm til altså. Ser bittelitt uproposjonert ut nå.. hehe.

Skrevet

nej, lager ikke noe egt til ungene nej. unger har vel heller ikke spesielt godt av sukker, hvetemel og vanlig pasta. hehe. Men hun får karbohydrater i mengder og spann alikevel da. Lager ris/fullkornspasta/potet til henne og kjæresten mens jeg lar vær å spise det. Spiser mer blomkål/brokkoli/salat i steden. Spiser helt normalt. Bare gode råvarer som kylling,fisk, kjøtt osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...