*Rutletutt* Skrevet 6. august 2008 #26 Skrevet 6. august 2008 Abort Gravide røykere Bilsetedebatten Innvandrere/rasisme
* 5 om dagen * Skrevet 6. august 2008 #27 Skrevet 6. august 2008 egentlig veldig mye. holdningen til røykere. bilsetedebatt. personlig angrep. holdning til andres dyr. navndebatt.(kritisering av andres valg) er vel mere og men...
blond Skrevet 6. august 2008 #28 Skrevet 6. august 2008 Uvanlig at jeg blir provosert over temaer her. Blir heller lei.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #29 Skrevet 6. august 2008 For ikke å snakke om teppe over vogna diskusjonen! Synes det er så ufattelig hvor lenge det går ann å diskutere en sånn ting! A gjør det, B gjør det ikke thats it!! vi er forskjellige, skulle alle gjøre det samme hadde det blitt grusomt kjedelig her i verden! Nei nå kjente jeg at jeg ble opptrekt her! Hihi... sånn er det!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #30 Skrevet 6. august 2008 Jeg blir sjelden provosert av innlegg, noen blir jeg engasjert i, men det er ikke så viktig. Jeg kan ha det veldig morsomt for meg selv når en diskusjon drar ut i det uendelige og den ene etter den andre går over til store bokstaver Det jeg kan bli provosert av er folk som mener det er greit å slå unger eller være slemme med dyr. Da kjenner jeg at jeg blir riktig irritert.
Mamma til to tette Skrevet 6. august 2008 #31 Skrevet 6. august 2008 Eh det som ihvertfall ikke provoserer meg er teppe over vognen og utrolig at denne saken kan komme opp og opp og opp igjen....zzzzzzz. Det som provoserer meg er når en "gjeng" går i mot en person og det blir usaklig og feil. Egentlig uansett sak for jeg er innstilt på at dette er et internettforum og at jeg ikke kan være enig med alle her inne. Skal jo på sitt beste være et tverrsnitt av befolkningen og der er det mange jeg verken deler politisk, religiøst osv syn på.
trippeltopp Skrevet 6. august 2008 #32 Skrevet 6. august 2008 Jeg vet ikke om jeg kan si at det er en sak, men jeg blir uhyre provosert av alle sneversynte. Med det mener jeg alle de som går inn i en diskusjon med den innstillingen at:"det jeg mener er rett, mens det alle andre mener er feil" Man kan ikke diskutere med sånne folk.. De maler bare opp igjen det samme hele tiden uten å åpne øynene for andre sider av saken.
Ksenia & Anjem Skrevet 6. august 2008 #33 Skrevet 6. august 2008 1. at man ikke kan si NOE negativt om utlendinger, da er man rasist med engang...!! helt utrolig 2. at de som bruker våtservietter, er dårlige mødre..gud bedre 3. bilstoldebatten...forover bakover my a**** 4. nestle mat---lag maten selv! det er lett for mødre med ett barn å si- 5. ferber måten..hvis man lar barnet skrike litt, vil det tro at forreldrene ikke et glade i det mere..makan til sprøyt! tusen andre saker også
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 6. august 2008 #34 Skrevet 6. august 2008 Folk som roper og skriker om barnemishandling i hytt og gevær.. Jævlig irriterende.. Også unngår jeg besvisst debatter om: VEKT, (tjukke folk er visst stygge, tynne folk er stygge og hvis du er helt normal er du jammen stygg da og..?) RØYKING, Gud bedre kan vi ikke alle bare passe våre egene saker? ABORT, Det er selvbestemt abort i Norge og vi snakker ikke om ett barn, når man er tre uker på vei! Og når folk spør om hva man syns om ett navn, er det lov å si at det ikke er helt din smak. Du behøver ikke si at det er det styggeste jeg har hørt, barnet ditt kommer garantert til å bli erta! Puuh, dagens utblåsning!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #35 Skrevet 6. august 2008 Unge mødre-debatter, røyk/alkohol i svangerskapet, når begynne i barnehage-debatter.. Sikkert fler, men de blir jeg som regel mest sint på..
Gjest Skrevet 6. august 2008 #36 Skrevet 6. august 2008 - Jeg er enig i at noen kommentarer ang. abort kunne vært unngått, og at de fleste personene som velger denne utveien ikke trenger å få høre hvor ille dette er i hytt og gevær. MEN: Ingenting provoserer meg mer enn å lese om folk som skriver at de skal ta abort fordi "det ikke passet med ferien i år" eller folk som faktisk har planlagt å bli gravide, for så å ombestemme seg. - Debatten om smertelindring under fødsel der vi som ikke brukte noe blir beskyldt for å se ned på alle andre og hovere fordi vi faktisk er litt stolte over oss selv. Det er en stor forskjell der! Når mange i tillegg slenger på at vi tydeligvis ikke kan ha hatt det særlig vondt ser jeg litt svart.. - Kanskje ikke like aktuelt her, men på bim var det hvertfall ikke sjeldent at de som valgte å unngå spekemat etc. i svangerskapet ble kalt hysteriske. Akkurat det ordet kjenner jeg at jeg har fått litt i vrangstrupen. - Dette henger litt sammen med punktet over. Folk som alltid påstår at ting ikke er farlig med den begrunnelsen at barna deres er friske selv om de gjorde/ikke gjorde ditt og datt. - Debattene der man blir stemplet som en utrolig dårlig mor og trolig også burde ha et besøk av barnevernet bare fordi man er sliten og til tider tenker litt stygge tanker om barnet sitt. Når de som skriver dette i tillegg glemmer seg og forteller at barnet deres sover hele natten e.l. blir det bare helt idiotisk.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #37 Skrevet 6. august 2008 Jeg blir irritert når folk tillegger meg meninger/holdninger jeg ikke har. Og når man blir kalt idiot eller hysterisk osv, fordi noe er viktig for en. Eksempel: Jeg er imot at barnehage/skole tar de små med på gudstjeneste. Det er en prinsipp-sak for meg-forkynnelse skal være frivillig, ikke påtvunget, og det mener jeg av mange årsaker. Det betyr ikke at jeg er "livredd for kristendom" eller er hysterisk, eller anti-kristen, og mange andre hyggelige utskjellinger eller latterliggjøringer som kom min vei. Eller at folk går utifra at jeg har sendt mine barn i barnehage så tidlig som mulig, og prioroterer karriere fremfor mine barn, bare fordi jeg ikke tror at barnehagen er ugunstig/skadelig For barn under 3 år. Og så kan jeg bli provosert av uttalelser om folkevett, sunn fornuft, ekspertforakt og "det ble da folk av oss også!". Mange her blir så provosert av en gravid røyker- vel, tro meg jeg blir adskillig mer provosert av at noen frivillig velger å utsette små barn for en ca 300 kilo større rykk-belastning på nakken ved en crash! Og så blir jeg provosert av en del gjengangere, som bare elsker å skrive innlegg om hvordan noen har fornærmet dem, utnyttet dem eller på annen måte gjort dem fortred, gjerne under headingen "Er jeg urimelig nå?" Rasister fortjener ikke respekt, og de provoserer meg heller sjelden- som regel er det så uintelligent skittpreik, at man ender med å syne synd på dem og deres veldig begrensede hjernekapasitet. Er i grunnen mye grums her...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. august 2008 #38 Skrevet 6. august 2008 Mange innlegg her som er helt høl i hue og LITE gjennomtenkt. Det er vel ikke sakene som irriterer meg, heller folkene som tydligvis ikke har noe bak hjernebarken som skriver innleggene. Så det så. ) Siste jeg syns var høl i huet var dette tullet med hva foreldre gjør i senga, når babyen sover.. Som om folk skulle hatt både barnevern innblandet OG som om folk ikke er skikket som omsorgsforeldre.. *Blæh* ;o) Jeg kan jo skrive her da, som jeg IKKE skrev på de trådene: At jeg ikke har hatt sex i samme seng som med Daniel. Men, det er vel fordi når jeg flytta inn med typen så var han 2år og hadde sin egen seng og var avvent å ligge i senga mi. Så trådene traff ikke meg på et ømt punkt, blir bare så utrolig oppgitt av hva enkelte kan lire ut av seg. Og jo; en ting til.. Hvis man er uenig i noe, er man alltid misunnelig/eller blitt truffet på et ømt punkt som folk her så ofte sier. For min del blir det tullete, rett og slett fordi enkelte her inne fratar folk mulighetene til å ha sine egne meninger, hvis noen reagerer på noe. Mange diskusjoner her inne jeg har blitt kalt misunnelig fordi jeg ikke er enig. Teit-teit-teit... Mener JEG! ) Mye annet, men slik blir det etter 3år her inne. Man legger merke til mye ;o)
jordbærsjokolade Skrevet 6. august 2008 #39 Skrevet 6. august 2008 Hmm, de åpenlyse som røyking i svangerskapet og rasisme. Kjenner også at jeg blir kjempeprovosert hvis en eller annen uerfaren ny-gravid jente spør om hun kan spise salami og spekemat og de fleste svarene hun får er sånn ca : "Bare å spise så mye du vil, det har jeg gjort i alle fem svangerskapene, mine barn er friske, eller "Ja! bare spis nam nam" . da er jeg alltid nødt til å legge inn en link til mattilsynet.no slik at den gravide kan vurdere selv. Syntes det er utrolig provoserende når noen mener at det de har erfart er malen for hvordan ting fungerer i verden og at det ikke finnes andre alternativer!
janus og bananus Skrevet 6. august 2008 #40 Skrevet 6. august 2008 enig.. tenk for kvert trekk du tar så krype babyen din seg samen... ann får vondt.. d e ganske sterke sake får ett så lide menneske
Manhattan skyline Skrevet 6. august 2008 #41 Skrevet 6. august 2008 Rasisme - uten tvil! Er utrolig mange her som sier "jeg er ikke rasist altså, men.." Det verste med innvandringsdebatten er at det er så mange som er totalt uvitende på området! Som feks å si at "utlendinger" (hva er egentlig en utlending) som er kriminelle må sendes på første fly hjem. Og det uten å tenke på at de er norske statsborgere!! Og de som vil frata dem statsborgerskapet dersom de gjør en forbrytelse. Når man spør hvor denne grensen går, ved hva slags forbrytelse, feks, så får man aldri svar. Idioter!!! ÆÆæææh! (puh - godt å få det ut) Men jeg er skremt over hvor mange foreldre som har pillråtne verdier og meninger når det gjelder innvandring.
Makkapakka Skrevet 6. august 2008 #42 Skrevet 6. august 2008 -Røyking/rusmidler under svangerskapet -At kun amming duger. Flaske er fy-fy -På den annen side: Noen noen ikke gidder å jobbe med amming en gang..... Mest uinteressant: -helsetepper over vogner -bilseter -parkdresser (selv om jeg spør om det selv.....!)
cherry coke Skrevet 6. august 2008 #43 Skrevet 6. august 2008 Blir så og si aldri provosert av noe som blir diskutert her inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå