Gå til innhold

Andre nygraverte som får to tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp feira eitårsdagen til vesle S, og har foreløpig menstermin 15. mars, so vel 19 månader mellom. Ammar mykje på natta, og håpar å få fortsetja med iallfall kveld/morgonamming lenge.

Halvvegs planlagt, iallfall ikkje overraska :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp feira eitårsdagen til vesle S, og har foreløpig menstermin 15. mars, so vel 19 månader mellom. Ammar mykje på natta, og håpar å få fortsetja med iallfall kveld/morgonamming lenge.

Halvvegs planlagt, iallfall ikkje overraska :)

Skrevet

Har en liten gutt født 20 okt 07 og foreløpig termin 11 april, så da blir det rundt 18 mndr mellom de :) Superglad for å være gravid igjen, sluttet med ammingen for å få igjen mensen!! Tok fryktelig lang tid å få forrige, men denne gangen gikk det rimelig kjapt!!!

Moro at det er så mange her i samme situasjon!!!

Skrevet

Ja, min gutt er snart ett år, og jeg skal ha igjen ant mars:) Ammer fortsatt og det går kjempefint:)

Og har ei på snart 4:)

Blir flott det:)

Skrevet

første kom okt -07, nestemann feb -09... blir 16 mnd i mellom =)

tenker mye på økonomi jeg å, da jeg ikke er ferdig utdannet ennå...men d må vel gå bra, får ta et skippertak når jeg får begynt på igjen, å bare bli ferdig med alt !! =)

gleder meg til å bli to-barns-mor, samtidig som at d er litt 'skummet'...men jeg er veldig glad for å få oppleve å bli mamma to ganger, og innstilt på å klare d helt fint... =))

Skrevet

Hei. Etter SA i august 2006 så vart æ gravid etter 1 pp igjen, d va planlagt. Så æ fant vel ut at æ va gravid på september. Hu kom t 08 Juni 2007, og i dag så fant æ ut at æ va gravid igjen!:) Også etter 1 pp denne gangen!:) D va å planlagt, så mens termin e 20 april 2009. Så d bli 22 mnd mellom mine da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...