Akershus36 Skrevet 7. august 2008 #26 Skrevet 7. august 2008 Nettopp feira eitårsdagen til vesle S, og har foreløpig menstermin 15. mars, so vel 19 månader mellom. Ammar mykje på natta, og håpar å få fortsetja med iallfall kveld/morgonamming lenge. Halvvegs planlagt, iallfall ikkje overraska
Akershus36 Skrevet 7. august 2008 #27 Skrevet 7. august 2008 Nettopp feira eitårsdagen til vesle S, og har foreløpig menstermin 15. mars, so vel 19 månader mellom. Ammar mykje på natta, og håpar å få fortsetja med iallfall kveld/morgonamming lenge. Halvvegs planlagt, iallfall ikkje overraska
supermamma til 2 tette Skrevet 7. august 2008 #28 Skrevet 7. august 2008 Har en liten gutt født 20 okt 07 og foreløpig termin 11 april, så da blir det rundt 18 mndr mellom de Superglad for å være gravid igjen, sluttet med ammingen for å få igjen mensen!! Tok fryktelig lang tid å få forrige, men denne gangen gikk det rimelig kjapt!!! Moro at det er så mange her i samme situasjon!!!
*guttpåveg* Skrevet 7. august 2008 #29 Skrevet 7. august 2008 Ja, min gutt er snart ett år, og jeg skal ha igjen ant mars:) Ammer fortsatt og det går kjempefint:) Og har ei på snart 4:) Blir flott det:)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 7. august 2008 #30 Skrevet 7. august 2008 første kom okt -07, nestemann feb -09... blir 16 mnd i mellom =) tenker mye på økonomi jeg å, da jeg ikke er ferdig utdannet ennå...men d må vel gå bra, får ta et skippertak når jeg får begynt på igjen, å bare bli ferdig med alt !! =) gleder meg til å bli to-barns-mor, samtidig som at d er litt 'skummet'...men jeg er veldig glad for å få oppleve å bli mamma to ganger, og innstilt på å klare d helt fint... =))
MB85 Skrevet 8. august 2008 #32 Skrevet 8. august 2008 Hei. Etter SA i august 2006 så vart æ gravid etter 1 pp igjen, d va planlagt. Så æ fant vel ut at æ va gravid på september. Hu kom t 08 Juni 2007, og i dag så fant æ ut at æ va gravid igjen! Også etter 1 pp denne gangen! D va å planlagt, så mens termin e 20 april 2009. Så d bli 22 mnd mellom mine da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå