Gå til innhold

hvilke goder/fordeler får du på jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehageplass.

Og det er vel det. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Ja si det.. Bader gratis i badehallen i kommunen her da.. Også har vi vel kanskje noe avtale med treningsstudio.. Veldig billig soalrium.. 10.- for 10 min.. =)

Ellers så har jeg jo gratis strips eller bandasje hvis krisen er ute.. hehehe.. Er nok ikke mange goder når man jobber i helsetjenesten altså.. :P

Skrevet

Jobber på treningssenter og får:

-Treningsklær til innkjøpspris + moms (det utgjør i realiteten litt mer enn 30% avslag)

-40% avslag på trening for mannen min

-Selvfølgelig gratis trening for meg :o)

Skrevet

fordeler på lån,rente, gebyrer, forsikring.

Tidligere jobb, fri bil og drivstoff og bomring.

Skrevet

25-30 % avslag på det vi selger i butikken.. innkjøpspris på produkter over 1000,- kr

Skrevet

varer til innkjøpspris:) jobber i "gardin"butikk:)

Skrevet

Jobber på bensistasjon så jeg får 10 og 20 % på stort sett alt i butikken. Vi samarbeider med versted der jeg får billigere kontroller (aner ikke hvor mye for jeg har ikke bil) også samarbeider vi med en kro der vi får 20% og værdens beste SOFTIS til 10,- =) Ja, også får vi trene så mye vi vil på treningssenter men det har aldri noen der prøvd:P

Skrevet

Jobber i barnehage. Vi får klesgodtgjørelse samt lunsj hver dag. I tillegg har vi treningskonkurranse hver måned, hvor vinneren får premie (sykkel/snowboardpakke/gavekort på 4000 osv.) og én ekstra ferieuke per år.

Skrevet

Jobber i sats, og får gratis trening + rabatt på klær vi selger. Samt at jeg kan ha en venn i vennemedlemsskap.

Skrevet

jobber i bank :)

ingen gebyrer på bruk av bankkort, rimelig lån på inntil 3 ganger bruttolønn, treningsstudio på jobben, ingen administrasjonsgebyr på lånet, 5% på OTP, hytter på fjellet, leilighet i Nice, + mere jeg ikke har satt meg helt inn i enda...

Skrevet

Jobber i Telenor og får dekket mobil og billigere adsl. Sommer og julegaver kommer det også...

Skrevet

Jobber på Maxbo og får rabatt på stort sett alle varer... snakker om alt fra 0 til 60% rabatt =)

Ellers er det noe billigere hotellopphold, bil-leie og noen hytter i en skog et eller annet sted. Har ikke helt satt meg inn i akkurat det.

Skrevet

disponerer lap-top

fri mobil

fri fasttelefon

fri bredbånd

aviser og magasiner (jobbrelaterte)

firmabil

bonus

firmahytter

julebord (en helg på hotell)

frukt på jobben

treningskort

god pensjonsordning

reiseforsikring

behandlingsforsikring

Skrevet

gelmte den aller viktigste : vaskehjelp hjemme :-)

Skrevet

Hvor jobber du??? Kan jeg få jobben din???

Skrevet

jeg har ikke nevnt ulempene...

jeg jobber ganske mye og må reise en god del

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...