Gå til innhold

hvilke goder/fordeler får du på jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg jobber i interiørbutikk og får 20 prosent avslag på alle varer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber i kommunen og får billigere trening på sats....mulig det er andre ting også som jeg ikke vet om :-)

Skrevet

Får 60-70% på klærne vi selger, men MÅ jo bruke klærne fra butikken på jobb.

Skrevet

Jobber i skobutikk, og får sko til innskjøpspris.. :)

Skrevet

Jeg har den goden at 8 uker på sommeren mister jeg totalt råderetten over min egen fritid! Pluss 1 eske konfekt til avdelingen til jul...=(

Ingen goder her i gården, nei. Jobber på sykehjem...

Skrevet

Jobber som sekretær, og får km godtgjørelse, gratis mobil, og en bærbar pc jeg disponerer gratis.

Skrevet

lønn...?

Hmmmm. hva mer. Ikke noe mer utenom erfaring, møte med virkeligheten og møte med mange ulike typer mennesker.

Jobber som saksbehandler på sosialkontoret akkurat nå.

Skrevet

Jeg er lærer og har gratis viskelær.

Skrevet

Betaler 475,- for dobbeltrom på alle hotell innen kjeden jeg jobber.

Kjeden har og avtaler med Hurtigruta, Widerøe, Master Card og noen til.

I tillegg så har jeg vel 25% på kjøp av all mat ved hotellet, en fordel i og med at vi har konditor som lager gode ting på bestillling.

Også har jeg delvis mobil abonnement dekket - mot at de forlanger at jeg skal være tilgjengelig mer eller mindre hele tiden .o(

Skrevet

1 uke tjenestefri i året! :)

og hele 50 kr på en konto som skal gå til julebord!!! :-o

Skrevet

Jobber på reisebyrå, og har opptil 60 % rabatt på reiser.

Skrevet

25% på alle varer. Jobber på sunkost.

Skrevet

Kjøper varene vi selger til under innkjøpspris for butikkene og har mulighet til å få låne bil hvis jeg trenger det. F.eks lastebil.

Også får vi ofte "godt-jobba-gaver" og bonus en gang i året.

Skrevet

Er IKT-konsulent i kommunen og får ingenting.

Skrevet

Haha! Jobber i videregående skole. Jeg disponerer en bærbar pc fritt, men det er bare fordi jeg er nødt til å jobbe hjemme hver kveld.

Ja, også denne "ferien", men det er avspassering, de to ekstra ukene. Når man regner med od-dag, internasjonal uke, og andre dager man jobber mer enn stillingen sin og ikke får mulighet til (pga timene som faller bort på disse dagene som man må ta igjen senere) å avspassere... hmmm.

Får jobbe med faget mitt, da:)

Skrevet

jobber i kommunen.. får rabatt på elixia og sats.. og kan svømme i svømmehallen gratis.. yay :P

Skrevet

Det er ganske mye egentlig, men det er fordi vi har et eget selskap. Så gjennom det får jeg mobil og fast-tlf.,avis, firma-bil med dekket bensin, masse restaurant-måltider, elektriske artikler og gratis mat på restaurant-kjede,cd'er, dvd'er og vin, og 40% i bokhandel og mange gratis bøker. Er fornøyd med frynsegodene:)

Skrevet

Jobber som selger for et TM byrå. Vi har bra bonusordning i tillegg til fastlønn. Får alle utgavene gratis av blader vi selger. Gratis vin, lunsj, kinobiletter ol. hvis man har salg på riktig tid og sted. Av og til har vi gåhjemmål. Dvs at om gruppa har klart dagsmålet for salget, kan vi gå hjem med full lønn ut dagen:o)

Skrevet

Jobber i kommunen...... men i 2007 og 2008 har alle Ped.leder i kommunen hatt krav på barnehage plass, pga ped.leder mangel. men jeg trenger barnehage plass i 2009, og da er det vel ikke den goden mere......:-( får litt betalt på Elixia medlemskap..... ellers ikke noe særlig......

Skrevet

Mobil med betalt abo. laptop, adsl hjem, betalt trening i arbeidstiden

Skrevet

Den ene jobben(som jeg var vikar i og egentlig ikke har mer);

bonus i juni siden jeg er/har vært daglig leder,

mulighet å få dekket 250 kr pr måned på telefon(må da sende orginal faktura inn, noe jeg har glemmt),

20% på det vi selger.

Den andre jobben i kommunen;

Egentlig ingenting.

Skrevet

Laptop på "hjemlån", viskelær, graits svømmehall en dag i uka.

Skrevet

der jeg har jobbet de siste 8 årene hadde jeg 25% avslag på alle varene vi solgte (hagesenter).

begynner i ny butikk snart, der får jeg rabatt på varene og i tillegg 1500,- for å bruke på kroppspleie :P (trening, spa osv)

Skrevet

Tja.. bærbar pc til fri disposisjon. Jobber i Oslo kommune, så det er alt! Betaler julebordet selv, til og med.

Skrevet

Åhh Teflonhjernen, sånn jobb vil jeg også ha:-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...