Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2008 #26 Skrevet 6. august 2008 Så flink du er til å drikke da! Det var lurt å sette i kjøleskap, grunnen til at jeg ikke får i meg noe særlig er nemlig at vannet ikke blir ordentlig kaldt for tiden. (burde jo tenkt på det med flaskene selv da, hehe) Høres fantastisk ut med så mye familie rundt seg. Det er et savn her, men ingen av oss har lyst til å flytte til den andres hjemplass. Enn så lenge i hvertfall. Stavanger er jo grisedyrt da.. Nå skal jeg ta meg en lang og deilig dusj. Og så skal jeg sette meg på finn.no og drømme om eget hus. Hehe. (elsker å sitte og titte på hus/tomter og drømme meg bort) Ha en fin kveld så lenge jenter! Jeg kommer brått innom igjen.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2008 #27 Skrevet 6. august 2008 *min lille sin*: han er fra et sted litt utenfor Mo i Rana. Ca 2 mil lenger nord tror jeg det er.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #28 Skrevet 6. august 2008 ja ta deg en dusj du.. å du.. d er kjempeviktig med drømmer:)å drømme seg vekk er jo så kjekt:)der kan liksom alt skje hehe kos deg da..så snakkes vi:)
*min lille sin!* Skrevet 6. august 2008 Forfatter #29 Skrevet 6. august 2008 som i korgen? hihi er fra rognan jeg . det vet han hvor er
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2008 #30 Skrevet 6. august 2008 Nei, ikke Korgen. Han er fra Storforshei.
*min lille sin!* Skrevet 7. august 2008 Forfatter #31 Skrevet 7. august 2008 kult off, i natt har jeg sovet dårlig jah! måtte opp å ta meg et varmt bad pga hoftene, fikk sove noen timer etterpå da og det er bra. ellers fikk jeg sånn stramning over magen (føltes om jeg fikk strøm på meg) o g sterke mens smerter ... hihi syns det er litt kult at ting skjer jeg i dag skal jeg spise rundstykker med brunost på DET er lenge siden det , ellers skal jeg vaske noen klær å spille playstation! ;) hihi , fant det fram igårkveld etter mange år med pause gjett om det var støvete! hihi ha en fin fin dag jenter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå