doffine Skrevet 5. august 2008 #26 Skrevet 5. august 2008 Du kan vel legge hår også vel turbo?? Så vi kan få blått eller lilla farge i håret når vi skal ha krøller....
Gjest Skrevet 5. august 2008 #27 Skrevet 5. august 2008 Ja klart! Det skal jeg klare å fikse! Har som sag en stor tro på at dette talentet er medfødt ja. Stiller du som første prøvekanin Doffine??
Maren og snella Skrevet 5. august 2008 #28 Skrevet 5. august 2008 Jeg tror blålilla hår snart er ut. Er helt sikker på at grønnsort er den nye hiten på geriatrisk avdeling. Velger å bli trendseter på blå avdeling og farger det slik umiddelbart. Føler dessuten at intruktørene bør stille til audition, så vi kan være sikre på at de er sexy nok!
doffine Skrevet 5. august 2008 #29 Skrevet 5. august 2008 Og det er pålagt å ha rutete trillebæg for å bo her... bare så det er sagt.. ensfarget kan gå, men da må den knirke....
Maren og snella Skrevet 5. august 2008 #30 Skrevet 5. august 2008 Trillebag er påbudt! men det finnes ett unntak... om man har en av disse små bilene, så kan den brukes overalt! og de er bare superkjekke, for de kan lovlig kjøres i fylla.... noe man kommer til å trenge etter disse lystige lagene
AndreVonDrei Skrevet 5. august 2008 #32 Skrevet 5. august 2008 Sånn bil SKAL jeg ha!! Eller vil heller ha en sånn golfbil som de har på disse pensjonistretreatsa i USA. Med kørj og blomsterkasse på:-) Turbo! Du kan legge, farge, klippe og frisere meg anyday, anywhere. Men Japp....Jeg legger herved inn et forslag om å forby alt som har med svisker å gjøre -så sant det ikke er blandet med en kvartliter vodka! Ærlig talt, så gammel blir jeg ALDRI!
Bare™ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #33 Skrevet 5. august 2008 Hm Vodka og Svisker?! Prosit!! Tror du blir rimelig løs i tarmen av litt dårlig brennevin, kanskje vi skal gå for litt billig russisk sprit?? Eller rett og slett legesprit? da sparer man litt lizzzzzom
Maren og snella Skrevet 5. august 2008 #34 Skrevet 5. august 2008 Tror jeg skal ha flammer lakkert på min.... Men jeg er noe skeptisk til denne sviske/vodka dietten... slikt blir vel morsmelka enda dårligere av?
AndreVonDrei Skrevet 5. august 2008 #35 Skrevet 5. august 2008 Rus og sterlilisering på en gang...genialt, hahaha. Nei, nå er det natta for Sjokkidori. Another day, ladies...;-p
tolill Skrevet 6. august 2008 #36 Skrevet 6. august 2008 Søker herved om plass på rød avd. I fire år fremover kan jeg ta på meg oppgaven som pedagog og veileder for de på gul avdeling....men så trer jeg selv inn i rekken som dement. Da har barnet mitt blitt fire år og kan klare seg selv! Selvsagt passer det da også litt på mor og forhåpentligvis har flere gode tiltak kommet på plass i dette fantastiske boligkomplekset!
AndreVonDrei Skrevet 6. august 2008 #37 Skrevet 6. august 2008 Neida, Maren -kidsa sover bare litt bedre og får ordentlig fart på fordøyelsen! Jeg skal forøvrig ha min golfbil rosemalt -er da tross alt fra bøgda;-)
Lacey*har fått erta Skrevet 6. august 2008 #38 Skrevet 6. august 2008 Jeg vil gjerne ha meg sånn hvit bestemor hund også jeg. Sånn liten hvit bomullsdott. (husker ikke hva de heter.. er nok alzheimeren som setter inn) Kan jeg få lov til å ha det?
doffine Skrevet 6. august 2008 #39 Skrevet 6. august 2008 Hunder er lov... jeg har jo to stykker... Men det er pålagt av de andre brukerne å mate hundene med masse godbiter... helst twist og kamferdrops.
AndreVonDrei Skrevet 6. august 2008 #40 Skrevet 6. august 2008 Da får dere hæærn bedekke meg holde dem i bånd og! Og med munnbind eller hva det nå heter...? Jæ...hundeeiere ;-p
Lacey*har fått erta Skrevet 6. august 2008 #41 Skrevet 6. august 2008 Pass deg, sjokkidorisei, ellers pusser jeg moppsen min på deg! (den hunden skal jeg ha, selv om jeg synes de er fryktelig stygge! hører med til imaget)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #42 Skrevet 6. august 2008 Hunder ja... men jeg har tenkt å ha med mine 7 katter! Bare slik at dere vet det. Den vodka og svisker-dietten høres bra slankende ut! (Alt renner vel tvers gjennom) Og det er da vel litt viktig å ta vare på formene sine? Jeg holder meg heller til pannekaker og bernaisesaus laget på sjokolademelk! Oo variere med brunost med majones og tomat! SNADDER!
Lacey*har fått erta Skrevet 6. august 2008 #43 Skrevet 6. august 2008 Katter passer ikke inn... Hundene blir så nervøse av sånne. Jeg foreslår at du får deg et eget lite hus med kjøkken/stue/soverom i ett, et lite stykke unna selve hovedhuset! ,-p
Gjest Skrevet 6. august 2008 #44 Skrevet 6. august 2008 Så du skal skvise meg ut pga av kattene????? Det er jo i ren bim-stil ja! Her henger vi ut alle som ikke holder med flertallet (les: hunder vs katter) HAHA Men da tar jeg med meg alle de spreke sprettrumpe-aerobics-instruktørene (mannlige så klart) og danner mit egen lille forum i kollektivet deres. Så kan dere alle bare råtne der borte i hovedhuset. Kanskje jeg får litt fred for alle de skrikerungene også
Bare™ Skrevet 6. august 2008 Forfatter #45 Skrevet 6. august 2008 Bare hold katta di unna musa mi, så! Jeg er kattehater, men er jo så gammel likevel- at jeg ser de vel ikke? kjenner ikke lukta av de engang antagelig..
doffine Skrevet 7. august 2008 #46 Skrevet 7. august 2008 Er ikke bare brunost og bernasaus basert ppå sjokomelk her turbo... Vi må jo ha pultost og gammalost også... det er pålagt... er jo ikke ekte eldrehjem uten det;)
Gjest Skrevet 7. august 2008 #47 Skrevet 7. august 2008 Pult ost??? Nei, vettu hva! Det får du ha for deg selv Doffine! Ingen driver vel og puler osten?????
Gjest Skrevet 7. august 2008 #48 Skrevet 7. august 2008 Og by the way JAPP... er ikke spes glad i katter selv, men er så mye villkatter hjemme på gården så kunne jo laget litt liv i hundeleiren med litt kattekrek rundt omkring!
doffine Skrevet 7. august 2008 #49 Skrevet 7. august 2008 Når vi er så gamle som vi er må vi ta til takke med det vi får;))) Og om det er å pule osten så må vi det;)) Hvem er interesert i tørre grå gåser.....
Maren og snella Skrevet 7. august 2008 #50 Skrevet 7. august 2008 Alle de kjekke aerobic intrstuktørene vel!!!! Om ikke annet så gjør de det for å få tilgang til bilene... Dessuten så tror jeg det ville blitt noe stusselig/vanskelig å ha ett meieriprodukt som far til barn nummer ørten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå