Bare™ Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg er 41 år, har 5 barn med 7 forskjellige fedre. Aner ikke hvem som er hvem egentlig eller hvem som hører til hvor. Jeg røyker, drikker og banner. Jeg kjører svin med alle ungene. To sitter i fremoverlent sete, de andre sitter løst. De bråker så fælt, så ingen som stopper oss i kontroll vil ha noe utbytte av å spørre meg ut om noe som helst. Da spør jeg bare om han vil ha igjen ungen sin, så blir han flau ovenfor kollegaen og går.... vi eldre mødrene har jo kun Reima og Reimatec- fordi vi har råd til det. ikke aner jeg hva det skal brukes til, så mine snyter seg i det- de rosa er også fine som tøybleier.. For oss gamlingene så er det nå startet et nytt boligkonsept. Vi er jo så slitne hele tiden, så her bygger de aldershjem med barnehage inne på gårdsplassen. Aldersinndelte grupper... De mellom 30- 35 på blå avdeling, og de fra 36- 40 på rød. Over 40 er man på Gul demens avdeling. Barna våre har krav på støttekontakt, sånn at noen orker dra de med ut av huset for å se på vann og tog og kanskje en brannbil eller en lekeplass. Vi har jo AFP ordning, så jeg har valgt å avkorte dagene mine for å ha overskudd til å se barnetv med ungene mine. Støttekontakten skal helst ikke være over 20, minst mulig ansenitet. da har de mer overskudd, og er mer uredde og klare til å ta fatt på rollen det er å være støttekontakt for barn av en olding. I boligkonseptet vårt er det også tannlege. Det er jo ingen hemmelighet at tannhygienen ser annerledes ut når man eldes. Tennene ramler ut, men får tannkjøtt betennelse og det ene med det andre. Vi spiser jo bare suppe og grøt, så det er jo ikke nødvendig med mer enn et middels grådig gebiss... Nå er jo gjennomsnittalderen på førstegangsfødende i Norge såpass høy. nemlig over 30 år- så nevn for 12 åringene deres at de bør søke plass i dette konseptet allerede nå. Det er snart fullt. Skikkelig eldrebølge dette her... For hvem vet om de overlever å bli 30, så mye som man skal rekke før den tid.....
Maren og snella Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Søker herved om plass i boligkonseptet. Jeg trenger plass på blå gruppe om 6 år. Regner med at jeg har mistet alt håret, minnet om ungdommen og kjører Audi innen den tid. Kan de to potensielle fedrene til barnet mitt være med
Mamma mjaua Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 hahaha suppe og grøt ja, hva skjedde med mc donalds?
Bare™ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 MC Donalds?? Det er nok ikke noe for oss oldiser med gebiss og gåstol..
zethaline Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Er det "trim for eldre" og allsang i disse gruppene? Da kan du bare melde meg på ;-) Jeg er glad i en pjallart etter mat og sang,og siden vi sikkert blir mange i dette konseptet,er det vel sikkert noen som kan se etter barna om vi skulle bli fulle.Men siden vi er sånne oldinger husker vi vel ikke på at vi har barn og det hjelper vel ikke på med fylla. Så jeg søker samtidig herved om en heltidsansatt ammehjelp og passepike/gutt...Hun/han må holde styr på alle ungene og fedre,da jeg ikke lenger ikke husker hvem som er hvem sin.. Hmmm,tannlege hva var det no igjen???
doffine Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Vi har faste dager med egen instruktør. Han kjekke instruktøren vår sørger for at vi får øvelser som er bra for lårhalsene og hoftene..
zethaline Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Flott,eg e med;-) Men holder med bare EN instruktør?Tenker at det er jo en grunn for at vi har såå mange fedre inni bildet,vi er jo ikke bare gamle,vi er jo løs på tråden i tillegg.....
LinnisR83 Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 HAHAHAHA. Du er god, Japp! God underholdning på starten av dagen. Jeg får søke jeg og. Er jo 5 år til jeg blir hele 30år!
Bare™ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2008 Gamle kjerring.. På høy tid med en søknad!
MrsDior & baby-Dior Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 du er så fryktelig teit og oppmerksomhetssyk.. har du ikke venner i real life lixom?
doffine Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Zetha.. det e en instruktør for hver avdeling;))))
AndreVonDrei Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 I'm in! Og du Dior-jenta -gå og lek med noen på din egen alder ;-p
Chicka™ Skrevet 5. august 2008 #13 Skrevet 5. august 2008 Faen, dere gamle fehuer... Hold dere til deres eget OLDIS forum a... Ikke kom å bland dere med oss som faktisk KAN og oppdra barn
Lacey*har fått erta Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 Drar rullatoren etter meg for å søke plass jeg nå!
Gjøkeredet③ Skrevet 5. august 2008 #15 Skrevet 5. august 2008 Ojoj.. Jeg kjenner jeg føler jeg nesten er litt sent ute med å søke.. Men håper det ikke er helt fult enda!!
zethaline Skrevet 5. august 2008 #16 Skrevet 5. august 2008 Sikkert plass enda,JAPPEN har jo nettopp åpnet;-) Den e god,Doffeline... Som jegb gleder meg;-))
zethaline Skrevet 5. august 2008 #17 Skrevet 5. august 2008 Audda,DOFFINE det var ikke meningen å skrive om nicket ditt;-( Håper jeg blir tilgitt;-) klem
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. august 2008 #18 Skrevet 5. august 2008 Jeg trenger plass på blå gruppe fra november neste år. Si meg, er det granti om full dekning til den tid, eller er jeg på tynn is som ikke har søkt tidligere? Sønnen min fyller syv før utgangen av året og han er klok for alderen, men jeg vet ikke om han er så lysten på å droppe fotballen for å ta vare på sin aldrende mor (om hun ikke får plass), når far øyeblikkelig trenger plass på gul avdeling... Er det håp? Kan jeg få komme? Kan jeg? Vær så snill!! :-D
zethaline Skrevet 5. august 2008 #19 Skrevet 5. august 2008 Leste tråden en gang til og måtte le av JAPPEN sitt innlegg. For 5 barn med 7 forskjellige fedre,hehe det går jo ikke;-))
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. august 2008 #20 Skrevet 5. august 2008 Det går helt fint, så lenge fedrene ikke vet at de er syv stk som betaler bidrag! Ja til mer penger! Det er tross alt dyrt med "sykehjemsplass" og Audi...
Siddisen Skrevet 5. august 2008 #21 Skrevet 5. august 2008 Haha! Jeg fikk nesten litt vondt i sideflesket av latter her nå
AndreVonDrei Skrevet 5. august 2008 #22 Skrevet 5. august 2008 Apropos herskerinne, Japp -her har du jammen gått hen og fått kontroll på semi-eldre-bølgen på null komma svisj! Jeg bøyer meg i støvet av dine visjoner og fremtidsideer ;-)
Bare™ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #23 Skrevet 5. august 2008 Vi får høre om en Brilleforretning vil ha plass, så Baby Dior føler seg hjemme. Vi regner vel med Mrs Dior har planer om å bli eldre også? Ikke kapp hodet av den unge jenta, damer... Ikke sikkert dere finner noe..
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 5. august 2008 #24 Skrevet 5. august 2008 Jeg JEG SØKER HERVED OM FAST PLASS PÅ................. eh...jah.. Hvem avd blir det når jeg er 35 1/2 dah? Moahahaha Jeg vil jo være der de kule er
Gjest Skrevet 5. august 2008 #25 Skrevet 5. august 2008 Er det mulig å få legge inn en søknad om fast plass på blå avdeling mon tro?? Dessuten la jeg merke til at dere mangler frisør i boligkonseptet deres. Jeg er BOMBESIKKER på at jeg har medfødt talent for hårklipping, men det er dessverre ingen som vil melde seg frivillig slik at jeg faktisk kan få prøvd ut mitt medfødte talent (som jeg er HEEEEEEEELT sikker på at jeg har altså. Det må bare få komme fram først)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå