Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukas

Skrevet

Lukas, med mindre man har noen internasjonale aner.

Skrevet

Forresten Olgamor, er jeg unnskyldt siden Lucas er kvart spansk, og heter Lucas José? ;-)

Skrevet

Jeg har en Nicolai og en Lucas Har valgt å bruke "c" fordi jeg føler på en rar måte at det er ett rundere uttrykk hehe..

 

Når vi valgte navn så skrev jeg det ned mange ganger på de ulike måtene og kom frem til at c passet oss best.

Skrevet

Så artig Etaner:-)

 

Jeg syns guttenavn er enormt vanskelig, men Nicolai står faktisk på listen min, og jeg har jo også en Lucas:-)

 

Hvilke jentenavn liker du?

Skrevet

Hvis vi hadde fått ei jente skulle hun hete Nathalie. Har elsket det navnet siden jeg var liten, men endte opp med et servise som het Nathalie isteden hehe

 

Guttenavn er helt håpløst..

Skrevet

Herregud så rart:-O

 

Hvis jeg noen gang får en datter til, skal hun hete Maya Nathalie:-O

Skrevet

Så morsomt :-) Ja det vel slik at man ofte liker de samme navna.

Skrevet

Vi valgte Lukas med K, fordi jeg er norsk og bor i utlandet.

 

Skrevet

Lucas ;)

Skrevet

Eeeeh - noen gang lest litt bibelhistorie? Markus, Matteus, Johannes OG Lukas stod bak hvert sitt evangelium i Det Nye Testamentet (det sier i hvert fall ryktene), hvilket skulle tilsi at navnet var i bruk for i hvert fall ca 1900 ÅR SIDEN...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...