lucky_mom Skrevet 5. august 2008 #30 Skrevet 5. august 2008 Lukas, med mindre man har noen internasjonale aner.
Monajenten Skrevet 5. august 2008 #31 Skrevet 5. august 2008 Forresten Olgamor, er jeg unnskyldt siden Lucas er kvart spansk, og heter Lucas José? ;-)
Etaner Skrevet 5. august 2008 #33 Skrevet 5. august 2008 Jeg har en Nicolai og en Lucas Har valgt å bruke "c" fordi jeg føler på en rar måte at det er ett rundere uttrykk hehe.. Når vi valgte navn så skrev jeg det ned mange ganger på de ulike måtene og kom frem til at c passet oss best.
Monajenten Skrevet 5. august 2008 #34 Skrevet 5. august 2008 Så artig Etaner:-) Jeg syns guttenavn er enormt vanskelig, men Nicolai står faktisk på listen min, og jeg har jo også en Lucas:-) Hvilke jentenavn liker du?
Etaner Skrevet 5. august 2008 #35 Skrevet 5. august 2008 Hvis vi hadde fått ei jente skulle hun hete Nathalie. Har elsket det navnet siden jeg var liten, men endte opp med et servise som het Nathalie isteden hehe Guttenavn er helt håpløst..
Monajenten Skrevet 5. august 2008 #36 Skrevet 5. august 2008 Herregud så rart:-O Hvis jeg noen gang får en datter til, skal hun hete Maya Nathalie:-O
Etaner Skrevet 5. august 2008 #37 Skrevet 5. august 2008 Så morsomt :-) Ja det vel slik at man ofte liker de samme navna.
Northernlights Skrevet 5. august 2008 #40 Skrevet 5. august 2008 Vi valgte Lukas med K, fordi jeg er norsk og bor i utlandet.
Store My Skrevet 5. august 2008 #43 Skrevet 5. august 2008 Eeeeh - noen gang lest litt bibelhistorie? Markus, Matteus, Johannes OG Lukas stod bak hvert sitt evangelium i Det Nye Testamentet (det sier i hvert fall ryktene), hvilket skulle tilsi at navnet var i bruk for i hvert fall ca 1900 ÅR SIDEN...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå