Gå til innhold

Stem FRP!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i all verden er det mulig å si at man er dum i hodet om man stemmer FrP?

Hva er det for kunnskapsrikt utsagn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kultur Norge blir IKKE rasert. Men regner med den smarte som sa det, har lest èn utgave av en viss tabloid avis som tok for seg dette i sommer. Der utelot de en av de største utgiftspostene, nemlig TONO pengene som band og artister får når låtene deres blir spilt kommeriellt.

Vet du hvorfor den ikke ble nevnt??

Fordi den IKKE går fra kulturbudsjettet, men fra JUSTISBUDSJETTET!!!!

De som er mest agressive for eller imot partier her er ikke akkurat de som har mest peiling ser jeg? Det gjelder ikke bare FrP.

Men jeg er kanskje litt over snittet interessert i politikk...

Skrevet

Jeg kommer aldri til å stemme FrP!

Skrevet

Tonopenger kommer ikke fra noe budsjett som helst. De kommer fra artister/radiokanaler o.l som spiller låtene.

Og jo, kulturen vil forringes. Fordi det bare er den kulturen som lønner seg økonomisk som vil overleve.

Skrevet

Den var til JAPP.

Og å ikke stemme FRP for meg handler ikke bare om å skakkjøre Norge eller ikke.

Det handler om at jeg ikke kan utstå verdiene de står for.

Skrevet

"La oss si, da at FRP kommer til makten og det går strålende? Vi kan jo ikke vite det før de får prøvd seg? "

Bra argument, jadda.

Hvorfor ikke hoppe fra et fly uten fallskjerm? Det kan jo hende det går bra? Vi VET JO IKKE FØR VI HAR PRØVD!

Handling og konsekvens henger sammen, går an å resonere seg fram til hva som vil skje på forhånd.

Skrevet

Det du sier er feil. Hvem tror du backer radiostasjonene?

Og hvor kommer TONO pengene fra? Jo- Justisbudsjettet,

Ting stemmer fordi det ikke står i VG eller er på Holmgang, altså..

Er enig med det at verdiene i grunnen bør være utslagsgivende på vår stemmegiving. Selv har jeg stemt mye forskjellig, men ALDRI SV... Eller AP..

Der vil jeg føle at jeg er totalt feilplassert..

Skrevet

Du klarte ikkje å overbevise meg med det argumentet nei.

Skrevet

Hvilken kultur er det som overlever FRP?

Svenskepopp!?

Leser ikke tabloidaviser, men følger med i kulturpolitikken. FRP har kommet med skremmende utsagn.

Som sagt, alt skal lønne seg økonomisk. Det er i seg selv en motsetning til levende og nyskapende kultur!

Og med lavere skatter og avgifter, blir det ikke mulig å opprettholde velferdsstaten som vi tar for gitt.

Skrevet

Ehh..hva skjer med ting som IKKE lønner seg økonomisk?

Jo privatisert..

Skrevet

IKKE FAEN om jeg gjør. Søk hjelp og finn mening i livet før du går til det drastiske steget av lavmål å stemme FRP. Lykke til og håper du får deg et liv:)

Skrevet

Hadde nok trykket på anonymknappen dersom jeg hadde oppfordret folk til å stemme Frp, jeg også ja... :-D

Frp's politikk høres enkel og grei ut dersom man ikke går i dybden. Men mangel på fellesskapsfølelse og meg-meg-meg-mentalitet... Vil vi ha det?

Det meste er viktigere enn billigere bensinpriser vettu!

Skrevet

Tror uansett det ikke vil gi seg det store utslag for folk flest hvem som styrer her i landet...for å være helt ærlig. Vi har det fint og godt uansett de aller fleste.

Vi ser jo hvor fantastisk bedre våre fattige har fått det nå med sosialistisk styre...vel...jeg vil tro de ikke vil få det stort verre mer borgelig styre heller...

Hilsen en sosialliberalist som sitter på midten og egentlig gir seg i god f....i hvem som styrer så lenge hun har til salt i grøten....

Skrevet

Ikke faen om jeg gjør.

Skrevet

Ok, såklart radiostasjoner betaler tonopenger. Men jeg tror faktisk jeg vet mer om tono enn du, siden jeg faktisk er medlem...

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Hmmm...så utrolig labert at folk tror man er dum og uvitende om man stemmer Frp. Jeg vet om mange resurssterke, mektige og fornuftige mennesker som stemmer Frp. Syntes det er veldig labert og dømme et menneske nedenom og hjem, på grunnlag av deres politiske syn. Sier mer om de menneskene enn Frp velgerene, mener nå jeg... Jeg har aldri stemt i hele mitt liv., men jeg er mest enig med det Frp står for enn noen andre partier. Frp har stor forbedringspotensiale i de økonomiske spørsmålene og de har mye og lære fra høyre når det gjelder og utvikle norges næringsliv.

Skrevet

Joda. Frp sørger nok sikkert for at Norge får ett kulturtibud som er den siste kommuniststat verdig. Herregud liksom. Vikingarna og Lange, flate ballær og hva mer? Jommen sa jeg kommuniststat:)

Skrevet

...og sier det igjen. Her hvor jeg er fra skulle de fjerne eiendomskatten i første 4 års periode. Det gikk de tilbake på mnd etter at de ble valgt. Joda. Eiendomsskatten ble lavere den. 200,pr husstand. Men kommunale avgifter økte med 800. Jaja. jeg har råd til det:)

Skrevet

Så enig så enig:)har stemt det siden jeg var 18

Skrevet

"Jeg har aldri stemt i hele mitt liv., men jeg er mest enig med det Frp står for enn noen andre partier"

Dagens mest intelligente utsagn. Du vil bli ein flott FRP veljar, så spring til urna ved neste høve.

Skrevet

Litt påfallande å måtte vere anonym for å kunne skrive kva for eit politisk parti ein ynskjer ved roret. Kanskje FRP hadde gjort det betre om ikkje t.o.m eigen veljarar hadde skamma seg over dei.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Har jo ikke stemt pga det er ingen jeg er helt enige med. Heller ikke Frp. Er det noe galt med det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...