Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hvorfor kan ikke de få prøve seg? Går det til helvete, ja vel.. Vi dauer ikke for det. De er jo en gjeng med apehjerner de som styrer landet nå og, og de før... og de før der igjen. NORGE ER DEN SISTE KOMMUNISTSTAT!!!! Jeg rett og slett hater hvordan dette landet blir styrt!! Men vi nordmenn er jo ekstremt gode i å bare godta at vi blir frastjelt vår frie vilje...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Har stemt frp siden jeg ble 18 år jeg. Nå er jeg 34.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Siv da, slutt og spre propaganda på nettfora beregnet på småbarnsforeldre og gå og legg deg.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Det forklarer nivået her inne ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 herregud,de som stemmer FRP er jammen meg ikke rett i hodet sitt!!!!det er pga dere at hele jævla norge går under!!!tanketomme nek er dere!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Og hvordan forklarer det nivået her inne?? Fordi det er folk som stemmer FRP her inne? La oss si, da at FRP kommer til makten og det går strålende? Vi kan jo ikke vite det før de får prøvd seg? Går det til helvete, så er det ikke noe krise mener jeg.. Den sittende regjering har da faen ikke utrett så forbanna mye bra de heller. HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Jada,jada..... Å Jensemann og hans soldater gjør det jo såååååå bra. NOT! Jeg stemmer Siv, jeg lar henne få muligheten til å vise hva hun kan. Tror jaggu at hun kan klare det også jeg
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 IKKE OM DET SMALLT I HÆLVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 AP har hatt altfor mange velgere fra 2.verdenskrig, som stemmer av gammel vane. Men de dør etterhvert ut, og nye velgere kommer på banen. Velgere uten alzheimer
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 Jeg har stemt FRP et par ganger. Men sjekker nøye hva de har å komme med av løfter hver gang. Skjønner meg ikke på folk som stemmer akkurat samme parti av gammel vane. VÅKN OPP!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Vi dauer, kulturen dauer, alt som ikke lønner seg økonomisk dauer! FRP kan rasere velferdsstaten på noen uker!!!! Ikke vær blåøyd når det gjelder den gjengen.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #13 Skrevet 3. august 2008 det er så merkelig at frp ligger på topp på meningsmålingene.... er litt sånn se & hør propaganda her. har alltid stemt frp, og kommer til å gjøre det ved neste valg også.....
OsloMor Skrevet 3. august 2008 #14 Skrevet 3. august 2008 Faktisk så er det ofte eldre mennesker som stemmer Frp , så der blåste du visst din egen for rett av.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #15 Skrevet 3. august 2008 Frp, som alle i opposisjon, lover ting de ikke kan holde. Helt til de kommer i regjering selv, og ser hvor vanskelig det er å få budsjettet til å gå opp. Da sitter forrige regjering i opposisjon og lover ting de heller ikke kan holde. Og slik går nu dagan.. Forresten, alle FRPere jeg kjenner er av typen "Staten skal gi alt gratis, men de vil ha null skatter og avgifter". Man trenger ikke være rakettforsker for å se at drømmelandet dems ikke lar seg utføre i fantasien engang.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 3. august 2008 #16 Skrevet 3. august 2008 Jeg stemmer Frp,men jeg er tydeligvis rasist. Men egentlig er det bare fordi jeg har lyst på Terje Søviknes.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #18 Skrevet 3. august 2008 Er det et tema man aldri blir enige om, så er det hva slags parti man skal stemme på, så det nytter ikke å diskutere det her, og i alle fall ikke når noen er så usakelige når dem diskuterer, og langt fra respekterer andres valg. Man stemmer etter sine egne behov, landets beste og det man føler er mest riktig. Enkelt og greit.
solei Skrevet 4. august 2008 #20 Skrevet 4. august 2008 Så det har ikkje noe å si om de kjører landet på skakke økonomisk.De har visst svaret på alt.Fjern alle avgifter og blås oljepengene ut vinduet til oss fattige nordmenn. Tenester er faktisk ikkje gratis og for å ha goder så må vi gi litt og..gjerne i form av avgifter.Og er det noen som har råd til det så er det oss nordmenn!!!!!! De har satt fattigdomsgrensa til 160 000 i året i dette landet og da skal nå eg liksom være fattig..bullshit! Men eg kjører ikkje bmw og kjøper billige stilige klær og klarer meg utmerket.Forventer ikkje at staten skal ordne opp for at eg tok en dårlig utdannelse!!!! Husk at det kommer en fremtid og for barna våre. Aldrid før har det norske folk vært så egoistiske!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #23 Skrevet 4. august 2008 Hvis de hadde "fått prøvd" seg rundt de tider hvor Norge fant og startet og utvinne Olje, så hadde vi solgt Oljen og muligheten til å utvinne den til utlandet...Hvordan hadde vi hatt det her til lands da mon tro..... Kan umulig tro at de bestemmelser de tar i dag er så veldig mye klokere. De (Frp- politikerne) ser jo nå, som da, bare etter muligheter til kortsiktig profitt for enkeltmennesket (og da helst seg selv), de evner ikke til å tenke langsiktig og på de generasjoner som kommer... Skal man det så må dagens generasjoner "ofre litt", om det er å ofre noe å betale 70kr for ei flaske vin og 13 kr for 1l bensin da....
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #24 Skrevet 4. august 2008 Det eneste Frp kan er å si det de tror folk vil høre... De kommer aldri til makten i norge og om de skulle gjøre det så kommer de til å ødelegge alt... De spiller kun på ting som er oppe i mediene og utnytter folks frykt og engstelser.... Nei aldri i verden om jeg hadde stemt på Frp om det så hadde stått om liv eller død... ALDRI!!!!! Syke mennesker det der....
Djoolia 07+08+12 Skrevet 4. august 2008 #25 Skrevet 4. august 2008 Tror jeg er for gammel for han,har passert 16 for lengst Men det er vel andre fisker i havet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå