Gå til innhold

Hvor mye har dere i boliglån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har 1,150 000 på en leilighet som kostet 1, 450 000. Er fellesgjeld på 200 000 i tillegg.

Går helt fint med en samlet inntenkt på rundt 650 000

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det innlegget kunne jeg skrevet selv, Tussa79. Vi har nettopp fått innvilget lånet, og snekkerne kommer i dag :-O. Spennende og gøy - og litt skummelt.

Men ja - det skal gå helt greit, uten at vi må gå på akkord med oss selv og det vi ønsker oss.

Skrevet

Vil ikke si eksakt hva vi har, men vi har ihvertfall under halvparten i lån av det boligen kostet oss. Da får vi leieinntekter i tillegg på 5200,- i mnd. og har myye mindre lån enn det jeg ser andre har. Allikevel vil jeg si at vi har mere enn nok..

Skrevet

Vi har 1.3 nå men skal selge og bygge oss hus.Regner med at vi da får rundt 2.5 skal da ha utleie del.

Skrevet

1,8. Litt under. Kjøpte et rekkehus til 1.450 000.. pussa opp for 350 000..

Rekkehuset er nå strøkent og verdt 2 mill.. så sånn sett er det greit.. skjønner godt følelsen din.. MYE penger..

betaler 11400 i mnd.

Skrevet

1,7 nå, men den synker til 1,58 etter jul når mannen sin BSU går inn i det. Vi drømmer dog om et lån på rundt 4 mill om noen år, hehe... Neida, VIL jo ikke ha et så enormt lån, men mange faktorer rundt det gjør at vi ønsker å havne i den situasjonen likevel og vil da klare et slikt lån også.

Skrevet

Ca 1,350 000, eier da to hus og leier ut det ene...så vi har ikke store utgiftene på det i grunn.. :-)

Skrevet

Vi har ca 150 000, enn så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...