Gå til innhold

Hvor mye har dere i boliglån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt svett jeg, det er snakk om så mange penger som skal lånes.

Gulp.

Har litt under en mill nå, men har søkt (og fått) 1,8.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 1,5 mill. Det går helt greit med to inntekter !

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

1 350 000, pluss fellesgjeld på 170 000 eller noe sånt. går greit, men vi er avhengig av 2 inntekter. betaler totalt ca 14 000 i mnd... grøss, det er mye penger!

Skrevet

Jeg er alene da.

Har 840 000,- i bank og 300 000,- i pappabanken:-P

Skrevet

Rett under 1,5, der er bil og litt rehabilitering inkl. Vi er 2 om lånet forresten.

Skrevet

akkurat no så har vi 1,5 mil.. jeg har ikke planer om noe mer.. men min mann ønsker å bygge hus.. vi er ikke enig.. hehe

Skrevet

Jeg har vært alene om lånet frem til nå, men det nye lånet er vi to om.

Har en del i egenkapital også, men herreguuud, jeg blir litt svimmel for det.

Skrevet

Det er bare å passe på at dere legger inn litt mon på det dere låner kontra å betale tilbake. Det er ikke sikkert vi har sett rentetoppen ennå. Husk å ta med alt i regnestykke når dere skal til banken. Sett gjerne på noe mer enn planlagt.

Skrevet

Vi har 600 000,-

Skrevet

1,6 :) går så fint så! Vi kunne hatt mere også om det ikke var for fellesgjelden her.

Skrevet

Har bare 700 000.

Hadde endel egenkapital da vi kjøpte, og var heldig med tidspunket så vi fikk det for 250 000under takst :-D

Er i dag verdt ca 1,5 mill mer enn vi kjøpte for...

Skrevet

vi har 1.470000.... føler det er nok ja:) men vi har to inntekter så det går bra. under 80%`en.

Skrevet

Nå har vi snart nærmere to mill. Skal bygge på huset. Vi har til sammen ca 800 000 i året i inntekt. Noen som har ca det samme her? Går det greit uten å være for forsiktige?

Skrevet

jeg har 500.000 og mannen min har 1.3 mill.....

og til deg Tussa79 vi har tilsammen 1.8 mill som du ser over her

og vi har IKKE en inntekt på 800.000 ! så dere trenger ikke å være forsiktige med pengene deres :)

Skrevet

Har igjen ca 450000 på huset, og er gjeldfri om 7 år.

Det er deilig å tenke på!

Skrevet

vi har 2mill. litt tøft, men er forsiktige med pengene, så det går greit.

Skrevet

700 000 nå. Men om 2 år kjøper vi rekkehus og da må vi vel låne rundt 2,5 mill. Kjøper vi hus blir det vel nærmere 3,5. Vi må se ann lønna. Slik det ser ut nå ville det gått fint når jeg begynner å jobbe igjen.

Skrevet

2 650 000,.-

Blir helt svett når jeg skriver tallet:o)

Men økonomisk går det helt fint..

Jeg har litt gjeldsangst jeg da.... Men vi kunne ikke bli boende på 60kvm.

Men vi ligger langt under 60% av husverdien så det er ikke så skummelt som det høres ut til.

Skrevet

1,8 mill

Det er max for at vi skal leve godt, altså dra på ferie et par ganger i året og kjøpe stort sett det vi vil (innenfor rimelighetens grenser selvsagt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...