Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #26 Skrevet 4. august 2008 Hei. Flott at han har kommet seg gjennom 3 hele dager rusfri, men jeg vil ikke ta helt knekken på deg, men jeg må tilføye at det er først etter 3 uker rusfri fra hasj at de virkelige utfordringene kommer. Etter 6 uker er virkestoffet ute av kroppen, og du kan begynne å "finne igjen" mannen din for alvor. Han kan føle seg deprimert errtehvert, ha mareritt og veldig virkelige drømmer osv. Les deg litt opp på tema slik at du står bedre rustet. Ønsker deg lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #27 Skrevet 4. august 2008 Det er kjempefint å lese at du er så optimistisk, men du må ikke glemme at han valgte å ruse seg av en grunn, og den grunnen forsvinner ikke selv om han er blitt lei av å holde på sånn. Det er er derfor jeg tror det ville vært lurt av ham å ta kontakt med noen via fastlegen sin som han kan snakke om dette med. Om han vegrer seg for det så er det selvsagt forståelig, men han hadde virket mye mer troverdig om han ønsket å ta grunnen til at det ble sånn på alvor. At han sier til deg at han har snakket med kompiser om dette holder ikke når det gjelder noe såpass alvorlig, i min mening. Har du snakket med ham om regelmessig testing? Hvis han sier det ikke vil bli nødvendig så ville jeg vært veldig skeptisk, om jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #28 Skrevet 4. august 2008 Jeg syns du skal kreve regelmessig testing. Dette er ikke opp til han å avgjøre om det er nødvendig. Det er for din skyld. Hvis du skal gi han den enorme tilliten du gir ved å bli hos ham, bør han absolutt gi deg den sjelefreden dette gir. At han sier du ikke må gå rundt å deppe reagerer jeg kraftig på. Han har rykket ved hele din virkelighet, og nå skal DU oppføre deg slik HAN vil. DET henger ikke på greip. Han burde ligge langflat, med halen mellom beina!! Ta deg selv på alvor. Tenk på ditt beste, ikke hans. Du går nå igjennom noe av det mest fantastiske i livet, graviditeten, og burde kunne fokusere styrken din om det. Han MÅ ta hensyn til deg, IKKE omvendt!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #29 Skrevet 4. august 2008 Du må få han med på testing, ja! Det er viktig. For dere begge to,
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #30 Skrevet 4. august 2008 Det er bra at han endelig slutta å lyve for deg om det her, men det virker som han krever at du skal ta masse hensyn til deg men at han ikke tar hensyn til deg. Du virker utrolig hensynsfull, så du burde få litt tilbake. At du ikke engang får lov til å deppe pga det her lover IKKE godt, men lykke til. Det er ditt liv og du som bestemmer hvor mye du orker å finne deg i.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #31 Skrevet 4. august 2008 ..mente "det virker som han krever at du skal ta masse hensyn til HAN men at han ikke tar hensyn til deg"..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #32 Skrevet 5. august 2008 Jeg er i samme situasjon som deg, samboeren min har røkt hasj i 8 år og i tillegg tatt kokain og lignende. På slutten røkte han hasj daglig. Han har lagt kortene på bordet og kontaktet fastlegen sin da han ønsket å bli rusfri. Nå leverer han tester jevnlig. Krev at han skal teste seg, krev å få innsyn i alt. Kokain er dyrt, så om han har tatt dette over lengre tid er det ikke usannsynlig at han har pådratt seg gjeld.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #33 Skrevet 5. august 2008 Signerer 09:16. Det virker som om han hun er sammen med virkelig prøver å bli rusfri, men jeg er ikke så sikker på typen til HI, dessverre. Lykke til til dere begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå