Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sååå fint da!!!!!!!!Det må være en enorm lettelse:-)Kos deg videre med graviditeten!!

Skrevet

Gratulerer så mye, nå er du nok lettet kan jeg tenke meg!

Skrevet

Åh så godt å høre! Da kan du endelig puste ut og ta det rolig;)

lykke til videre!

Skrevet

oi! da må jeg også sukke et lettelsens sukk:) så deilig å høre at alt sto bra til!!! pjuh! koos deg masse videre med graviditeten:))

Skrevet

Godt å høre :-)

Det hender, frykta det verste da d skrev at du fossblødde og hadde vondt.... Håper du får et fint svangerskap videre i hvertfall...ikke moro med slike opplevelser...setter en støkk i en.

Klem

Skrevet

Så bra alt ser fint ut :))

Jeg fossblødde 2 ganger i mitt andre sv.skap (trodde seriøst jeg sto å pissa på meg), var 7 uker og 10 uker på vei da det skjedde.

Jeg hadde en blodforsamling i kroppen da, og ble sykemeldt for truende abort.

Lille gutt er nå 2 år blitt <3 :))

Kose deg videre i sv.skapet :D

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig bekymra for deg, men da jeg leste nedover her så jeg at det har gått bra. Jeg ble skikkelig lykkelig på dine vegne jeg:o)

Skrevet

Ja, jeg var sikker på at det gikk ille. Det var utrolig mye blod som kom, og jeg syns det var klumpete også. Jeg blør ennå da, men hun sa jeg kom til å gjøre det, fordi der var ennå endel blod. Men jeg skulle ikke bekymre meg sa hun. Smertene forsvant nesten helt når jeg fikk vite at alt var bra. Sikker psyken som spiller inn endel også...

Skrevet

Åh, så bra!!

Lykke til videre med svangerskapet :o)

Skrevet

Så bra! Gratulerer med krabaten og lykke til i resten av svangerskapet. :)

Skrevet

Så bra!

Da jeg var omtrent like langt på vei som deg, opplevde jeg det samme. Og av akkurat samme grunn. Ikke for å være kjip, men jeg blødde faktisk heeele april-mnd! Var fryktelig slitsomt, men så lenge jeg visste at den lille der inne hadde det bra, var det liksom "greit".

husker jeg skulle til legen med Lillefjert da jeg kjente at det bare rant ut blod... og i løpet av den legetimen hadde jeg blødd ut bindet jeg hadde tatt på meg ( hadde heldigvis et bind loiggende i bånn av veska). På vei hjem haddde jeg blødd tvers igjennom alt som var- takk og pris for svarte olabukser!

Og datoen var selvfølgelig 1 april..... Tidenes april-spøk liksom =D

Er nå i uke 31 og har ikke blødd siden begynnelsen av mai- takk og pris!

Skrevet

Jeg har heldigvis sluttet å blø nå:)

Fikk beskjed om at jeg ikke skulle løfte datteren min overhodet på 3-4dager. Men det er jo fulstendig umulig i praksis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...