Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 10, blør bare mer og mer. Er det noen som har blødd mye men som det allikevel hr gått bra med? Om jeg drar på legevakta nå, kan de på noen måte fortelle meg om jeg er i ferd med å miste? Eller må jeg ha UL? Vet de ikke kan gjøre noe, men vil vite hva som skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sender deg sikkert videre til kvinneklinikken på sykehuset der du bor (det gjorde de med meg i alle fall)

Kanskje bedre å ringe direkte til KK?

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

jeg vet dessverre ikke så jeg kan ikke si noe...

men jeg leste nettopp om en annen som fossblødde her inne og hun mista...=(

men jeg leste også om en annen og hun mista ikke..så det kan gå begge veier dette her..håper ikke du mister..

Skrevet

Jeg blødde MASSE da jeg gikk med Mathias. Blødde i 4 dager og trodde jeg fikk mensen igjen da, det var i uke 7.. Kom inn til legevakta og fikk ultralyd, da slo hjertet hans og ingenting tyda på abort da.

Skrevet

Hvis du fossblør, så bør du nok komme deg til legevakta.

Det kan jo hende det går bra med fosteret, men sannsynligheten er vel liten for det. Huff.... krysser fingrene for deg.

Skrevet

Å nei... huff. Jeg ønsker deg all lykke til. Har hørt om mange som har blødd. Venninna mi er gravid med tvillinger og blødde endel. Trodde ho mista, men det gjorde ho ikke. Så det er alltid håp;);)

Tenker på deg.

Skrevet

ok. Gjør de dette når jeg er så tidlig på vei? Jeg blødde i forige svangerskap også, i uke 8. Men det var bare noen dråper. Nå bare renner det:( Da fikk jeg henvisning til UL noen dager senere. Fikk beskjed om at de ikke gjorde noe på dagen når man var så kort på vei.

Skrevet

Jeg hadde nesten vanlige mensblødninger helt til jeg var 4-5 mnd på vei sist, så det kan være helt ufarlig :)

Legg deg ned å ligg helt rolig til du har fått snakket med legevakten du.

Om morkaken ligger foran åpningen kan man faktisk blø ganske masse uten at det er noe farlig.

Skrevet

Jeg skal på legevakta. Sitter bare å venter på at mannen min skal komme hjem, han er på vei. Jeg har en sovende baby her, som jeg helst ikke vil ta med.

Skrevet

lykke til lille venn! tenker masse på deg!

Skrevet

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Håper det går bra med deg og spiren!!!

Skrevet

Ta kontakt med fastlegen din, han vil henvise deg til KK. Så krysser du figrene for at de får deg kjapt inn til ul.

Jeg måtte vente i 4 uker før de tok meg inn da jeg blødde for noen år siden.

Lykke til, håper du er heldigere enn meg! *krysser fingrene for deg*

Skrevet

Eg blødde kjempe mye da eg var ca 6 uker med Mia Sofie. Både eg og legen var sikker på at eg mistet, men alt gikk bra! Så det trenger ikke å bety det verste...

Masse lykke til!!

Klemmer fra

Skrevet

Jeg har ikke opplevd det, men jeg har en venninne som helt plutselig begynte å fossblø.

Jeg vet ikke hvor langt hun var på vei, men hun ble i alle fall sendt rett opp på sykehuset.

Når jeg har hatt blødninger har jeg fått beskjed om å ta det mest mulig med ro, også har jeg fått ultralyd.

Lykke til, ta en telefon til sykehuset eller ta deg en tur på legevakten.

Skrevet

Gahhhh, jeg er lei av å vente. Ringte legevakten, fikk beskjed om å vente så skulle legen ringe meg. Ventet i tre timer, så ringte jeg oppigjen, og fikk da beskjed om å vente litt til. Legen ringte og sa jeg måtte ha en hennvisning til gynekologiske, men at hun ville se meg først, så jeg skulle komme inn klokka sju. Vet ikke om det betyr at jeg får dra bort på gyn. i kveld eller om jeg bare får en hanvisning til mandag eller noe. Håper inderlig at jeg får komme inn i kveld. Jeg vil bare vite hva som skjer. Føles uutholdelig å bare vente.

Jeg blør ennå, men mye mindre. Men jeg har sinnsykt vondt i magen.

Skrevet

Fire uker?? Så du gikk i fire uker uten å vite? Det er det verste jeg har hørt!

Skrevet

Uffda...håper du får komme inn fort og få svar. Men sterke smerter i magen er ikke det beste tegnet dessverre. Krysser fingerene for deg.

Skrevet

Sender en klem jeg, blødde endel et par dager i uke 10 sist svangerskap....gikk heldigvis bra her da...så det er enten eller.. Har mista også et par gang....veit jo aldri før man har vært på en UL hva det er for noe.

Trøst deg med at hvis det var en SA så er det kroppens måte å ordne opp hvis det er noe skikkelig galt fatt, det skjer, ganske ofte også med tanke på at de fleste opplever en SA en eller annen gang i løpet av livet.

Er sånt man ikke glemmer, men utrolig hvordan man kommer seg igjennom det...kansje fordi det er en naturlig del av livet, selv om det er trist selvsagt.

Skrevet

vennina mi blødde til hu var 6 mnd på vei å har en nydelig jente på 4 år i dag

Skrevet

Hei, fått vært hos lege? Hvordan gikk det?

Skrevet

Alt er bra! Det var en kjempeaktiv liten krabat der inne! :D

Blødde fordi morkaka lå fremfor mormunen, og var i ferd med å trekke seg vekk derifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...