Mammarama=) Skrevet 2. august 2008 #27 Skrevet 2. august 2008 Hehe Vi har heller ikke vegger med kaffe latte.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #28 Skrevet 2. august 2008 Har ikke det nei men har lyse vegger på både stue/kjøkken og soverom..
Tally Skrevet 2. august 2008 #29 Skrevet 2. august 2008 Ha, ha, etter å ha bodd tre år i MAGNOLIA-huset, er jeg så glad for å være hjemme i mitt eget "bondefarge-hus". Her kommer det nok aldri beige eller lyse, nøytrale farger - heldigvis.
Mia_73 Skrevet 2. august 2008 #30 Skrevet 2. august 2008 Ikke vi. Vi har Lys Toskana på veggene. Caffe latte fint det, men veldig motefarge. Er ut om 3 år.
PilleMille Skrevet 2. august 2008 #31 Skrevet 2. august 2008 Jeg har ikke! Mye hvite vegger foreløbig og syns det å bestemme meg for farge er mye vanskeligere enn selve malejobben... Lure lure....
Gjest Skrevet 2. august 2008 #33 Skrevet 2. august 2008 Neinei, vi har "skygge" er en helt fantastisk stor forskjell!
TurangaLeela Skrevet 2. august 2008 #34 Skrevet 2. august 2008 Nei, jeg har brukt eggehvitt der jeg har hvit. Skal bruke fransk grå på soverommene, når vi kommer så langt..
Piken på landet Skrevet 2. august 2008 #36 Skrevet 2. august 2008 Ikke jeg heller. Liker ikke beige og brun, blir så fort lei det.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. august 2008 #38 Skrevet 2. august 2008 Ikke her eller, har alle vegger i en grålig farge.
mammaJW Skrevet 2. august 2008 #39 Skrevet 2. august 2008 Har ikke fargen på noen vegger .. men på kjøkkenskapene mine har jeg den :) ellers har jeg lys toscana på veggene i stua og gangen .. soverommet til minstemann er limegrønt med oransje rundinger og størsta sitt rom er rosa med en limegrønn vegg å rosa hjerter på skapet og døra
wirre;o) Skrevet 2. august 2008 #40 Skrevet 2. august 2008 mener du både på innsiden og utsiden av huset?!?! Jeg har ingen, ikke fordi jeg ikke synes noe om det hos andre, men fordi jeg liker meg bedre i kalde farger og ikke i farger som stjeler det lille lyset vi har her i Norge om vinteren.
flashdancepants Skrevet 2. august 2008 #41 Skrevet 2. august 2008 Jeg må si jeg er fascinert over at dere går rundt å husker navnet på vegg-fargene deres! ;D
Gjest Skrevet 2. august 2008 #42 Skrevet 2. august 2008 Da kan jeg fortsette å fasinere deg: Vi har ikke cafe latte, men skandinavisk lys.
Gjest Skrevet 2. august 2008 #44 Skrevet 2. august 2008 Vi har hvite vegger og en grønn en på stua og litt på kjøkkenet
gerd Skrevet 2. august 2008 #45 Skrevet 2. august 2008 Jeg synest den fargen er stygg jeg. Vi har latte i mange rom - den er nesten hvit.
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 2. august 2008 #46 Skrevet 2. august 2008 har ikke lest hele tråden, men vil bare minne om (for de som ikke vet det) at fargen "caffe latte" ikke er én farge, uavhengig av malingprodusent! Regner med at det er snakk om Jotun for de fleste. Andre malingprodusenter kan også ha en farge de kaller caffe latte (eller morgengry, fersken el.l), men som ser annerledes ut... Skal man være sikker på å få akkurat samme farge som man har sett hos en venninne f.eks. - husk å få fargekoden (den sier noe om hvor mye hvit, svart etc det er i fargen, - og angir derfor nøyaktig riktig farge!).
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 2. august 2008 #47 Skrevet 2. august 2008 ... eller man kan oppgi både farge"navn" + produsert (serie)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå