Gå til innhold

Er det noen her som IKKE har vegger i caffe latte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke, derimot har jeg en kiwi grønn vegg på et barnerom;-)

Skrevet

Næ mine er en lillafarge jeg ikke aner hva heter;)

Skrevet

Hehehe - skulle ønske jeg kunne svare nei igrunnen, for 'hele Norge' har jo den fargen. Men vi har caffe latte i stuen. Har blå vegger på kjøkkenet i det minste.

Skrevet

Har ikke latte farge, men lys toscana så da er jeg vel close:)

Skrevet

her ikke.

har bast ( =beige. hard en på stuen, gangen og trevegger på soverommet. ser forskjllig ut i alle rommene da. men i stuen er den KJEMPE fin),

kakao brun( en vegg på soverommet),

rosa(på barnerommet),

og en hvitfarge som heter letthet ( i gangen/garderobe delen)

Skrevet

Vi har ikke. Her er det vegger i grønt, blått,rødt og litt brunt og hvidt.

Skrevet

Det kune faktisk ikke falle meg inn å male veggen beige uansett hva for slags fancy navn den kjedelige fargen har.

Skrevet

Ikke en eneste en :)

Skrevet

Åssen ser egentlig caffe latte ut?? Husker ikke hva vi har, men alle vegger er lyse her i huset. Kun barnerommet som ikke er lyst eller hvitt. Hadde ikke taklet en dag med mørke farger, så dystert og trist:-p

Skrevet

Vi har ikke caffe latte men latte på begge stuene og på kjøkkenet. Jeg bare MÅ ha lyse vegger, har funkishus og store flater, hadde blitt bra dystert om veggene skulle være mørke.

Skrevet

jeg har på ene soverommet, men ikke en eneste vegg ellers:)

Skrevet

Jeg har ikke, har alle vegger i eggehvit.

Skrevet

hvorfor lurer du på det?? Syns det er en nydelig farge, men har det ikke hjemme hos meg. Det går i lyse farger; nord, letthet og chi

Skrevet

Vi har ikke tenkte på det, men ALLE har jo det. Endte opp med en lys grønn farge som heter bambus med mørke brune dører til ble skikkelig stilig.

Skrevet

Ikke en eneste en! Har mye av huset i "Skagen", en nydelig gråfarge.

Skrevet

Jeg har ikke, har hvitt og soverommet er kanskje litt mer beige i, men ser ut som hvitt:)

Skrevet

Har ikke. Pr nå er stua hvit og litt rosa, det er bare rosa over trappa da, for der har vi ikke grunnet enda. Men til slutt blir den i fargen lys antikk. Håper det blir fint.

Lekerommet ved siden av stua blir i kiwi grønt, det er jeg spent på altså! hehe

Skrevet

HA HA HA. Nå skulle jeg til å spørre hva i huleste vegger er, jeg har bare sukker i min Caffe Latte jeg. Ha ha ha.

Men etterhvert gikk det opp et lys for denne jenta også :o)

Må dessverre si at stua er i caffe latte....

Skrevet

Har ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...