Gå til innhold

IKM neste uke.. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere erfaringer med billigstav g-test? Har 5-6 stk som venter på å bli positiv i skuffen.. he he ..=) Kan jeg teste dagen før ikm tru??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt når Tr skal komme, men trodde egentlig hun skulle komme i går.... Har ikke kommet i dag heller!!

Tok en billigtest i går,og den viste en uklar svak strek....som ble sterkere etter ei stund.

SÅ hvis tanta ikke kommer i natt, da blir det vel ny testing i morgen!!!

Veldig veldig spennende nå ja, så vet egentlig ikke om jeg klarer å vente helt til i morgen.....

Skrevet

Har du testet? :) Ble bare litt nyskjerrig her jeg sitter.. :)

Skal selv kanskje teste imårn, eller..hmm.. Det er kanskje ikke vits 2 dager før ikm? Når jeg bare har billig-staver igjen..? Men kan hende jeg ikke klarer å vente! =))

Skrevet

Har testet i dag tidlig ja,og testen var så positiv som bare det!!!!!

(har skiftet nick ja,fra litlespriagroimeg)

Skrevet

Gratulerer da! =) Så hyggelig at mange har fått positiv test denne uka..=) Syns alle fortjener det! =) Lykke til!

Skrevet

Farsken å da!! Hadd to digitale graviditetstesta liggan, mn ingen funka.Så tok æ dn vanligen da, bære fer å prøv. Og den vart selvfølgelig negativ, æ e væl itj gravid. Har itj IKM før på fredagen, mn no har æ mista alt håpet. Mn æ har da sånn stikkinga, og d kan jo hend at nivået av graviditetshormonet itj e høyt nok t at d kan påvises enda.

Skrevet

Å teste så mange dager før IKM er jo selvmord. vent til fredagen i stedet;)

Skrevet

Ja, det kan du trygt si.. he he.. Skal nok ihvertfall vente til torsdag, ikm dagen.. Herregud 2 -3 dager, også klarer man ikke å vente.. Litt komisk også..=) Nu skal jeg klare å vente!! Blir jo så skuffet over de neg. testene hele tia.. Har sett maaange neg test i løpet av de siste 8mnd..:( blææ..

Skrevet

Ja, kan væl sei d sånn ja!:D Mn æ klart itj å hold mæ. Hehe. No MÅ æ vent t Fredagen ailtså!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...