*Lykkeliten* Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Hei! Jeg har ikm torsdag neste uke (7aug).. Har i flere dager kjent at det stikker og murrer nederst i magen, og når jeg plukker opp ting fra gulvet og reiser meg fort opp igjen da surrer det stjerner rundt hodet mitt.. ?? Har dere symptomer? Har hatt symptomer hver mnd siden vi ble prøvere, men jeg tror dem alltid har vært der.. Men har sikkert ikke lagt merke til dem før.. Så jeg stoler ikke på symptomene mine.. Selvom jeg legger merke til dem. )
Kasandra 1pp etter MA Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Det eneste symptomet jeg merket med mine 3 graviditeter var at brystene begynte å vokse og ble tunge. Lykke til håper det er en spire i magen din
*Lykkeliten* Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Okei.. Jeg husker ikke kas symptomer jeg fikk sist.. Siden jeg ikke fant ut at jeg var gravid før i uke 6-7. =) Merker ikke noe i brystene.. Dem er ganske tunge fra før, hehe.. Men det stakk noe sinnsykt i brystene idag..? hmm.. Spennende tid denne prøvetia.. =)
KnertiMagen Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Da har vi ikm samme dag=) Jeg opplever akkurat det samme som deg. Håper det er noe der, og at det ikke bare er innbilning:) Dette er skikkelig spennende!
MB85 Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Hei! Jeg har IKM neste fredag (8 august). Jeg har også kjent at det stikker og murrer nederst i magen. Det er veldig spennende. Var å kjøpte meg clear blue digital graviditetstest i dag, skal prøve å ta en test på tirsdagen. Er mulig å ta den fire dager før forventet mens. Jeg er veldig spent, håper på positivt resultat!
Kari-mor :) Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Jeg har IKM neste lørdag, 9 august. Murringer her også, har hatt det i hele dag- Kommer nok også til å ta en test 4 dager før ikm. Kjempe spennende lykke til allesammen!
*Lykkeliten* Skrevet 1. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2008 Lykke til dere! =) Vi må oppdatere hverandre. =)
Gretha Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Jeg har også ikm 7 eller 8. Har også murringer og veldig ømme pupper, har igrunnen hatt det en stund også allerede.. Men jeg bruker faktisk ofte å ha det. Men håper det er av andre grunner enn pms denne gangen. Håper det er gode tegn for alle sammen!
Gjest Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Jeg har ikm torsdag og kjenner det samme som deg, men jeg har også kjent symptomer hver eneste pp! Det som er litt annerledes denne gangen er at jeg har hatt pms helt fra el og det er ikke så vanlig! Det kan jo henge sammen med at jeg ikke har hatt ferie ennå, er sliten og lei av å jobbe! Bare en uke til så er det 3 uker fri!! Vi har 1 års bryllupsdag rett rundt hjørnet også, så det hadde vært veldig hyggelig med positiv test
MB85 Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Grue mæ litt t å ta testen å æ, e litt redd fer at den e negativ! Mn æ har aldri brukt å ha sånne symptoma som æ har no så lang tid før æ vente mensen. Så æ håpe at d e et positivt tegn! Litt usikker på om æ ska ta testen på mandagen lr tirsdagen, e jo så spent.
*Lykkeliten* Skrevet 1. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2008 Heisann! Vi var mange med ikm neste uka.. =) Jeg bruker å teste den dagen jeg skal ha mensen, men hvis den er negativ så tenker jeg "jeg visste at det var for tidlig å teste, skulle ha ventet til imårra" hehe ..=) Nu har jeg ihvertfall 5 tester som venter på å bli positiv godt gjemt i skuffen.. =) Siden ingen vet at vi er prøvere, så holder vi det så skjult som overhode mulig! =) Goood helg alle sammen! =)
MB85 Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 Trur itj æ klare å vent t fredagen æ altså! Må ta ein test før d. Hehe. Bli spennende d her. Testa ein dag tidligar sist å æ, og den va positiv. Så æ håpe på d no å! God helg!
Kazaya er fødeklar Skrevet 2. august 2008 #13 Skrevet 2. august 2008 Hei! Har ikm på tirsdag. Tok forventningsfullt testen i dag tidlig og var sikker på at den skulle være positiv, men den gang ei:(. Har to barn fra før og syntes tydelig jeg kjente klare symtomer. Småkvalm i perioder de siste to dagene, mensmurringer, stikkende følelser i brystene. Selv om de to sistnevnte symtomene er noe jeg pleier å ha før mens. Kanskje jeg tok testen for tidlig? Gir ikke opp håpet og prøver igjen på onsdag. Dette er vår 3 pp. Vi får bare håpe at det er våres tur denne gang! Lykke til alle sammen!
*Lykkeliten* Skrevet 2. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. august 2008 Hei igjen! I dag har jeg hatt stikkende smerter i brystene og brystvortene var ganske ømme.. hmm.. Jeg er på jakt jeg, he he.. (symptom-jakten) ;D Hva med dere andre??
heg75 Skrevet 2. august 2008 #15 Skrevet 2. august 2008 Jeg har ikm i dag/morgen eller mandag..... de eneste symptomene jeg har,er at jeg tror det allerede sparker i magen.....hehe
*Lykkeliten* Skrevet 2. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. august 2008 Hehe, det var jo artig symptom du hadde Det er ihvertfall noe som skjer inne i magen kjenner jeg, det stikker, det er ømt.. Hele dagen har det gjort det.. Enten så er jeg gravid eller så er det noe annet..? hmm..
KnertiMagen Skrevet 2. august 2008 #17 Skrevet 2. august 2008 Hihi, kanskje du er gravid da=) Jeg har hatt samme symptomene, men føler av noe har blitt borte nå. Er bare svimmel, eggstokkene er litt vonde, mye trøtt..kan sove hele tiden føler jeg. Også syns jeg at jeg lukter alt sååå mye bedre. Orker IKKE lukten av at samboern spiser f.eks bacongull lenger. Og det er egentlig det beste jeg vet. Hehe. Så får se=)
*Lykkeliten* Skrevet 2. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 2. august 2008 Merker også at nyvaskede klær lukter såå godt! =) Og når jeg vasket huset idag så luktet vaskemiddelet vidunderligt! =)) ååå.. hehe..
KnertiMagen Skrevet 2. august 2008 #19 Skrevet 2. august 2008 Ja! Det lukter innmari godt. Står alltid å snuser på klesvasken mens jeg henger den opp. Haha! Sambo bare ler av meg når jeg står der å lukter på alt.
*Lykkeliten* Skrevet 2. august 2008 Forfatter #20 Skrevet 2. august 2008 Hehe.. =) Ja de mannfolkan bare ler av oss, selvom dem sikkert også håper så inderlig på et nurk! =) Hvis jeg sier at jeg feks har vondt i hodet.. Da sier sambo: åja gravid igjeeen! =) Hehe.. Jeg bruker å late som om jeg blir sur, men jeg syns det bare er komisk.. Siden vi har i maaange mnd. trodd at "nu har vi klart det!"
Gjest Skrevet 3. august 2008 #21 Skrevet 3. august 2008 jeg er så sinnsykt utålmodig, så jeg tok en test på onsdag, for jeg trodde jeg hadde IKM i går, men den var negativ. Tok en i dag tidlig, og det måtte jo være positiv tenkte jeg, men neida... Så nå skal jeg vente å se denne uka, og kommer ikke TR før neste helg tar jeg test da..... VIL VITE NÅ!!!
MB85 Skrevet 3. august 2008 #22 Skrevet 3. august 2008 D e 7-8 daga siden æ hadd EL, og i natt så sto æ opp å tok ein test og den va negativ. Vart så skuffa. Mn d va vel litt tidlig da. har itj IKM før på Fredagen. No trur æ no itj at æ e gravid! Uff, trasig å gå å vent sånn. Ska prøv å vent så leng som mulig m å ta ein test no.
Snoopy :o) Skrevet 3. august 2008 #23 Skrevet 3. august 2008 Hei *Lykkeliten* Jeg har vært på symptomjakt jeg også. Har ikm på tirsdag og snek meg til å ta en cb eggløsningstest i går morres i håp om at den skulle sladre.... Men den var supernegativ ( Men det som er så rart er at jeg har så vondt i magen der nede... stikkinger og vondt. Pleier ikke å ha det i disse dagene her. Håper og lurer.... Lykke til Lykkeliten og dere andre. Tvi, tvi....
KnertiMagen Skrevet 3. august 2008 #24 Skrevet 3. august 2008 Hvordan ser dere om eggløsningstesten sladrer? Jeg tok en el test forrige dagen, og den viste 2 streker..selv om jeg hadde el for vel over 1 uke siden.... Men alle graviditetstester er negative da..
*Lykkeliten* Skrevet 3. august 2008 Forfatter #25 Skrevet 3. august 2008 EL-testen blir visst positiv hvis man er gravid har jeg hørt?.. Har også hatt mye stikk og murringer nederst i magen de siste dagene.. Men tør ikke å tru at jeg er gravid, blir bare så skuffet hvis jeg ikke er det..:S Tar ikke seieren på forskudd, hehe.. Men når jeg har en positiv test i hånda, da slipper jeg jubelen løs!! Takk for alle lykkeønskninger! Ønsker av hele mitt hjerte at alle her inne blir gravide snart! Det mener jeg virkelig! =)) Ha en fortsatt fin søndag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå