Gå til innhold

Har dere Crocs til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om de skoene til barn? Fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min på 16mndr har det og både han og jeg er superfornøyd! De sitter som bare det på beina hans og er lette og gode og ha på seg :)

Skrevet

var og kjøpte uekte i dag. de hadde ekte på tilbud men de uekte var litt smalere og bedre for de og ha på. hatt det i fjor og. veldig fornøyd.

Skrevet

Ja, har crocs til hele gjengen her. Jeg liker ikke å gå i crocs da jeg har så tynne føtter.

Lillemor elsker sine grønne crocs -hun er 2 år og 9 mnd.

Eldsten 8 år bruker de innimellom, (har inntrykk av at han ikke liker de så veldig godt, han har slike dumme føtter som meg;)

Gubben bruker de hele tiden.

Skrevet

Snuppa mi har alt for små føtter, str 20 fortsatt enda hun er 1,5 år!

Skrevet

Har sett crocs i str 18.

Skrevet

Hehe. Snuppa her er 1 år og jeg finner ikke sko til henne idet hele tatt. Minste jeg har funnet til nå er "joggesko" str 18 og det var ALT for stort.

Så vi har ikke crocs nei. Guttongen kunne nok hatt, men kjøpte joggesko og slipperser til ham da. Crocs er da noe av det styggeste som finnes av skotøy

Skrevet

jenta på har crocs i 19/20, har kjøpt de på økonomi sko... supre...

Skrevet

4 åringen har det som innesko i bhg - kun fordi nesten alle har det der. Jeg synes ikke de sitter så bra på foten, og det er lett å smuble i dem. Har hatt både Bo og Crocs med sånn neoprenestropp bak for at de skal sitte bedre. Men er ikke imponert.

Skrevet

Sitter de ikke så godt på altså? Lurer litt på om det er noe poeng til minsta på 20 mnd da?

Skrevet

Jeg kjøpte de minste fra taylorshoes.com jeg også, i den minste størrelsen som er 21-22 tror jeg. Han kan enda ikke gå skikkelig (1 år), så rekner med at de passer når han går litt bedre. Greie å han år en bare skal utføre døra eller til bilen.

Skrevet

Dytte litt.

Skrevet

Ja. Jenta mi på 3 år har brukt Crocs ca et halvt år i barnehagen/ noen ganger hjemme. Veldig fornøyd.

Skrevet

Hun på 1.5 år har hatt det nå i vår/sommer. Syns ikke det er sko i den forstand. Selv syns jeg de er klamme og det er for mye fjøring, men liten demping. Så har ikke tro på at de er heldig å gå for mye med. Hadde nok ikke valgt det som innesko i barnehage, og ikke som sko på jobb (jobbet tideligere som sykepleier). MEN de er supre til jenta når hun bader og holder på vann, noe hun gjør mye i løpet av dagen. Slipper å ødelegge skinnsandalene. Vasker dem i oppvaskemaskinen av og til, blir like fine som nye.

Skrevet

Både datteren vår og jeg har crocs.

De sitter kjempebra på føttene hennes, og dette er andre gang jeg kjøper det til henne. Hadde to par i hennes "forrige" størrelse, og har også kjøpt to par i denne størrelsen. hehe..

Hun bruker de konstant!! Men... Pappaen min kjøpte Bo sine for et par uker siden, og jeg vil bare si at det er ikke det samme å gå med. Det er mer plastikk-sko, mens crocs er gummi. hehe...

Jeg kjøper crocs på www.taylorshoes.com, som nevnt over her:)

Skrevet

Ja, mini har. Kjempefornøyde vi. Han klarer å få på de selv, og de er geniale i bhg. Og lette å gå i, samt at de kan bade med de.

Brukt nesten bare crocs hele sommer. Er 2 år.

Skrevet

Og datteren vår er forresten 4 år ;) hehe..

Skrevet

Jenta mi på 3 har hatt sine crocks i over ett år nå, har brukt de som innesko i barnehagen, men de har vært med hjem veldig ofte, for hun elsker å gå i de og skal absolutt ha de med og bruke de hele tiden. Så jeg skal bestille nye snart så hun har i barnehagen i år også.

Skrevet

Ja, Cornelia elsker crocsene sine:)

Skrevet

Hva slags Crocs har dere til dem da? Vanlige sånne cayman, eller noen andre?

Hva slags størrelse bær jeg ta til jenta mi som bruker 22 i joggesko nå? De joggeskoene holder nok en stund til.

Skrevet

Ja, jeg kjøper de vanlige "Kids Cayman" :) Har hatt Disney-versjonen med sånne mikke mus-hode-hull også..

Str Kids 4/5 tilsvarer 21/22.

Neste størrelse er da Kids 6/7, som tilsvarer 23/24.

Jeg ville kanskje gått for 4/5 hvis jeg var deg, men vanskelig å si. Evt så kan du kjøpe str 6/7, og så spare de hvis de er for store:) Da kan du heller kjøpe et nytt par i str 4/5 ;) hehehe...

Skrevet

Crocs er så stygge at det kunne ikke falt meg inn å la ungene gå med dem..

I tillegg til at de er stygge, er de også skadelige for barnas hofter etc., siden de ikke sitter på på samme måten som en jogge sko. Foten brukes på en spesiell måte fordi man bruker krefter for å holde skoen på, slik man gjør med sko uten ordentlig støtte.

Konklusjon: Crocs er ekstremt stygge og dårlige sko for føttene.

Skrevet

Mom2Two - hvor har du det fra at det er dårlige/skadelige sko for føttene?

Skrevet

Jeg bruker crocs når jeg er inne. synes de er kjempegod:-)

Minien på 2 år har ikke, får ikke før han blir 3-4 år.

Hun på 6 år har og hun er veldig fornøyd med de. (Men de i bhg har sett at hun snubler lett med de, og at de kansje ikke passer hennes fot)

Jeg kjøpte meg et par billige, men de var ikke god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...